Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos palstan miehet edustaisivat kaikkia miehiä, olisin ikisinkku

Vierailija
25.08.2016 |

Jatkuvaa uhriutumista ja valitusta päivästä toiseen. Pahempia kuin yksikään tuntemani valivali-nainen.

Mutta onneksi istutte lähinnä kotona, niin ei tule tuolla reaalimaailmassa vastaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voi sanoa palstan naisistakin.

Varmuuden vuoksi pysyttäydyn ikisinkkuna.

M

Vierailija
2/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paöstan ihmiset olisivat tuollaisia IRL, niin linnottautuisin kotiin enkä koskaan haluaisi ystävystyä muiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivästä toiseen valittamalla tuhoatte vain kaikkien aivot:

http://www.taloussanomat.fi/ihmiset/2012/08/23/lopettakaa-se-valitus-tu…

Vierailija
4/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, en haluaisi ikinä nähdä yhtään ihmistä jos tämä palsta edustaisi ihmisiä, en miehiä enkä naisia.

Vierailija
5/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin eilen fiksun miehen kanssa ja kerroin hänelle palsta"miesten" kommenteista ja lassukkajutuista. Hän näytti kauhistuneelta ja totesi, ettei hän ole koskaan tavannut noin käyttäytyviä miehiä.

Suurin osa miehistä on normaaleja.

Palstalle eksyneet ns. miehet ovat ilmiselvästi joko nuoria, mielenterveyspotilaita tai äitiensä kellareissa asuvia ulisijoita. Olen pahoillani, etteivät naiset pidä teistä. :(

En ole tietääkseni mitään noista. Ainakaan ennen en ollut. Ehkä nyt olen, kun kirjoitin tänne.

Vierailija
6/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin eilen fiksun miehen kanssa ja kerroin hänelle palsta"miesten" kommenteista ja lassukkajutuista. Hän näytti kauhistuneelta ja totesi, ettei hän ole koskaan tavannut noin käyttäytyviä miehiä.

Palstalle eksyneet ns. miehet ovat ilmiselvästi joko nuoria, mielenterveyspotilaita tai äitiensä kellareissa asuvia ulisijoita. Olen pahoillani, etteivät naiset pidä teistä. :(

Trollia laitetaan ihan asialliseen ketjuun, ilmoitettu ylläpitoon.

Vierailija
7/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvaa uhriutumista ja valitusta päivästä toiseen. Pahempia kuin yksikään tuntemani valivali-nainen.

Mutta onneksi istutte lähinnä kotona, niin ei tule tuolla reaalimaailmassa vastaan.

Miten niin, tässähän minä sinun asuntosi edustalla tätäkin rustaan.

Vierailija
8/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo ei naisetkaan täällä kaikilta osin ole mitään järkevää porukkaa. Mutta itse en tunne yhtään ns lassukkaa oikeassa maailmassa. Kaikki tuntemani miehet ovat ihan kelpoja, eivätkä todellakaan mitään jännämiehiä, vaikka nainen löytyy. Eli ero tän palstan ja oikean maailman välillä on valtava. Jos tämä olisi todellisuus, niin hulluksi tultais kaikki.

Ap

Vierailija
9/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitten on mitäkin?

t. mies vai nainen vai jotain muuta

Vierailija
10/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aika kauhean kuvan antavat itsestään. Yhtä marinaa, naisten mitätöintiä ja haukkumista. Enpä ole tainnut lukea yhtä ainutta asiallista aloitusta saati kommenttia.

Vierailija
11/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitten on mitäkin?

Tämä on kanssa yksi ettei suin surminkaan oteta vastuuta. En se minä ollut, se oli Jimi. Kolmevuotiaan henkiselle tasolle jääty.

Vierailija
12/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitten on mitäkin?

Ja tämäkin on siis naisten syy

Vierailija
13/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ois se aika outoa jos joku eukko alkaa irl puhumaan av-palstasta ja sen termeistä.. mies vaan pelästyi sua ja sen takia näytti kauhistuneelta sekä itsesuojeluna sanoi tuon ettei ole tavannut ikinä noin käyttäytyviä miehiä

Vierailija
14/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat juuri tuollaisia, ei niitä ole viitsinyt ottaa riippakivekseen (ja se ottaa miehiä kivekseen), yksin on parempi. T. Ikisinkku 53 v.

Vierailija
15/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koska miesten valittaminen (etenkin naisettomuudestaan) kyrsii sinua noin paljon niin annapa konkreettisia esimerkkejä ja neuvoja, joiden avulla miehet voisivat alkaa kehittämään itseään positiivisesti ja saada niitä onnistumisen kokemuksia deittailun ihmeellisessä ja lumotussa maassa. Jos sinulla ei ole mitään kehittävää ideaa jolla saataisiin ongelmiin ratkaisuja, olet osa ongelmaa koska ei sinun lapsellinen avautuminen asiasta muuta miesten keskimäärin surkeaa tilannetta yhtään miksikään. Ja ei, neuvoksi ei kelpaa ne kaavamaiset, jo multibiljoonaan kertaan ladellut litaniat tyyliin"mene ulos ja lähesty naisia". Se ei tehoa, ymmärrätkö? Se mikä on naisille aivan äärimmäisen helppoa ja vaivatonta, eli pariutuminen ja seksin saaminen, on niin monille miehille ihan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Osalla sinkkumiehistä tämä heidän lohduttoman huono tilanteensa ei korreloi heidän asian eteen nähdyn vaivan tai henkilökohtaisten ominaisuuksien kanssa millään tavalla, on paljon ihan oikeasti normitason miehiä joille ei löydy samantasoista naista. Moni kuolee yksin, turhaan. Miesten itsemurhat ovat todella yleisiä ja se on perseestä.

Vierailija
16/16 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä liikun ihan tuolla reaalimaailmassa.