Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen logiikka liittyen ruokailuun (ja laihduttamiseen)

Vierailija
23.08.2016 |

Pitäisi kuulemma rajoittaa painonnousua. Mies ei ole läski, päinvastoin, treenaa ja urheilee, mutta kyllä sitä vatsaa alkaa näkymään.
Dilemma onkin niinkin hauska (mielestäni) että mies ei
a) suostu syömään määrällisesti vähempää ruokaa,
b) ei suostu syömään salaattia/kasviksia/juureksia hiilihydraatin ja proteiinin lisäksi (käytännössä lautasella on 50/50 peruna/riisi/pasta ja liha.

Ja sitten minä saan kuulla valituksia, kun paino vain nousee. Tupakkaa ei polta ja alkoakin käyttää kohtuudella silloin tällöin.

Nuorena mies on ollut ns. läpipasko. Syönyt ihan mitä vaan ihan kuinka paljon vaan ja aina on ollut nälkä (eikä paino ole kerääntynyt vyötärölle). No, ikähän tässä tekee jo paljon (40v).

Yritä tässä nyt sitten. Kysyi minulta vielä, että onko minulla tarvetta pudottaa painoa, että jos tehtäisiin se yhdessä. Ei, ei ole.
Sanoin että söisi hiukan edes jotain salaattia tms. Ei, ei kuulemma pysty. Ruokailuajat ovat armeijamaisen täsmälliset.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies oikeasti ymmärrä missä on vika? :D Kuulostaa niin jääräpäältä, että turhautuu itse pahasti jos jotain järkeä tuohon päähän yrittää takoa. Ehkä voisi käydä jossain ravitsemusterapeutilla, tai ehkä personal trainerilla, jos muutenkin jo urheilee?

Vierailija
2/5 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hyvää salaattia. Kyllä se sen syö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tunnen monia ihmisiä, jotka lihosivat lisätessään salaatin ruokavalioonsa. 

Vierailija
4/5 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sama, kuin lapsille: aikuisena ihminen ei enää kasva pituutta vaan alkaa kasvaa vain paksuutta. Jos keski-ikäinen toimistoheebo syö saman verran kuin kasvava nuori mies, alkaa vyötärö kasvaa. Simple as that.

Vierailija
5/5 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat sillä tavalla auktoriteetti- ja statususkovaisia, että jos tosiaan joku ravintoterapeutti tai personal trainer (englanninkielisestä nimityksestä plussaa) ilmaisee samat asiat kuin vaimo kotona, niin heidän puheensa ovat kuitenkin miehen korvaan uskottavampia. Vielä parempi, jos saa mukaan jotain hienoilla käyrillä ja tilastoilla koristeltuja tieteellisen oloisia papereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän