Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoiset vetimet värjäytyneet punaisiksi kumilenkeistä

Vierailija
25.08.2016 |

Eli vuokra-asunnossani josta olen muuttamassa pois ovat keittiön valkoiset kaapinovien vetimet värjäytyneet punaisiksi kun olen niihin koskenut sen jälkeen kun olen käsitellyt punaisia kumilenkkejä. Ei siis mitenkään pahasti ole nuo vetimet punaiset, sellainen haalea vaaleanpunainen sävy niissä näkyy. Ovet ovat puuta. Olen vähän vihainen itselleni kun en ole älynnyt että niin herkästi värjää nuo kumilenkit (olen tämän siis jo aiemmin huomannut mutta tänään siivoillessa se taas otti silmään). Olen jo tolun yleispuhdistussuihkeella yrittänyt hinkata mutta ei oo toiminut.

Onko kellään mitään hyvää vinkkiä millä saisi noita värjäymiä pois tai edes minimiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä materiaalia värjäytyneet vetimet ovat? Kokeile taikasienellä hivelyä, se useimmiten toimii. Varovasti ensin.

Vierailija
2/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikasienellä lähtee pitkälti kaikki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetimet puuta, maalattu valkoiseksi.

Koitan tuota taikasientä, toivottavasti toimii. Muita vinkkejä voi antaa jos tuo taikasieni ei toimisikaan. Kiitos vastanneille!

Ap

Vierailija
4/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikasientä vaan käytät niin puhdistuu!

Vierailija
5/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen käytössä taikapesuaine nimeltä CIF-ikkunanpesuaine (spray). Sillä lähti mm mitkä tahansa värilliset sormenjäljet kaapinovista, sanomalehtien muste pöydästä ja kengistä tulleet mustat raidat muovimatosta. Cif:in koostumus muutettiin eikä toimi enää edes ikkunanpesussa. 

Jos sinulla on ikkunanpesuainetta kaapissa, kannattaa kuitenkin ehkä kokeilla. Varsinkin jos on sitä vanhaa Cif:iä vielä!

Vierailija
6/6 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen käytössä taikapesuaine nimeltä CIF-ikkunanpesuaine (spray). Sillä lähti mm mitkä tahansa värilliset sormenjäljet kaapinovista, sanomalehtien muste pöydästä ja kengistä tulleet mustat raidat muovimatosta. Cif:in koostumus muutettiin eikä toimi enää edes ikkunanpesussa. 

Jos sinulla on ikkunanpesuainetta kaapissa, kannattaa kuitenkin ehkä kokeilla. Varsinkin jos on sitä vanhaa Cif:iä vielä!

Ei o tota cifiä (eikä muutenkaa ikkunanpesuainetta :D), mutta ikkunanpesuaineella koitan kans jos taikasieni ei auta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi