Nainen heräisikö alkukantaiset himosi jos tämä mies istuisi bussipysäkillä viereenne ja aloittaisi keskustelun?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitten yhtään minun makuuni. Joku semmonen risuparta-villapaitamies sytyttää, semmonen aidosti miehekäs, josta voi kuvitella miten se hakkaa halkoja, lämmittää pihasaunaa, soutaa järvelle ja laittaa verkkoja veteen, vasaroi, sahaa..yms. Tuosta miehestä tulee mieleen pelle, joka nostaa rautaa salilla ja peilailee päivät pitkät muskeleitaan.
Entäs tämä.olisko vähemmän lihaksikas
https://www.google.fi/search?q=robert+redford+ord&rlz=1C1GGGE_fiFI602FI…
Kulahtaneen ja vanhan näköinen.
enpä usko ja olisin enemmän vaivautunut et mitä vittua O_o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitten yhtään minun makuuni. Joku semmonen risuparta-villapaitamies sytyttää, semmonen aidosti miehekäs, josta voi kuvitella miten se hakkaa halkoja, lämmittää pihasaunaa, soutaa järvelle ja laittaa verkkoja veteen, vasaroi, sahaa..yms. Tuosta miehestä tulee mieleen pelle, joka nostaa rautaa salilla ja peilailee päivät pitkät muskeleitaan.
Pitäiskö vielä olla vegaani ja vihreä. Onneksi oikeassa elämässä olet harvinaisuus.
Ei tarvi olla vegaani, ei kai vegaani laittais verkkoja veteen pyydystääkseen kaloja? Ja mieluummin vihreä kuin joku sekopäinen persu. Itse olen aika epäpoliittinen, joten toivon, ettei mieskään ainakaan mikään kiihkoilija ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peittoaa Vin Dieselin tullen ja mennen 100-0.
Todellakin<3 mitä isompi mies sen parempi, en voi sietää pieniä estrogeeni "miehiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö vielä olla vegaani ja vihreä. Onneksi oikeassa elämässä olet harvinaisuus.
Kyllä tuo ihanne enemmän kepulaiselta kalskahtaa. Musiikkimaun kun olisi vielä kertonut, niin voisi satavarmasti sanoa lokeron...
Haha, joo en ole kepulainenkaan :D. Mies saa tykätä mistä musiikista haluaa, mun suosikkeja on mm. Eva Dahlgren, System of a Down, Serj Tankian, Guano Apes, Adele, U2, Deep Purple. Lokeroi nyt.
Vierailija kirjoitti:
enpä usko ja olisin enemmän vaivautunut et mitä vittua O_o
Vaivautunut? Kun vieras ihminen juttelee? Okei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No heh, aika vanha, ehkä joskus 40 v sitten olis voinut olla kiinnostava..
Ylipumpatut lihakset on ukkokullat oikeesti useimmille naisille merkki siitä, että on jotain kompensoitavaa. Yhteiskunnallinen status voi olla huono (harva aatelinen pumppaa), väkisinkin mietityttää onko pien värkki, väkisinkin mietityttää onko luonne vähän liian herkkä ja hermoinen. Sorinyvaan, sitähän sää kysyit. On ihan turha vedota siihen että "en vaan myönnä", miksi mä en myöntäisi todellisia tuntojani anonyymilla palstalla? Sen sijaan luontevasti lihaksikas (spartacus- sarjan miehet hmm) atleetti pistää hyrräämään... Makuja on monia, mut painoindeksillä hyvin huomattava ylipaino viehättää harvoja, ihan sama onko se lihas vai läski mikä painaa.
Miehellä wife beater päällä. Juu ei.
No joo, kyl tota kerran vetäsis, jos ei olis ihan umpitollo. Riippuu sen jutuista siis.
Vierailija kirjoitti:
Ylipumpatut lihakset on ukkokullat oikeesti useimmille naisille merkki siitä, että on jotain kompensoitavaa. Yhteiskunnallinen status voi olla huono (harva aatelinen pumppaa), väkisinkin mietityttää onko pien värkki, väkisinkin mietityttää onko luonne vähän liian herkkä ja hermoinen. Sorinyvaan, sitähän sää kysyit. On ihan turha vedota siihen että "en vaan myönnä", miksi mä en myöntäisi todellisia tuntojani anonyymilla palstalla? Sen sijaan luontevasti lihaksikas (spartacus- sarjan miehet hmm) atleetti pistää hyrräämään... Makuja on monia, mut painoindeksillä hyvin huomattava ylipaino viehättää harvoja, ihan sama onko se lihas vai läski mikä painaa.
Kuvitteletko että noita lihaksia naisille pumpataan? Ne tehdään itseä varten. Enpä ole tosin isolla bodarilla nähnyt rumaa naista.
Oha se komia. Mutta kun mua ei saa syttymään pelkkä komea ulkomuoto.. se luonne on se mikä mulla sytyttää sen mielenkiinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko että noita lihaksia naisille pumpataan? Ne tehdään itseä varten. Enpä ole tosin isolla bodarilla nähnyt rumaa naista.
Riippuu pumppaajasta, ja kyllä mä sitä tehtyä työtä toki arvostan. Kyllähän heteronaisetkin bodaa. On vaan täällä usein toistettu outo oletus että kaikki naiset himoitsevat isoja lihaskimppuja, se ei ole totta, osa varmasti tykkääkin.
Lähinnä näin pienikokoisena naisena hirvittäis, että en voi tuolle tyypille mitään jos se yrittää jotain, miettisin mikä sillä on taka-ajatus ja toivoisin, että bussi tulis äkkiä.