Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsemurha naisettomuuden takia?

Vierailija
25.08.2016 |

Tai mitähän sitä pitäisi tehdä kun sitä naista ei vaan löydy. Jos olen vielä kolmekymppisenä naiseton nii varmaan tapan sitten itteni.

Naisille tällanen mies ei kuitenkaan ikinä kelpaa ja muut miehet vaan nauraa kun itse ovat saaneet pillua nuoresta asti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä viisi vuotta sitten olisin kirjoittanut empaattisen ja kannustavan vadtsuksen mutta nyt kun olen pitemmän aikaa lukenut teidän palstamiesten juttuja täällä eka ajatus on että hyvä ja kukaan ei jää kaipaamaan. Sitten tietysti tulee syyllinen olo.

Sama täällä, mutta minulle ei tule syyllinen olo. En tosiaan osaa kuvitella että kukaan jäisi kaipaamaan.

Vierailija
22/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa AP:ta. Eipä se olen aina juhla vaikka nainen olisikin. Nyt kun olen tässä kahden lapsen ja uuden ok-talon loukussa, niin ottaisin sinun roolin paljon mielummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä viisi vuotta sitten olisin kirjoittanut empaattisen ja kannustavan vadtsuksen mutta nyt kun olen pitemmän aikaa lukenut teidän palstamiesten juttuja täällä eka ajatus on että hyvä ja kukaan ei jää kaipaamaan. Sitten tietysti tulee syyllinen olo.

Mikäs vika palstamiesten jutuissa on? Eikö meidän huumori pure?

Vierailija
24/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ap naureskelee partaansa "onnistuneen" trollauksen ansioista.

Vierailija
25/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs vika palstamiesten jutuissa on? Eikö meidän huumori pure?

Olet täydellinen hölmö, jos kuvittelet että kykenet selittelemään kenellekään noita oksettavia juttujanne huumorina. Olette roskasakkia.

Vierailija
26/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ap naureskelee partaansa "onnistuneen" trollauksen ansioista.

No huvin vuoksihan tätä tehdään? Olen yhteensä kolme tuntia härnännyt aloittajaa typerillä kommenteilla ja nauranut hauskoille tokaisuilleni.

Vierailija
27/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan huumoria 😃. No niin, nyt en minäkään enää kärsi syyllisyydestä. Itsemurha naisettomuuden takia - HYVÄ. Nauran jos teet sen.

Vierailija
28/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuollainen asenne on todella viehättävä. "Nainen mulle tai tapan itseni." Sori mutta kannattaa ensin saada arvot tasapainoon ennen kuin lähtee säätämään suhteisiin. Mitä jos nainen haluaisi jättää sinut? Tilastojen mukaan se on yleistä. "Tapan itseni koska nainen lähti." Viehättävää.

Vierailija
29/29 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity MGTOW-liikkeeseen. En tosin tiedä miten se tapahtuu, kun ne kaikki on omilla teillään.