Kyllä harmaat silmät on naisella rumat!
Aivan psykopaattivaikutelma tulee, niin väritön ja tyhjä katse.
Kommentit (19)
Väritön? Mulla on grafiitinharmaat eli tosi tummat.
No voi,mun ihanalla ja oikeamielisellä äidillä oli harmaat silmät,katse oli lämmin ja iloinen.Olet niin nuori,että et tunne tanssikipaletta "Harmaat silmät"Tummiin silmiin tuhannet tuijottaa,sinisistä laajalti lauletaan.Silmät harmaat muilta unhoon jää,siksi kertaan pienoisen laulun tään:Silmissä niissä on kevät ja syys,auringon loiste ja yön hämäryys.Niissä on rakkaus uskollisuus.Nille soi lauluni uus."
Vierailija kirjoitti:
Väritön? Mulla on grafiitinharmaat eli tosi tummat.
En ehkä tarkoittanut nimenomaan tummia silmiä, vaan vaaleita. Jos minulla olisi vaaleanharmaat silmät, hankkisin kyllä värilliset piilarit välittömästi.
Minä en osaa tehdä eroa harmaiden ja sinisten silmien välillä. Eikö suurimmalla osalla suomalaisista ole siniharmaat silmät? Voitko laittaa esimerkin psykopaattiharmaasta?
Niin ja jatkan vielä:seurustelin monet vuodet harmaasilmäisen miehen kanssa.Hyvä ja rakastettava ihminen,harmaat silmät,melkein vaalean pilven harmaat.
Minun mielestäni vaaleat silmät ovat upeat. Ikävä, että asia vaivaa aloittajaa, mutta kyseessä lienee lapsellinen tyttö, joka kadehtii jotain toista tyttöä.
Minulla on harmaat silmät ja luultavasti ainakin vihaisena psykopaatin katse. Silti jostain syystä silmäni saavat paljon kehuja, jopa siis naisilta. Kehut tulee aina joko kokonaisuudesta tai silmistä. Jännä.
Olispa siistiä, jos olisi harmaat silmät. Voisi häätää epämiellyttävät ihmiset lähistöltä ihan vaan mulkaisemalla heitä psykopaattikatseella. Saiskohan harmaita piilareita...
Harmaat silmät on hienot! Haluan x)
Varo vaan mitä ajatuksia niiden silmien takana liikkuu! 👀
Vaalean harmaat silmät naisella ovat kauneimmat. Ruskeat rumimmat. Yhtä sielukkaat kuin lehmällä.
Harmaat silmät on aivan jumalattoman kauniit! <3
Puhtaanharmaat silmät ovat todella hienot. Siniharmaita tai sinisiä näkee vähintään joka toisella, joten vaaleat ei-siniset silmät ovat harvinaista herkkua. Olen kade kaikille harmaasilmäisille, olivat sitten miehiä tai naisia :)
Vierailijax kirjoitti:
Vaalean harmaat silmät naisella ovat kauneimmat. Ruskeat rumimmat. Yhtä sielukkaat kuin lehmällä.
Lehmillähän on tosi kivat silmät :D
Mä en ole koskaan ajatellut, että joku silmien (tai hiusten) väri olisi sopiva tai epäsopiva vain toiselle sukupuolelle, mut kai sit aika moni ajattelee sellaisiakin. Enkä ole koskaan nähnyt rumanvärisiä silmiä, kaikki on omalla tavallaan kauniita.
Siniset silmät on kauniit, jos ovat kirkkaansiniset tai tummansiniset, sellaiset ihan todella vaalean siniset tai vaalean sinivihreät ovat ihan kauheat!! Ovat ihan psykoottisen näköiset, kuin kissalla, paholaisen silmät!
suden silmät. Itelläni taitaa olla. On aika siistit. Tosin häivähdys sinistä ja häivähdys vihreää on myös, nämä kolme väriä vaihtelee valaistuksesta riippuen, eli mulla on periaatteesa 3 eri väriä. Voisin sanoa kysyttäessä minkä tahansa ja menisi läpi.
Harmaat silmät ovat todella kauniit. Aika harvinaiset? Itselläni vaaleanruskeat, miehelläni siniset, toisella tyttärellä siniset, toisella vihreät, pojalla tosi tummanruskeat. Kaikki kauniita värejä!
Ehkä tulee pelottava vaikutelma, mun silmiä kehutaan silti aina.
Joskus on kadullakin random ihmiset pysähtyneet tuijottamaan niitä ja kommentoimaan, kerran norjassa kaksi tyttöä seurasi mua ja puhui mun silmistä, eivät tienneet munkin osaavan norjaa.