Olikohan tää vittuilua (miehen äiti)
Olimme lomamatkalla ja yhdessä kohtaa oli lastenlelu kauppa. Miehen äiti sitten sanoi että " ei oo lapsia, voisko toi Anna (nimimuutettu) olla meidän lapsi.
Myöhemmin tuli lastenmekkoja vastaan yhessä kohtaa ja mieheni sanoi " täällä on vaan lastenvaatteita" anoppi siihen " Eli Annalle eikös me sovittu et Anna on meidän lapsi"
Musta vähä outoa olen kuitenkin 25 ja kyllä mua kuuluu aikuisena kohdella vaikka kuinka onkin anoppi 50 ja mieheni minua 6 vuotta vanhempi. Vai voisko tää johtua siitä, että Anopilla ei ole ollut tyttöjä?
Kommentit (44)
SOSIALISTI PARRUA PERSEESEEN KOMMUNISTI kirjoitti:
TÄMÄ ON PASKA KOMMENTTI OLEN IDIOOTTI SOSIALISTI PARRUA PERSEESEEN HALUAN ETTÄ TÄTÄ ALAPEUKUTETAAN KOMMUNISTI TYÖTÖN___SOSIALISTI SAVONLINNASTA
Mitäs jos hankkisit apua ihan terveyspuolelta, sen sijaan että sekoilet netissä?
Vierailija kirjoitti:
Anoppi oli ainakin ajattelematon... Riippuu paljon millä äänensävyllä sanoi. Saattoi toki yrittää olla vain hauska. Oletko pieni kokoinen? Jos hän siitä sen keksi.
Mun mielestä toi olis olut vaan hauska juttu. Ite oon 49 ja anoppi 74.
Ei ole vittuilua. Ei todellakaan. En ottaisi vittuiluna ja jos noin sanoisin, niin tarjottaisiin ihan hyvällä...että tykkään tuosta tytöstä...ovathan heidän lapsensa sinun ikäpolveasi.
Minusta tuo on imartelevaa. Selvästi anoppi toivoo lapsenlapsia, ehkä just tyttöä, jolle saisi ostaa mekkoja ja lahjoa leluilla ja hoivata. Ei rohjennut sanoa suoraan, että oispa lapsenlapsi. Se että haaveilee lapsenlapsesta sun kuullen kertoo, että arvostaa sua tosi paljon; toivoo susta puolisoa pojalleen ja äitiä lapsenlapsilleen! Ei kannata aina ajatella negatiivisen kautta, kuten monet kommentoijat täällä. Tottakai voi olla anoppi-miniä- suhde herkkää aluetta, mutta valtaosa ihmisistä on kuitenkin kivoja ja hyväntahtoisia -anopit mukaanlukien
Ehkä sä vaan otit tollaset hassuttelu-jutut vaan liian raskaasti. Ihmiset mieltää niin eri tavalla asiat vittuiluksi. Oliko äänen paino ivallinen vai sellainen iloinen ja naureskeltiinko rehellisesti? Kaikkeen tekin aikaanne tuhlaatte hupakot.