Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä seksiä ilman tunteita pettämisenä...

Vierailija
24.08.2016 |

Mies on pettänyt mua kerran, oli baarista lähtenyt jonkun tyrkyn kanssa panemaan. Eikä mies ole edes pitänyt sitä pahana asiana tai sellaisena, että se voisi loukata. Hänen mielestään seksi ilman tunteita ei ole pettämistä. Kun se on vaan harmitonta seksiä kuulemma. No mitähän ihmettä se sitten on? Mä tivasin mieheltä, että mitä jos minä tekisin niin, hän vain intti että mä en pystyisi seksiin ilman tunteita. En pystykkään, mutta en saanut vastausta et mitäs jos mä menisin ja panisin ja se olis siinä.

Tuntuu tosi pahalta edelleen, tästä on jo muutama kuukausi. Olen alkanut miettimään eroa, jos mies ei kerran edes pidä seksiä toisen kanssa pettämisenä, miksei sitten pettäisi mua uudestaan. Ja kyllä, seksi ilman tunteitakin muun kuin kumppanin kanssa ON pettämistä.

Millä sais miehen päähän taottua että se mitä teki on pettämistä pahimmasta päästä..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on onnenpotku pettämistä harrastavalle miehelle, kun löytää naisen joka:

a) ei "pysty" seksiin ilman rakkauden tunteita

b) hyväksyy miehen pettämiset, "kun tunteita ei ollut mukana"

tästä seuraa c) mies sanelee suhteen ehdot ja niillä mennään. Nainen vikisee ja tyytyy kohtaloonsa.

Olen itse nainen ja kiitos luojan seksi onnistuu mainiosti ilman suurempia tunteita, hetkellinen hurmio ja kiihko riittää onnistuneeseen kokemukseen. En todella hyväksy tai toivo pettämisdraamaa kenellekään, mutta toivon vedätettävien naisten kasvattavan selkärangan ja eroavan törkeästi manipuloivista miehistään.

Vierailija
22/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 lisää vielä, että edellisessä suhteessani en olisi pystynyt ookoottamaan puolisolta vastaavaa käytöstä kuin itseltäni. En pidä tätä epätasa-arvoistavana seikkana suhteessa, jos toisella nyt vaan on leiskuvampi libido ja tämän touhut muiden kanssa eivät toista osapuolta vaivaa. Jos vähemmillä fyysisillä tarpeilla varustettu osapuoli ryhtyisi toteuttamaan seksuaalisuuttaan parisuhteen ulkopuolella, olisi vähän vaikea perustella sitä sillä, että kyse on vain seksistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole seksiä ilman tunnetoimintaa, orgasmi ja kosketus aiheuttavat ja vahvistavat tunteita toista kohtaan. Joillain seksiin liittyvä tunne-elämä on voimakastakin, joillain vähemmän tuntuvaa, mutta jotain kuitenkin aina on. Tunteiden edelleenkehittymiseltä pystyy tietenkin suojautuminen esimerkiksi olemalla harrastamista uudelleen saman kanssa, tietoisesti etäännyttämällä itsensä jos onkin saman kanssa useasti jne.

Mutta kunnioituksen tunnetta ap:n mieheltä kyllä puuttuu suhdettaan ja naistaan kohtaan, ehkä se on suurin ongelma.

Vierailija
24/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän miehen näkökannan sinänsä, periaatteessa samaistun. Oleellista tässä kuitenkin on parisuhdesäännöt ja sun suhtautumisesi asiaan, ja näiden asioiden luulisi olevan parisuhteessa läpikäytyjä asioita. Jos sulle tunteeton seksi vieraan kanssa on tosi paha juttu ja kynnyskysymys, mies ottaa tietoisen riskin sitä toteuttaessaan. Vaikka asia olisi mitätön hänelle, mutta se ei ole sitä sinulle, hänen tulee ymmärtää, että hänen tekonsa seuraukset ovat pelkästään sinun näkemyksesi varassa. 

