Mies ei pidä seksiä ilman tunteita pettämisenä...
Mies on pettänyt mua kerran, oli baarista lähtenyt jonkun tyrkyn kanssa panemaan. Eikä mies ole edes pitänyt sitä pahana asiana tai sellaisena, että se voisi loukata. Hänen mielestään seksi ilman tunteita ei ole pettämistä. Kun se on vaan harmitonta seksiä kuulemma. No mitähän ihmettä se sitten on? Mä tivasin mieheltä, että mitä jos minä tekisin niin, hän vain intti että mä en pystyisi seksiin ilman tunteita. En pystykkään, mutta en saanut vastausta et mitäs jos mä menisin ja panisin ja se olis siinä.
Tuntuu tosi pahalta edelleen, tästä on jo muutama kuukausi. Olen alkanut miettimään eroa, jos mies ei kerran edes pidä seksiä toisen kanssa pettämisenä, miksei sitten pettäisi mua uudestaan. Ja kyllä, seksi ilman tunteitakin muun kuin kumppanin kanssa ON pettämistä.
Millä sais miehen päähän taottua että se mitä teki on pettämistä pahimmasta päästä..
Kommentit (26)
Nimenomaan. Rakastumiselle ei voi mitään eli sen voi ymmärtää ja antaa anteeksi mutta miksi liata itsensä vieraaseen lumppuun kun voisi runkatakin ilman tunteita. Täysin käsittämätöntä.
Mies toimii itse asiassa ihan reilusti. Hänhän avoimesti kertoo, että on pettänyt, ja aikoo pettää jatkossakin, ota tai jätä.
Sulla on helppo tilanne; sun tarvii ainoastaan päättää, haluatko jatkaa pettävän miehen kanssa.
Kunpa kaikki petturit olisi noin rehellisiä.
Onpa ikävää. Ilmeisesti kuitenkin rakastat miestäsi, kun halusit jatkaa? Voisit ottaa asian vielä puheeksi ja kertoa että susta tuntuu edelleen pahalta ja epävarmalta.
Olette liian erilaisia, ero kuulostaa ainoalta oikealta ratkaisulta. Tai sitten mies vain kusettaa sua, muka ei pidä pettämisenä ja oikeasti pitää kyllä mutta haluaa vaan kuitata pettämisensä tolla. Se se vasta eron paikka onkin. Ällö miehenkuvatus.
Juu ei munkaan eksä pitänyt. Tosin ei sitten ymmärtänyt, kun minä tein samoin. Se oli kuulemma väärin ja ihan eri juttu kuin miehillä.
Ette sitten ole etukäteen puhuneet mikä on mielestänne pettämistä..? Kun oikeasti on yllättävän paljon ihmisiä, joille pettämisen rajat eivät ole ykiselitteisesti "pussailusta eteenpäin kaikki on pettämistä."
Mikä on koulutustaustasi ja sosiaaliluokkasi?
Miehesi teeskentelee vielä tyhmempää kuin on.
Minulle on ihan sama runkkaako mies vessapaperiin vain johonkin naiseen. Mutta, jos mies jakaa asioita joita ei minun kanssa jaa ja heillä on muutenkin tunneyhteys niin pidän sitä pettämisenä.
Teidän pitää määritellä ne teidän suhteet rajat esim. pettämisessä. Jos ne ei kohtaa ja päätät jäädä suhteeseen niin turha parkua kun ne paskat on housuissa. Vaihtoehto, kun on erota ja etsiä samoilla säännöillä pelaava kumppani.
No mielestäni himokin on tunne, joten en usko ihan mekaaniseen seksiin, jossa toinen levittää jalat, toinen panee ja molemmat ajattelevat seuraavan viikon ruokalistaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ette sitten ole etukäteen puhuneet mikä on mielestänne pettämistä..? Kun oikeasti on yllättävän paljon ihmisiä, joille pettämisen rajat eivät ole ykiselitteisesti "pussailusta eteenpäin kaikki on pettämistä."
Olen tehnyt mun kantani selväksi monta kertaa. Mutta miehen mielipide tähän asiaan on päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?!
