Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään ollut onnistunutta raskautta keskenmenojen jälkeen?

Vierailija
24.08.2016 |

Hei,

Koin juuri kolmannen peräkkäisen keskenmenoni. Ollaan tutkimusjonossa mutta siihen että päästään sinne menee toki vielä aikaa.

Haluaisinkin tietää, että onko täällä muita joilla on ollut useita keskenmenoja joiden jälkeen kuitenkin onnistunut raskaus? Selvisikö koskaan mistä johtui, oliko mitään apukeinoja?

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minulla on onnistuneita raskauksia neljän keskenmenoon päättyneen raskauden jälkeen, terveet lapset. Tsemppiä!

Vierailija
2/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, minulla on onnistuneita raskauksia neljän keskenmenoon päättyneen raskauden jälkeen, terveet lapset. Tsemppiä!

Ihanaa kun jaoit tämän, kiitos! Luo toivoa ja se toivo on niin tärkeää. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä on saanut kaksi lasta kolmen keskenmenon jälkeen. Tsemppiä :)

Vierailija
4/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä on saanut kaksi lasta kolmen keskenmenon jälkeen. Tsemppiä :)

Kiitos, nää pistää hymyilyttämään. Ap.

Vierailija
5/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär sai just tyttären, neljän keskenmenon jälkeen. Tsemppiä.

Vierailija
6/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut

Vierailija
7/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta kuin yhdestä keskenmenosta, mutta yks entinen naapuri sai 3-4 keskenmenoa, hänellä oli ollut niitä ennenkin tosi monta en nyt muista oliko ekan ja tokan lapsen välillä, mutta sai vielä sitten kolmannen lapsen, lapsi oli vain pienikokoinen, ja oli jotain keuhko-ongelmaa, voi olla että se vaikutti kun molemmat vanhemmat polttivat vielä sisällä, vasta sitten siirtyivät parveketupakointiin kun hoksasivat että kun pienelle vauvalle joutuu naamarilla antamaan lääkettä että hän pystyy hengittämään, että tupakansavu ei ehkä oo hyväksi.

Tietääkseni eivät saaneet tietää syytä keskenmenoihin.

Vierailija
8/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 lasta, 7 keskenmenoa... Ei toki ensin yhtä ja sit toista, vaan ensin kesken, sit esikoinen, 4 kesken, esikoisen ollessa 4v synty nykyinen keskimmäinen. Sit oli vielä 2 keskenmenoa ja keskimmäisen ollessa 2 ja puol, synty kuopus. Oon alusta asti tienny, että geenivirheeni saattaa aiheuttaa keskenmenoja, neljän perättäisen jälkeen käytiin lisätutkimuksissa; mieheltä löyty kromosomivirhe...

Vierailija
9/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä keskenmenoa, sitten lapsettomuushoidot joista ei tuloksia. Kunnes täytettyäni 40 sain luomusti täysin terveen tyttären. Sen jälkeen vielä yksi keskenmeno, mutta se ei ollut henkisesti enää läheskään niin musertava kuin aiemmat, koska olin jo saanut yhden elävän lapsen. Elämä voi yllättää 😊

Vierailija
10/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi ja kuusi keskenmenoa. Kaksi ennen lasta, loput lapsen saannin jälkeen. Onnellinen olen tästä yhdestä ihanasta lapsesta

Vierailija
11/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kun jaatte kertomuksianne, olen niin kiitollinen. Näin kolmannen jälkeen on tuntunut vaikealta pitää toivoa yllä, ja ilman toivoa ei oikein ole mitään.

Kiitos, todella. Sananne merkitsevät minulle paljon enemmän kuin arvaatte. Ap.

Vierailija
12/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilläni :) sai muistaakseni 3-5 keskenmenoa, ennen kuin minä sitten itsepäisesti synnyinkin!

Vierailija
13/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka ei tuu raskaaksi kunnolla on noloja.

Ainoa nolo täällä olet sinä.

Ap.

Vierailija
14/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2xkm, yksi onnistunut, 3xkm.

Kaikki tutkimukset tehtiin. Ei syytä.

Vierailija
15/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se eve hietamiea saanu jotain 9 keskenmenoa ennen ku onnistu

Vierailija
16/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin lukea se sen kirja! Ap.

Vierailija
17/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Koin juuri kolmannen peräkkäisen keskenmenoni. Ollaan tutkimusjonossa mutta siihen että päästään sinne menee toki vielä aikaa.

Haluaisinkin tietää, että onko täällä muita joilla on ollut useita keskenmenoja joiden jälkeen kuitenkin onnistunut raskaus? Selvisikö koskaan mistä johtui, oliko mitään apukeinoja?

Kiitos jo etukäteen!

Mulla oli useita keskenmenoja ennen esikoista. Sit taas esikoisen jälkeen kaksi keskenmenoa ennen toista lasta, joka jäikin sit viimeiseksi.

Mitään sen enempää ei tutkittu, ennen esikoista siksi kun oltiin vielä "niin nuoria". (mies oli silloin 29 ja minä 25)

Vierailija
18/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverilla taisi olla kolme tai neljä keskenmenoa jonka jälkeen tuli kaksi lasta peräkanaa. Äidilläni oli kaksi keskenmenoa jonka jälkeen kolme lasta neljän vuoden sisällä.

Vierailija
19/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden naisen, jolla oli 3 keskenmenoa ja sen jälkeen on syntynyt 2 lasta ilman hoitoja. Lapset syntyivät 35+ iässä.

Vierailija
20/28 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin lukea se sen kirja! Ap.

Älä älä älä missään nimessä lue sitä kirjaa nyt. Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi