Vessapaperin ostaminen jos ei omista autoa
Miten te muut autottomat ostatte vessapaperia? Tai siis, miten kuljetatte pakkauksen kotiinne? Pakkaukset kuitenkin ovat niin isoja, etteivät oikein kasseihin mahdu muiden ostosten kanssa, eikä sitä vessapaperipakkausta uskalla kainalossakaan päivisin kuljettaa. Itse olen aina ostanut iltamyöhään lähikaupasta, jolloin ulkona liikkujia on hyvin vähän, ja sitten vain kävelen pikavauhtia kotiin pakkaus kainalossa. Olen kuitenkin miettinyt, että vain vessapaperin takia kauppaan meneminen iltaisin, etenkin kun pitäisi keskittyä jo iltarutiineihin, on aika vaivalloista. Kysynkin nyt: miten te muut olette ongelman ratkaisseet?
Kommentit (104)
Ostan sitä vessapaperia, jota myydään kahden rullan pakkauksissa. Minulla on kyllä farmariauto, mutta kotona tos vähän säilytystilaa.
Otan kauppaan mukaan mustan läpinäkymättömän jätesäkin, johon pakkaan vessapaperin. Näin voin kuljettaa sitä ulkona ilman pelkoa, että joku näkee. Monet luulevat että olen viemässä roskia, kun kuljen jätesäkki mukanani :-D Hyvä hämäys!
Kannan ostospussin toisessa kädessä ja toisessa kiikutan wc-paperia siitä muovikahvasta. Ei mitään ongelmaa. Joskus, jos lasten kanssa kaupassa, lykkään wc-paperin vanhemmalle, ihan vaan jotta saan pidettyä toisen käden vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli ehkä huonoin ikinä.
Minulla on hämärä muistikuva (surullista, tiedän), että tällainen aloitus on ollut täällä aikaisemminkin. WC-paperihäpeilijä siis.
Entä jos joku näkee kun kannat paperit kassalta parkkikselle??:o
Kannan siitä vessapaperipakkauksen kantohihnasta ja ihan päiväsaikaan. Lähikauppaan noin 5 min kävelymatka. Jos jollekin tulee yllätyksenä, että käyn paskalla ja pyyhin pyllyni paperilla niin ei ole minun ongelmani.
Minusta on jotenkin koomista kantaa wc-paperirullia kaupasta kotiin. Itse ostan niille aina oman pussin jotta eivät näy sieltä.
Pukeudun mieheksi ja puhun ostosreissulla pelkästään ruotsia. Siten kehtaan kantaa paketin ihan näkyvästi, kun kukaan ei tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli ehkä huonoin ikinä.
Minulla on hämärä muistikuva (surullista, tiedän), että tällainen aloitus on ollut täällä aikaisemminkin. WC-paperihäpeilijä siis.
Kaverini häpeää ostaa hammasharjan eli kyllä näitä löytyy. Eksäni kuukautissuojien ostaminen oli myös melkoista agenttitouhua, kassan piti olla aina vanhempi naisihminen.
Pistän pyörän tarakalle, ja ohikulkijoille selvennän, että paperi ei tule omaan käyttöön. Minähän en virtsaa tai ulosta!
Kun ostan wc-paperia kaupasta ja kannan sitä pakettia kädessäni koska minulla ei ole autoa. Niin rupean vastaantulijoille puhumaan heti " EI EI tämä minulle!! Naapurilla on joku vatsapöpö PALJON menee paperia siellä! Siis naapurille menee tämä! "
En tiedä miksi vastaantulijalla on vaivaantunut ilme ja hän vaihtaa juosten tienpuolta? Siinä sitten on seuraava ihminen jo samat jutut selitän hänelle.
Ihmettelen miksi ihmiset täällä missä minä asun katsovat minua aika pitkään kun näkevät minut!?
No pitää pontevammin kertoa ETTEI SE WC-PAPERI OLE MINULLE!
Tilaan paperit (myös talouspaperin) netistä kotiinkuljetettuna ja otan aina monta pakettia kerrallaan. Samalla tilaan myös pesuaineita ym. painavaa ja säilyvää tavaraa.
Emme käytä vessapaperia.
T: Muumit
Vierailija kirjoitti:
Tilaan paperit (myös talouspaperin) netistä kotiinkuljetettuna ja otan aina monta pakettia kerrallaan. Samalla tilaan myös pesuaineita ym. painavaa ja säilyvää tavaraa.
Entäs kun sun naapurit kuitenkin näkee, että sieltä kannetaan isoja paketteja sinulle, ja varmaan arvaavat että vessapaperia sieltä tuodaan, ja vielä nauravat sille, kun päättelevät ettet itse kehtaa niitä kuljetella?
Vessapaperin ostaminen on vaikeaa todella, minulta tänään paperiostoksilla kassa kysyi, onko minulla auto. Sanoin, että on, ja kassa kysyi auton mallin ja iän. Auto oli liian vanha, ei voinut myydä paperia. Pyyhin taas Hesariin, se onneksi jaetaan postiluukusta pimeän aikaan.
Osta ap halpaa eli hajoavaa talouspaperia puoliarkkeina. Vai hävettääkö sekin? Sit mietit et mikä ero noilla oikeestaan on, miks paperin ostaminen hävettää?
Kyllä näitä on ihan oikeasti.
Oma äitini hakee aina vessapaperin jostain kaukaisemmasta kaupasta, ja vaihtelee niitäkin niin ettei joka viikko hae samasta kaupasta. Mutta yleensä nakittaa vessapaperiostokset lapsilleen. Jo pikkutyttönä olen kaupassa saanut äidiltä kolikot kouraan sitä vessapaperipakettia varten, ja äiti on tehnyt muut ostokset. Terveyssiteet kehtaa ostaa, vessapaperia ei.
Jostain syystä häpeää kovasti vessapaperin ostamista, ja kyllä ennemmin maailma räjähtää kuin hän kantaisi vessapaperia siitä sangasta, ilman kassia :D
Siis miksi et uskalla kantaa vessapaperipakkausta päiväsaikaan?