Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä ilmoitti olevansa raskaana, apua!

Vierailija
23.08.2016 |

Aamulla sain tietää asiasta kun hän kertoi ennen töihin lähtöä. Pyysi anteeksi ja tiedän on aidosti pahoillaan mutta olen todella järkyttynyt ja koko päivä on nyt mennyt kuin sumussa :( Mun pää ei vaan kerta kaikkiaan kestä. Meillä oli yhteisiä tulevaisuudensuunnitelmia vaikka millä mitalla ja aioimme avioitua ensi kesänä mutta kaikki se taitaa jäädä nyt vain haaveeksi. Olen itsekin nainen joten on täysin 100% varmaa että tyttöystävä on tullut raskaaksi pettämällä minua. Sitä en tiedä että kenen kanssa eikä sillä kai ole merkitystäkään. On vain likainen ja huijattu olo. Pettäminen on ehkä jopa jatkunut pidemmän aikaa mutta tyttöystävä on kirkkain silmin valehdellut mulle asioista mikä vaan tekee oloni entistä pahemmaksi.
Meillä on tähän asti ollut seksiä melkein päivittäin ja tyttöystäväni on monesti sanonut että seksielämämme on tyydyttävää joten käsitä että miksi hän petti. Olen suostunut kaikkiin hänen ideoihinsa (jopa s&m) joten kyse ei voi olla siitä ettei olisi saanut toteuttaa fantasioitaan minun kanssani.
Olen nyt majoittunut kaverin luokse ja jään tänne varmaan ainakin vähäksi aikaa kunnes saan selvitettyä ajatuksia i ja tehtyä päätöksiä asioiden suhteen. Neuvokaa nyt joku että mitä pitäisi tehdä! Tavallaan tekisi mieli antaa anteeksi ja kasvattaa lapsi yhteisenä mutta se ei liene mahdollista jos lapsen isä vaatii isyyden tunnustamista. Olisiko mahdollista että avioituisimme ja tekisimme perheen sisäisen adoption? Kertokaa nyt joku että miten tämä menee. Vai pitäisikö jättää tyttöystävä?
(Anteeksi sekava kirjoitustyyli, olen vähän sekavalla tuulella juuri nyt)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovintoseksiä, ai niin, hän on mälleissä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi