Olikohan tää vittuilua (miehen äiti)
Olimme lomamatkalla ja yhdessä kohtaa oli lastenlelu kauppa. Miehen äiti sitten sanoi että " ei oo lapsia, voisko toi Anna (nimimuutettu) olla meidän lapsi.
Myöhemmin tuli lastenmekkoja vastaan yhessä kohtaa ja mieheni sanoi " täällä on vaan lastenvaatteita" anoppi siihen " Eli Annalle eikös me sovittu et Anna on meidän lapsi"
Musta vähä outoa olen kuitenkin 25 ja kyllä mua kuuluu aikuisena kohdella vaikka kuinka onkin anoppi 50 ja mieheni minua 6 vuotta vanhempi. Vai voisko tää johtua siitä, että Anopilla ei ole ollut tyttöjä?
Kommentit (44)
Outoa oli myös se, että kun menin kassalle hän sanoi miehelleni" käy tekemäs Annalle kaupat" vaikka osaan suht hyvin englantia.. noh jostain syystä kait pitää mua lapsellisena.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi taitaa huomata, että ap on hieman vähä-älyinen, lapsellinen... Siksi pientä piikkiä ap:n suuntaan.
Mikä tekee ap:sta lapsellisen? tunnetko hyvinkin hänet??
Mieleen tulevat vaihtoehdot:
-Anoppi vitsailee hyväntahtoisesti, mutta ilmaisee sen tökerösti
-Anoppi kettuilee
-Anoppi vihjailee lastenhankinnasta
Luulisin, että ihan hyvällä on sanonut. Ei ihmiset yleensä mitän pahaa tarkoita.
A) huumoria jossa seurueen nuorin lasketaan lapseksi
B) vihjailua että nuorella parilla saisi olla lapsi
C) en keksi muuta, paitsi ehkä sen että ap on anoppikokelaan mielestä liian nuori hänen pojalleen.
Kaktus kirjoitti:
Luulisin, että ihan hyvällä on sanonut. Ei ihmiset yleensä mitän pahaa tarkoita.
Aika usein anoppi-miniä suhteissa kyllä vittuillaan ihan kympillä.
AV - MAMMA kirjoitti:
Kaktus kirjoitti:
Aika usein anoppi-miniä suhteissa kyllä vittuillaan ihan kympillä.
Vaikka monella on ei silti kaikilla
Jos AP:n suullinen ulosanti on lomalla ollut yhtä vajavaista kuin aloituksen kirjallinen anti, en ihmettele ollenkaan, jos hänet lapseksi luokitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Outoa oli myös se, että kun menin kassalle hän sanoi miehelleni" käy tekemäs Annalle kaupat" vaikka osaan suht hyvin englantia.. noh jostain syystä kait pitää mua lapsellisena.
Kyllä toi kettuilulta kuulostaa. :/ Tässä kassatilanteessa ois kannattanut sanoa että kiitos osaan kyllä itsekin. Miten muuten miehesi suhtatuu näihin anopin letkautuksiin? Jos anoppi jatkaa tuota rataa, ota asia miehen kanssa puheeksi ts. onko miehesi huomannut piikittelyä.
jos olet ikinuoren näkönen, lopeta tommonen turhasta nillittäminen. oma emäntä mua kymmenisen vuotta vanhempi ja saan kyl kuittia asiasta häneltä itseltäänkin, huumorilla tietenkin
Halusi että teille tulisi lapsi. Ole hyvä tästä sosiaalisesta tulkinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi haluaa pitää sinua tyttärenään, perheenjäsenenä. Hänen sosiaaliset taitonsa vain eivät ole kaikkein kukoistavimmat.
Minusta tuo oli hyvä harmiton läppä. Ilmankos jotkut aina suuttuvat vitseistäni. Sosiaaliset taidot eivät näköjään kukoista.
Aika ajattelemattomalta ja typerältä kuulostaa anoppisi. Tai sitten on todella huonoja yrityksiä olla hauska.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ilmaiset itseäsi vaikeaselkoisesti. Anoppi siis sanoi sinua, "Annaa", lapsekseen?
👍🏿
Ei aukea aloitus oikein minullekaan.
Outo. On mullekin muutamakin naisihminen sanonut, että toivoivat mun kaltaista tytärtä, mutta ei kumpikaan mitään leluja tai lastenvaatteita halunnut ostaa.
Yritti olla vitsikäs. Eiköhän toi ollut läppää vaan. Ehkä sua on vaikea lähestyä ja keksiä puhuttavaa niin anoppis jotakin hölmöä läppää edes yritti.
(Mä en varmaan osaisi puhua miniän kanssa mitään.)
No ehkä se anoppi kaipaa lasta lähipiiriin, tykkäisi ostaa lastenjuttuja? En nyt tuosta sen kummemmin pahastuisi.
Ja ehkä siinä kassalla anoppi toivoit että poikansa maksaisi ostokset? Ärsyttävän vanhanaikaista mutta ei nyt sentään pahantahtoista.
Yhden kerran heitto on vitsi, monta kertaa sanottuna kettuilua. Olen 40v. ja anoppi tytöttelee, kun haluaa alleviivata omaa elämänkokemustaan ja paremmuuttaan.
Anoppi pienessä pöhnässä testannut Annan huumorintajua:) Kai se tilas ravintolassa Annalle lastenannoksen ja limua. Ollaan me anopit veikeitä, varsinkin lomalla.