Vrt. Mulle tunteeton pettäminen saattaisi joissakin tapauksissa mennä läpi, mutta mulle olisi kynnyskysymys, jos mieheni ryhtyisi vaikkapa julkisesti kannattamaan kansallissosialismia. Joillekin se voisi olla vain poliittinen katsontatapa ja epäolennainen juttu parisuhteen kannalta, mutta mä en voisi elää sellaisen ihmisen kanssa. Meillä ei olla erikseen keskusteltu kansallissosialismista tai sovittu, että hän pyhästi vannoisi minulle olematta ikinä sekaantumatta äärioikeistolaisuuteen, mutta hän kyllä tietää mun arvomaailmani ja tietää, minkälaisia tunteita tämä herättäisi minussa, joten jos hän voi valita olla ryhtymättä natsiksi parisuhteemme säästääksemme, oletan hänen automaattisesti niin tekevän. Jos hän kuitenkin ryhtyisi naulailemaan hakaristilippuja asuntomme seinille, vaikka se olisi mulle kertakaikkisen kamalaa, ei hänen varmaan tarvitsisi ihmetellä, jos pakkaisin tavarani ja jättäisin hänet yksin lippujensa keskelle. 

Edellisessä suhteessani tein asioita, jotka moni tulkitsisi pettämiseksi. Kyseessä oli jännityksenhakua ja huvittelua ilman tunteita, ja puolisolleni se ei ollut mikään vakava juttu. Joskus kerroin ja sain vastaukseksi lähinnä olankohotuksia, joskus jätin kertomatta, kaikki ok kaikille osapuolille. Puoliso sanoi, että häntä ei hetkauta niin kauan, kuin tulen kuitenkin aina kotiin ja pysyn henkisesti läsnä suhteessamme. 

Nykyisessä suhteessani tiedän, että puoliso ei olisi ok vastaavien juttujen kanssa, joten en niitä tee. Oletan, että olisi suhteemme loppu, jos harjoittaisin edes täysin tunteetonta huvitteluseksiä, suuteleminenkin olisi luullakseni paha. Ei mun tarvitse mitenkään pidätellä itseäni pysyäkseni uskollisena, saan puolisoltani tarpeeksi fyysiset ja henkiset tarpeeni täyttävää huomiota, ja vaikka minkälaiset herkkupalat käyvät minua vikittelemässä, en tunne mitään - olen ylpeästi yksiavioinen. 

Ei säännöistä kiinnipitäminen ole niin vaikeaa, jos ymmärtää seuraamukset. 

Näin. Ap:n miesystävälle ei tunnu olevan kovin iso ongelma, jos ap jättää hänet. Muutenhan hän ei tätä riskiä ottaisi. Eli onko miehen puolelta kyseessä ihan vaan "parempaa naista odotellessa -suhde"?

Vierailija
25/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miestäsi olisi vaan panettanut, niin hän olisi voinut runkata vessassa tai jotain. turha väittää ettei ole tunteita mukana. ainakin itsekeskeisyys, kaksinaismoralismi ja välinpitämättömyys sua kohtaan ovat selkeesti hänen sydäntään lähellä.

Vierailija
26/26 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos miestäsi olisi vaan panettanut, niin hän olisi voinut runkata vessassa tai jotain. turha väittää ettei ole tunteita mukana. ainakin itsekeskeisyys, kaksinaismoralismi ja välinpitämättömyys sua kohtaan ovat selkeesti hänen sydäntään lähellä.

Paneminen ja runkkaaminen nyt eivät täysin ole verrattavissa olevia asioita, vaikka panemiseen liittyisi vähemmän tunteita kuin runkkaamiseen. Vaihtoehtona olisi kuitenkin ollut esim. kääntyä puolison puoleen, kun panettaa. Viimeisestä lauseesta samoilla linjoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi