Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ruusun, mitä teen sille? ei ole maljakkoa

Vierailija
24.08.2016 |

Tuollainen aika pitkävartinen. Ei liity mitään ihmeellistä, vieras vain toi, ihan sukulainen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomapullo , lasi .

Vierailija
2/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revi terälehdet irti ja ripottele sängylle. Se on luksuselämää. Heitä varsi roskiin.

Vierailija
4/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutlasit on liian pieniä. Taidan kokeilla pulloa, tosin on vain puolen litran. 

Vierailija
5/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Nyt mä oon kaiken nähnyt. Usein täällä outoja kysellään, mutta nyt pistit pahan.

Vierailija
6/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, pistettiin olutpulloon. On aika komee. Ap. 

Vierailija
7/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusu mielellään kuumaan veteen, tuore terävällä veitsellä viistoon leikattu imupinta.

Vierailija
8/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, pistettiin olutpulloon. On aika komee. Ap. 

No oho, muten keksitkin..

Vierailija
9/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusu mielellään kuumaan veteen, tuore terävällä veitsellä viistoon leikattu imupinta.

Jep, tän tiedän. Ongelma oli tuo astia puute, mutta ratkaisu löytyi olutpullosta. Kiitos pulloa ehdottaneelle. Mulla ei ole tosiaan yhtään maljakkoa, kun ei ole koskaan ennen ollut tarvetta sille tässä asunnossa. 

Vierailija
10/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise varsi pois. Laita kukkaosa pieneen astiaan tai rasiaan. Sen jälkeen täytä astia varovasti hiekalla. Anna olla parikin viikkoa.

Sen jälkeen poista hiekka varovasti. Sinulla on upea kuivattu ruusu, joka on säilyttänyt muotonsa, toisin kuin riippumalla kuivatetut ruusut.

Suihkuta ruusuun hieman fiksatiivia tai hiuslakkaa riittävän kaukaa. :)

Vierailija
11/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennä hiukan vartta niin menee hyvin persereikään.

Vierailija
12/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerros muuten miten tuo kuumaan veteen laitto onnistuu, jos vaikka yo-juhlat ja samaan maljakkoon pitkin päivää lisää ruusuja. Meillä pitopalvelun tyyppi hoisi ruusut maljakkoon ja ja huomadin, ettei se edes leikannut niitä.

Vierailija
13/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, suloista! 

Tiedätkö, nainen tulee saamaan elämänsä aikana monia ruusuja ja kukkakimppuja. Naisen elämässä tärkeitä hankintoja meikkien, hiusten ja vaatteiden jälkeen ovat kukkavaasit! Oikeasti! Ja kyllä tämä miehiäkin koskee, koska kyllä miehillekin voi kukkia antaa. 

Muistan itse, kun itsenäistyin ja perustin kotia ja sain kuin sainkin sitten kaikenlaista myrttiä vuosien varrella, eikä minulla ollut maljakkoa, se oli nolo.

Siksi sanonkin nyt kaikille nuorille naisille: hankkikaa ihana yhden ruusun maljakko, ja myös maljakko isompia puskia varten! Ikeassakin vissiin niitä on :)

Terveisin viisikymppinen mammeli, joka on joskus ollut nuori, ei enää, mutta joka vieläkin saa kukkia armailtansa :)

Vierailija
14/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan kukkansa laittaa vaikka betoniin , nyt oli kyse vain yhdestä ruususta, ei koko yrttitarhasta.

Vierailija
15/15 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerros muuten miten tuo kuumaan veteen laitto onnistuu, jos vaikka yo-juhlat ja samaan maljakkoon pitkin päivää lisää ruusuja. Meillä pitopalvelun tyyppi hoisi ruusut maljakkoon ja ja huomadin, ettei se edes leikannut niitä.

Aika outoa tuo kuumaan veteen laittaminen. Ruusuhan tykkää kylmästä, ruusua ei pitäisi jättää aurinkoiseen paikkaan. Itse siirrän ruusut aina pois aurinkoiselta ikkunalta. Ja minua on opetettu, että ruusuille nimenomaan kylmää vettä.