Kokemuksia treffipalstoista, mikä on hyvä
Olen 31-v nainen ja etsin miesseuraa tositarkoituksella. Miltä palstalta kannattaa etsiä? Rekisteröidyin Suoli24-palstalle, mutta siellä ei näemmä voi edes aloittaa keskusteluita kuin parin kanssa jos ei ole maksullinen käyttäjä. Onko jotain sellaista joka toimisi täysin ilmaiseksi ja kunnolla? Tinder on jo nähty ja koettu... Ja täällä Helsingissä on aivan yllättävän vaikea löytää miesseuraa, jos ei työpaikalta tms löydy! Miehet on maakunnissa ja baareissa en juokse. Kiitos jo kaikille asiallisesti vastaaville!
Kommentit (29)
Naisille kaikki on hyviä. Oma aktiivisuus ratkaisee. Miehille taas kaikki on huonoja...ellei kuulu siihen top 20% porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Okcupid on mielestäni tosissaan etsivälle kirkkaasti paras vaihtoehto. Siinä ainoa ongelma on, että käyttäjiä on vielä harmillisen vähän. Siksi olen alkanut mainita siitä aina silloin tällöin tällä palstalla. Kaikki tärkeät toiminnot ovat siellä ilmaisia eikä käyttäjää painosteta maksulliselle puolelle liioilla rajoituksilla. Profiilin tekemiseen voi käyttää vähän tai paljon aikaa, ja matchien osumatarkkuus parantuu mitä enemmän vastailee kysymyksiin (rehellisesti). Se tarkkuus on ihan omaa luokkaansa muihin palveluihin verrattuna!
Olen aika varma, että jos kaikki alueeni sinkut olisivat tuolla profiileineen, olisin löytänyt sen oikean hujauksessa. Nyt kaikki sinne tekemään profiilia!! :D
T. Deittaileva nainen
Vau, pitääpä ottaa kokeiluun!
Vierailija kirjoitti:
Naisille kaikki on hyviä. Oma aktiivisuus ratkaisee. Miehille taas kaikki on huonoja...ellei kuulu siihen top 20% porukkaan.
No ei voi olla aktiivinen kun suoli24:ssä ei voi laittaa viestiä kaikille kiinnostaville. Ja tinderissä taas miehet antaa sydäntä jokaiselle ja kun laittaa matchilleen viestiä niin mitään vastausta ei sitten saakaan... Vain miehen tekemät aloitteet ovat johtaneet treffeihin mitä tinderiin tulee. Suoli24:ssä taas on helpompi kirjoittaa pitkästi ja käydä kunnollista keskustelua, mutta kun ne hiivatin rajoitteet edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Okcupid on mielestäni tosissaan etsivälle kirkkaasti paras vaihtoehto. Siinä ainoa ongelma on, että käyttäjiä on vielä harmillisen vähän. Siksi olen alkanut mainita siitä aina silloin tällöin tällä palstalla. Kaikki tärkeät toiminnot ovat siellä ilmaisia eikä käyttäjää painosteta maksulliselle puolelle liioilla rajoituksilla. Profiilin tekemiseen voi käyttää vähän tai paljon aikaa, ja matchien osumatarkkuus parantuu mitä enemmän vastailee kysymyksiin (rehellisesti). Se tarkkuus on ihan omaa luokkaansa muihin palveluihin verrattuna!
Olen aika varma, että jos kaikki alueeni sinkut olisivat tuolla profiileineen, olisin löytänyt sen oikean hujauksessa. Nyt kaikki sinne tekemään profiilia!! :D
T. Deittaileva nainen
Tuolla on ainoastaan aika erikoisia naisia tarjolla, vihervasemmistolaisia tai polygamiahörhöjä. Tavalliset naiset loistavat poissaolollaan.
Tinder on täynnä miehiä jotka elävät avoimissa suhteissa tai "avoimissa" suhteissa. Suurin osa ei vaivaudu edes laittamaan itsestään mitään alkeellisintakaan tekstiä. Yhdys_sanat tuntuvat olevan monille täysin käsittämättömiä. Ja on se nyt aivan mahdotonta laittaa edes sellainen kuva josta voisi kuvauksen kohteena olleen jollain tavoin tunnistaa mutta ei, pakko laittaa kuva missä aurinkolasit ja lippis peittää koko naaman.
Niin ja se vakiolause, "kysymällä selviää". Joo ei kiinnosta.
Sydäntä lähellä on maksa ja keuhkot. Sinä kanssa sellainen klassikko, että joka kerta repeää hymy ihan persuuksiin asti.
Ääni OkCupidille, tosin Tampeella aika vähän miehiä. Olen itse asunut sekä Helsingissä että Tampereella ja mun mielestä taas Helsingissä oli enemmän miehiä tarjolla. Tapasin heitä Facebookin AIY-sovelluksen, Cityn Deitin sekä Zooskin kautta mutta noi ei enää taida olla "muodissa" koska Tinder.
Tampereella monet 30-50-vuotiaat miehet ovat jo pitkissä parisuhteissa, ovat olleet jostain 2-kymppisestä asti eivätkä he petä/vaihda helposti - vähän niinkuin pikkukaupungeissa.
Mutta monet sanovat että helsingissä on vaikein tavata miehiä, itselläkin oli kyllä toisin. Tosin helsinkiläisten kanssa jäi melkein aina kertatreffeiksi koska he multideittailivat.
Mistä tuolla okcupidissa sitten pitää maksaa? Siis mitkä toiminnot ovat maksullisia?