Olikohan tää vittuilua (miehen äiti)
Olimme lomamatkalla ja yhdessä kohtaa oli lastenlelu kauppa. Miehen äiti sitten sanoi että " ei oo lapsia, voisko toi Anna (nimimuutettu) olla meidän lapsi.
Myöhemmin tuli lastenmekkoja vastaan yhessä kohtaa ja mieheni sanoi " täällä on vaan lastenvaatteita" anoppi siihen " Eli Annalle eikös me sovittu et Anna on meidän lapsi"
Musta vähä outoa olen kuitenkin 25 ja kyllä mua kuuluu aikuisena kohdella vaikka kuinka onkin anoppi 50 ja mieheni minua 6 vuotta vanhempi. Vai voisko tää johtua siitä, että Anopilla ei ole ollut tyttöjä?
Kommentit (44)
Anoppi oli ainakin ajattelematon... Riippuu paljon millä äänensävyllä sanoi. Saattoi toki yrittää olla vain hauska. Oletko pieni kokoinen? Jos hän siitä sen keksi.
Kylläpä ilmaiset itseäsi vaikeaselkoisesti. Anoppi siis sanoi sinua, "Annaa", lapsekseen?
Rippuu anopista. Jos ei ole mikään tosikko, niin luultavasti vaan puheli, sen kummemmin miettimättä.
No onhan toi vittuilua.
Ensi kerralla menkää hautaustoimistojen ohi, "ei meillä oo ruumiita, mut jos toi anopinkokelas kävis sellaisesta. Kipaises kokeilemassa mille plyyssisisustus oikein tuntuu"
Siis anoppi halusi että olet hänen ja hänen poikansa lapsi?
Sori mutta mä en ymmärtänyt juuri mitään sun kirjoituksesta..
En saanut mitään selvää sun kirjoituksesta.
Koitti varmaan vaan heittää muka hyvää läppää
Vierailija kirjoitti:
Anoppi oli ainakin ajattelematon... Riippuu paljon millä äänensävyllä sanoi. Saattoi toki yrittää olla vain hauska. Oletko pieni kokoinen? Jos hän siitä sen keksi.
no olen 166cm suht siro ja painan jonku 54kg
Anoppi haluaa pitää sinua tyttärenään, perheenjäsenenä. Hänen sosiaaliset taitonsa vain eivät ole kaikkein kukoistavimmat.
Vierailija kirjoitti:
Siis anoppi halusi että olet hänen ja hänen poikansa lapsi?
anteeksi, unohdin mainita että olimme liikkellä minä,mies, anoppi ja hänen mies
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi vittuilua.
Ensi kerralla menkää hautaustoimistojen ohi, "ei meillä oo ruumiita, mut jos toi anopinkokelas kävis sellaisesta. Kipaises kokeilemassa mille plyyssisisustus oikein tuntuu"
Vai että oikein tuntuu :D
Siis kuka on tämä nimi muutettu Anna?
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka on tämä nimi muutettu Anna?
no minä ap tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä ihmiset viitsiikin hermostua :)
no me ollaan erilaisia, ei kaikilla ole samanlainen huumorintaju
esim joku tykkää vitsailla jonkun kuolemisella yms itse taas ei semmoisesta pidä
Lastenlelu kauppa.
Järkytyn joka kerta, kun löydän täältä noin kekseliään yhdys sana virheen.
Aikuistenlelu kauppa. Niitäkin varmaan on. Monia.
Vihjaili kaipailevansa lapsenlasta.
Kaikesta sitä ihmiset viitsiikin hermostua :)