Tykkäätkö huvipuistoista?
Kommentit (12)
En.
Mulle tulee huono olo helposti enkä pysty menemään oikeastaan mihinkään laitteisiin. En saa mitään kiksejä siitä kauhuntunteesta, kun killut pää alaspäin jossain kilometrin korkeudella. On ihan vaan todella hirveää.
Huvipuistot on jotenkin muovisia. Niitä myydään hauskanpidon paikkoina, mutta todellisuudessa suuri osa ihmisistä vaikuttaa olevan kireitä, väsyneitä, tiuskivat, lapset kitisee... jonot on pitkiä, kaikki kallista, aikaa aina liian vähän.
Ehkä huvipuisto on kivoin paikka teineille / esiteineille, jos saavat keskenään mennä
Jotkut on hienoja ja kivoja. Esim. Disneylandissa tykkäsin olla. Oli paljon muutakin kuin kieputtimet ja nekään ei olleet tehty nk. Heavyusereille, eli ei montakaan tosi hurjaa.
Kööpenhaminan tuliko on taas kaunis, ilokseen siellä on.
Lapsena pelkäsin hurjia laitteita.
Teininä se oli huippua mennä kaikkiin hurjimpiin laitteisiin.
Parikymppisenä ihan kivaa.
Nyt yli kolmekymppisenä tunnen olevani liian vanha laitteisiin. Rauhallisuus ja turvallinen tunne etusijalla.
Tykkään. Harmitti, kun lapsi meni tänä vuonna kaverin kanssa Lintsille enkä itse päässyt. Ollaan myös käyty ulkomailla monissa huvipuistoissa. Pidän sekä hurjemmista että Disneyn puistoista, joissa ei taida olla yhtään kauhean hurjaa laitetta. Vesipuistot on myös mielestäni kivoja ja esim. kivempia kuin joku pelkkä rannalla hengailu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt yli kolmekymppisenä tunnen olevani liian vanha laitteisiin. Rauhallisuus ja turvallinen tunne etusijalla.
72-vuotias äitini käy edelleen kanssamme vuosittain huvipuistoissa. Nytkin on lähdössä ulkomaille huvipuistoreissulle kanssamme syksyllä. Hurjimmat jää nykyisin sydämen vuoksi väliin, mutta nauttii kyllä edelleen laitteista ja tunnelmasta.
En päässyt lapsena koskaan, enkä sitten teini-iän ohitettuani todellakaan ymmärtänyt mikä huvipuistoissa ihmisiä kiinnostaa. Reilusti aikuisena olen käynyt vain kerran, enkä taida lapsettomana enää mennä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
72-vuotias äitini käy edelleen kanssamme vuosittain huvipuistoissa. Nytkin on lähdössä ulkomaille huvipuistoreissulle kanssamme syksyllä. Hurjimmat jää nykyisin sydämen vuoksi väliin, mutta nauttii kyllä edelleen laitteista ja tunnelmasta.
Erilaisia persoonia olemme.
En. En tykkää sirkuksesta, tivoleista, pelleistä, enkä räikyvänvärisistä metelöivistä huvipuistolaitteista. Halvanoloista, teennäistä huvia, mikä on kaiken lisäksi kallista.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on hienoja ja kivoja. Esim. Disneylandissa tykkäsin olla. Oli paljon muutakin kuin kieputtimet ja nekään ei olleet tehty nk. Heavyusereille, eli ei montakaan tosi hurjaa.
Kööpenhaminan tuliko on taas kaunis, ilokseen siellä on.
Komppaan tätä. Kun puisto itsessään on elämys, onhan siellä hienoa aikaa viettää. Itse masiinat ei niinkään minua kiinnosta, tulee huono olo vuoristoradoissa, on korkeanpaikankammoa jne.
En tykännyt lapsena, en tykännyt nuorena, en tykkää aikuisenakaan.