Telefinlandin seksistinen (?) uusi mainos
En yleensä todellakaan ole ns kiihkofeministi, mutta itselleni tuli vähän outo olo Telefinlandin uudesta mainoksesta. Itse olen ainakin nähnyt vain mainoksia, joissa kolme nuorta tyttöä viilailee kynsiään ja hoitaa kauneuttaan välittämättä asiakkaasta. Olenko ainoa, jolle tulee hieman ärsyyntynyt olo tuosta, työelämässä muutenkin nuoret naiset helposti leimataan ammattitaidottomiksi? Vai onko minusta tullut kukkahattutäti :D
N21
Kommentit (8)
Juu ei ainakaan helpota ennakkoluuloja nuoria naisia kohtaan :( seksismiä on nykyään kaikkialla
N19
Tylsää ja kulahtanutta "huumoria" joka oli vanhanaikaista jo 20 vuotta sitten. Et ole kukkahattutäti, sinulla vain on ymmärrystä.
Kyllä tasapuolisuuden nimissä ainakin yhden olisi pitänyt olla nuori mies, joka viilaa kynsiään ja kohentelee kampaustaan.
Mua kans ärsyttää... Ihan vaan siksi kun itseäniki on työelämäs päivitelty "voi ku sä oot niin nuori" alentavasti ja tää vielä vahvistaa sitä oletusta,että kun olet nuori niin et osaa mitään ja tuskin kiinnostaa. Muutenki nuorten vaikeeta päästä töihin ja todistella kuinka osaa hommansa ja tää viel lisää ja vahvistaa ennakkoluuloja
Ne kaikki Telefinlandin mainokset on ärsyttäviä. Niiden takia en edes harkitse kyseisen puljun liittymää. Vituttaa kun näkee niitä edes vilaukselta. Lähisittarissa on telefinlandin palvelupiste ja ne jahtaa ja häiritsee aina asiakkaita. Just niinkuin niiden omissa mainoksissa. Että sellaista palvelua. Samaa paskaa kuin muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Mua kans ärsyttää... Ihan vaan siksi kun itseäniki on työelämäs päivitelty "voi ku sä oot niin nuori" alentavasti ja tää vielä vahvistaa sitä oletusta,että kun olet nuori niin et osaa mitään ja tuskin kiinnostaa. Muutenki nuorten vaikeeta päästä töihin ja todistella kuinka osaa hommansa ja tää viel lisää ja vahvistaa ennakkoluuloja
Pakko kommentoida, että kyllä me vanhatkin saadaan kuulla ihan samat jutut. Eli voi kun sä et mitään enää tajuu etkä opi. Eikä sua voi palkata, kun toinen jalka on jo haudassa jne. Helppoo ei oo kellään, iästä riippumatta.
Hyvä etten ole ainoa, jolla on näitä ajatuksia! En kiellä sitäkään, etteikö kaikilla olisi nykyään vaikeaa työnhaussa ja työelämässäkin, iästä riippumatta. :(
Ap
Tässä vielä se mainos