Vierailija kirjoitti:
Juu ei munkaan eksä pitänyt. Tosin ei sitten ymmärtänyt, kun minä tein samoin. Se oli kuulemma väärin ja ihan eri juttu kuin miehillä.
No näin. Jos mä tekisin samoin, se olis maailmanloppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?!
Tätä mäkin mietin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt mun kantani selväksi monta kertaa. Mutta miehen mielipide tähän asiaan on päinvastainen.
Miksi ihmeessä olette jos olette noin eri mieltä tärkeistä asioista? Kannattaako jatkaa..
Jos toinen haluaa suurperheen ja toinen on vela, mitä järkeä olla yhdessä?
Jos toinen haluaa paneskella vastaantulijoita vapaasti ja toinen pitää pussaamista pettämisenä, mitä järkeä olla yhdessä?
Jos toinen haluaa asua maalla ja mökkiytyä erakkona, ja toinen haluaa asua suurkaupungin sykkeessä, mitä järkeä olla yhdessä?
Nämä on sellaisia asioita jotka kannattaa selvittää ennen sitoutumista.. :oO
Vierailija kirjoitti:
Mies on pettänyt mua kerran, oli baarista lähtenyt jonkun tyrkyn kanssa panemaan. Eikä mies ole edes pitänyt sitä pahana asiana tai sellaisena, että se voisi loukata. Hänen mielestään seksi ilman tunteita ei ole pettämistä. Kun se on vaan harmitonta seksiä kuulemma. No mitähän ihmettä se sitten on? Mä tivasin mieheltä, että mitä jos minä tekisin niin, hän vain intti että mä en pystyisi seksiin ilman tunteita. En pystykkään, mutta en saanut vastausta et mitäs jos mä menisin ja panisin ja se olis siinä.
Tuntuu tosi pahalta edelleen, tästä on jo muutama kuukausi. Olen alkanut miettimään eroa, jos mies ei kerran edes pidä seksiä toisen kanssa pettämisenä, miksei sitten pettäisi mua uudestaan. Ja kyllä, seksi ilman tunteitakin muun kuin kumppanin kanssa ON pettämistä.
Millä sais miehen päähän taottua että se mitä teki on pettämistä pahimmasta päästä..
Olen monet kerrat täällä palstalla kysynyt heiltä, jotka kertovat toistuvasti pettävänsä, että entäpä jos se puoliso, jota sinä väität rakastavasi, tekisi kuten sinä eli "se nyt oli vaan seksiä". Lopputuloksena on ollut 99 % hämmentynyt hiljaisuus. Niinpä olen tullut "ilman tunteita" pettävien kanssa siihen käsitykseen, että he on joko itsekkäitä kaksinaismoralisteja tai tyylipuhtaita narsisteja, joiden pitää saada kaikki ja jotka tietävät tekevänsä väärin, mutta oikeutus löytyy aina "ei ollut tunteita mukana". Sun on pettänyt kerran, mutta ajatusmaailma on hänellä ihan sama, kuin mitä olen näiltä lukenut "ei saa jäädä kiinni eikä mulla ole tunteita mukana"
Eli kaiken haluavalla kaksinaismoralistilla se vapaus, mikä annetaan itselle, ei koskekaan toista osapuolta. Heidän mielestään he siis omistavat puolisonsa, myös tämän tunteet. Tämä ei saa loukkaantua tai jättää, jos ei ole tunteita. Puoliso on siis itsestäänselvyys, kerran hankittu, niin eihän se jätä eikä tarvitse välittää sen tunteista.
Vain yhden kerran olen saanut vastauksen, että "ei voisi puolison tekemiset vähempää kiinnostaa". Kylmä ihminen.
Mä en jäisi tuon miehen kanssa yhteen. Hän katsoo omistavansa sinut "ethän sä voisi pettää ilman tunteita". Mistä hän voi päätellä, mitä sinä teet ja olet? Hän pitää sinua elämässään itsestäänselvyytenä. Ei häneen voi luottaa. Ja luottamus on kaiken a ja o.
Kun käsitykset pettämisestä eroavat, on hyvä muistaa että pettämistä on itseasiassa kumppanin luottamuksen pettäminen, ei omien rahojensa ylittäminen. Jos on puhuttu ja on tiedossa mikä toista satuttaa, ja satuttaa silti, niin siinä on toimittu väärin.
Musta kyllä kuulostaa siltä että sun miehes vaan saivartelee oman etusa edestä.
Itseäni ei kiinnosta paneeko mies muualla, mutta valehtelua ja salailua en kestä.
Nyt ap sanot miehelle, että olet tässä tutkaillut tunnteitasi ja sisintäsi kovasti ja tullut siihen yllättävään päätelmään, että itse asiassa pystyt hyvinkin seksiin ilman tunteita. Olit aikaisemmin väärässä, kun luulit ettet pystyisi. Ja aiot nyt tämän huomion siivittämänä alkaa itsekin harrastaa pettämistä oikein ahkerasti. Alat suunnitella innoissaan baarireissua tyttöjen kanssa. Jos mies väittää, ettet pysty ilman tunteita niin sanot, että kyllä vaan pystyt ja että itse tiedät omat kykysi paremmin eikä miehesi pysty sinun pääsi sisälle näkemään.
Mä ymmärrän miehen näkökannan sinänsä, periaatteessa samaistun. Oleellista tässä kuitenkin on parisuhdesäännöt ja sun suhtautumisesi asiaan, ja näiden asioiden luulisi olevan parisuhteessa läpikäytyjä asioita. Jos sulle tunteeton seksi vieraan kanssa on tosi paha juttu ja kynnyskysymys, mies ottaa tietoisen riskin sitä toteuttaessaan. Vaikka asia olisi mitätön hänelle, mutta se ei ole sitä sinulle, hänen tulee ymmärtää, että hänen tekonsa seuraukset ovat pelkästään sinun näkemyksesi varassa.
Vrt. Mulle tunteeton pettäminen saattaisi joissakin tapauksissa mennä läpi, mutta mulle olisi kynnyskysymys, jos mieheni ryhtyisi vaikkapa julkisesti kannattamaan kansallissosialismia. Joillekin se voisi olla vain poliittinen katsontatapa ja epäolennainen juttu parisuhteen kannalta, mutta mä en voisi elää sellaisen ihmisen kanssa. Meillä ei olla erikseen keskusteltu kansallissosialismista tai sovittu, että hän pyhästi vannoisi minulle olematta ikinä sekaantumatta äärioikeistolaisuuteen, mutta hän kyllä tietää mun arvomaailmani ja tietää, minkälaisia tunteita tämä herättäisi minussa, joten jos hän voi valita olla ryhtymättä natsiksi parisuhteemme säästääksemme, oletan hänen automaattisesti niin tekevän. Jos hän kuitenkin ryhtyisi naulailemaan hakaristilippuja asuntomme seinille, vaikka se olisi mulle kertakaikkisen kamalaa, ei hänen varmaan tarvitsisi ihmetellä, jos pakkaisin tavarani ja jättäisin hänet yksin lippujensa keskelle.
Edellisessä suhteessani tein asioita, jotka moni tulkitsisi pettämiseksi. Kyseessä oli jännityksenhakua ja huvittelua ilman tunteita, ja puolisolleni se ei ollut mikään vakava juttu. Joskus kerroin ja sain vastaukseksi lähinnä olankohotuksia, joskus jätin kertomatta, kaikki ok kaikille osapuolille. Puoliso sanoi, että häntä ei hetkauta niin kauan, kuin tulen kuitenkin aina kotiin ja pysyn henkisesti läsnä suhteessamme.
Nykyisessä suhteessani tiedän, että puoliso ei olisi ok vastaavien juttujen kanssa, joten en niitä tee. Oletan, että olisi suhteemme loppu, jos harjoittaisin edes täysin tunteetonta huvitteluseksiä, suuteleminenkin olisi luullakseni paha. Ei mun tarvitse mitenkään pidätellä itseäni pysyäkseni uskollisena, saan puolisoltani tarpeeksi fyysiset ja henkiset tarpeeni täyttävää huomiota, ja vaikka minkälaiset herkkupalat käyvät minua vikittelemässä, en tunne mitään - olen ylpeästi yksiavioinen.
Ei säännöistä kiinnipitäminen ole niin vaikeaa, jos ymmärtää seuraamukset.
Joo en kyllä jäisi miettimään sitä eroa.