Mitä te aattelette joille on opetettu että vaan pieni perse on nätti
nyt kun isoperse mimmit postaa kuvaa instaan eikä häpeä isoja perseitään yhtään ja te ootte hävennyt niitä aina?
Kommentit (17)
Ei mua kiinnosta toisten perseet eikä mulle oo opetettu mitään, mikä olisi ulkonäöllisesti parempi kuin toinen (meillä ei puhuttu ulkonäöstä).
Tykkään pienestä pepustani ja olen aina tykännyt.
Ghettobootyt ei niin viehätä, mutta kyllähän niitäkin katselee.:)
Miehelle pieni perse sopii, mutta naiselle ei - ei tosin liian isokaan.
Mulle ei ole opetettu mitään pepun kokoa koskien. Olen ihan itse päätellyt että makuja on monia ja olen erittäin tyytyväiben omaan pieneen peppuuni.
Tuli mieleen, että millonkahan miehet lähtee mukaan villitykseen? Pakko sanoa, että iso perse miehellä ei kyllä kiihota yhtään.
Olen mies, ja makuni ei ole miksikään muuttunut.
Ylläri et lähinnä vain pieniperseiset kehuu tääl buutejaan :D
Mites isopyllyt?
Ehkä kohta tulee muotiin manboobsit
https://www.instagram.com/p/BIqKZ9oAUwd/?taken-by=kerttumatilda&hl=fi
Tämä peppu on mun mielestä aika täydellinen kaikin puolin.
Muulinperseissä on se karmiva puoli, että kun ne lopahtaa, niin roikkuva liha näyttää todella hirveältä.
Ja isoperäisyys on siinä mielessä ikävä ominaisuus, että tytölle periytettynä se on ok, mutta isoperseinen poika ei ole kovin viehättävä.
Minulle ei ole opetettu mitään, mutta miesystävä kehuu usein ihanaa pikku peppuani. Peppu muotoutunut yleisurheilun hyppylajissa. Olin aiemmin kuvitellut isojen peppujen olevan miesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Iso perä kun ei ole nätti.
Makuasia sanoi Musti kun pallejaan nuoli :D Itse pidän kurvikkaista (en lihavista) vartaloista.
Sopusuhtaisuus on kaunista ja silloin peräsin on enemmän pienehkö kuin iso.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ole opetettu mitään, mutta miesystävä kehuu usein ihanaa pikku peppuani. Peppu muotoutunut yleisurheilun hyppylajissa. Olin aiemmin kuvitellut isojen peppujen olevan miesten mieleen.
Joku kertoo oman, subjektiivisen miepiteensä, se on sitten yleinen totuus vai? Eiköhän niitä makuja ole niin monia kuin ihmisiäkin, et voi puhua kaikkien miesten puolesta. Itse en voi sietää poikapeppuisia enkä kapealanteisia naisia, naisessa pitää olla muotoja. Tiimalasi on paras vartalonmalli mitä voi olla, en sitten tykkää mistään Kardashian-tyylisistä jätti tekoperseistä vaan muhkeista muodoista.
Että se on todelllisuus, näin ajattelen.