Mysimba, Saxenda
tai peräti lihavuusleikkaus.
Onko kenelläkään kokemusta? Läääkäriin pitäisi mennä torstaina.
Olen 171cm ja 146 kg. Olen ollut KYS.ssä tutkittavana, jossa todettiin perusaineenvaihduntani olevan 10% hitaampi kuin verrokkiryhmällä.
Paino nousee holtittomasti.
Kommentit (21)
Saahan jokainen turvautua vaikka mihin poppakonstiin. Niistä ei vain mitään hyötyä ole.
Mysimbaa kokeilisin, mutta mulla toiset lääkkeet estävät. Saxenda sama kuin Victoza? Vähän voi auttaa sekin.
Mitä lääkäri mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Mysimbaa kokeilisin, mutta mulla toiset lääkkeet estävät. Saxenda sama kuin Victoza? Vähän voi auttaa sekin.
Mitä lääkäri mieltä?
Lääkäri hihkuvat, saavathan taas tyhmille lääkkeitä tarjota.
Ota nyt vastuu elämästäsi ja ala laihduttamaan. Hitaammalla aineenvaihdunnalla se vaatii enemmän työtä. Aluksi lepo ja palautuminen kuntoon, nukutko hyvin? Ehkä uniapneaa? Tarvitsetko jotain lääkitystä unen tueksi?
Itse otin vastuun omasta elämästäni ja 135->85. Olen sua lyhyempi, eli suhteessa samanlaisissa mitoissa olin. En ole enää, ja jatkan valitsemallani tiellä vielä muutaman kilon, tavoite on normaalipaino. Ei se onnistu, jos ei liiku ja rajoita syömisiä. Mutta tee se työ omalla tavallasi ja tahdillasi. Elämä on nyt mukavampaa, mutta eihän tämä olisi onnistunut, jos uniasia ei olisi kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt vastuu elämästäsi ja ala laihduttamaan. Hitaammalla aineenvaihdunnalla se vaatii enemmän työtä. Aluksi lepo ja palautuminen kuntoon, nukutko hyvin? Ehkä uniapneaa? Tarvitsetko jotain lääkitystä unen tueksi?
Itse otin vastuun omasta elämästäni ja 135->85. Olen sua lyhyempi, eli suhteessa samanlaisissa mitoissa olin. En ole enää, ja jatkan valitsemallani tiellä vielä muutaman kilon, tavoite on normaalipaino. Ei se onnistu, jos ei liiku ja rajoita syömisiä. Mutta tee se työ omalla tavallasi ja tahdillasi. Elämä on nyt mukavampaa, mutta eihän tämä olisi onnistunut, jos uniasia ei olisi kunnossa.
Kiitos, kultaseni. Olen tätä vastuuta ottanut elämästäni jo kolmenkymmenen vuoden ajan. Olen pystynyt laihtumaan useasti ja hyvin pitkällä aikajänteellä 10-12 kiloa. Viimeksi kolme vuotta sitten laihdutettuani painoin 112 kg, nyt paino 146, eli ei mitään tolkkua. Tuntuu etten jaksa enää yrittääkään tai söisin vaikka mitä hirveitä lääkkeitä, että saisin edes kickstartia! Voi kun lähtisi, edes viisi kiloa parissa kuukaudessa,
Mutta ei. Parin kuukauden päästä painan todennäköisesti 155. Nukkumisesta sanon, että muutaman viikon olen nukkunut hyvin, kiitos paremman nukahtamislääkkeen, ettei tule yöllä valvottua eikä toteltua sitä hormonaalista vale-nälkää. Kukaan perheessä tai suvussa ei ole lihava. Olen kuin lihava seepra valkoisten hevosten joukossa. Aion kuitenkin torstaina tiedustella tuo Mysimbaa, läheiset ovat luvanneet kerärä kolehtia, on sen verran hinnakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkäri mieltä?Lääkäri hihkuvat, saavathan taas tyhmille lääkkeitä tarjota.
Antaa hihkua. Mitä sinä hihkuisit avuksi?
Mysimbasta ainoastaan hyviä kokemuksia. Helmikuun alusta -14 kg ilman varsinaista laihdutusta. Pystyn syömään terveellisesti ja järkevästi kun mieliteot puuttuu. Ruoka maistuu hyvältä ja välillä syön esim.pullan, mutta jatkuva puputtaminen on poissa.
Ja kyllä, pitäisi osata itsekin, mutta elän hyvin stressaavassa tilanteessa ja tunnesyöjänä olen saanut tästä ison avun. Lisäksi vielä nukun paremmin kuin ennen.
Käytän 2-4 tablettia päivässä. Välillä riittää 2 ja välillä sitten täysi annos. Toimii minulle.
Vierailija kirjoitti:
Saahan jokainen turvautua vaikka mihin poppakonstiin. Niistä ei vain mitään hyötyä ole.
Mitä sinä kokeilit ja paljonko painosi nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kultaseni. Olen tätä vastuuta ottanut elämästäni jo kolmenkymmenen vuoden ajan. Olen pystynyt laihtumaan useasti ja hyvin pitkällä aikajänteellä 10-12 kiloa. Viimeksi kolme vuotta sitten laihdutettuani painoin 112 kg, nyt paino 146, eli ei mitään tolkkua. Tuntuu etten jaksa enää yrittääkään tai söisin vaikka mitä hirveitä lääkkeitä, että saisin edes kickstartia! Voi kun lähtisi, edes viisi kiloa parissa kuukaudessa,
Mutta ei. Parin kuukauden päästä painan todennäköisesti 155. Nukkumisesta sanon, että muutaman viikon olen nukkunut hyvin, kiitos paremman nukahtamislääkkeen, ettei tule yöllä valvottua eikä toteltua sitä hormonaalista vale-nälkää. Kukaan perheessä tai suvussa ei ole lihava. Olen kuin lihava seepra valkoisten hevosten joukossa. Aion kuitenkin torstaina tiedustella tuo Mysimbaa, läheiset ovat luvanneet kerärä kolehtia, on sen verran hinnakasta.
Aika surullista, että ylipainoiset haluavat vippaskonsteja päästäkseen kiloistaan. Hyvä ja terve ravinto ei heille tunnu olevan minkäänlainen vaihtoehto, vaikka ovat yrittäneet huonolla ravinnolla monestikin.
Metamfetamiini on edellinen ja nopea apu paino-ongelmiin. Hillitsee hyvin ruokahalua ja antaa kohtalaisen energisen olon ja tarpeen olla liikkeellä koko ajan, joten paino putoaa kuin itsestään. Tosin haittavaikutuksena on syljen erityksen väheneminen, joten hampaiden hoitoon kannattaa kiinnittää tavallista enemmän huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkäri mieltä?
Mitkä lääkkeet estävät? Minulla Sepram,
Vierailija kirjoitti:
Mysimbasta ainoastaan hyviä kokemuksia. Helmikuun alusta -14 kg ilman varsinaista laihdutusta. Pystyn syömään terveellisesti ja järkevästi kun mieliteot puuttuu. Ruoka maistuu hyvältä ja välillä syön esim.pullan, mutta jatkuva puputtaminen on poissa.
Ja kyllä, pitäisi osata itsekin, mutta elän hyvin stressaavassa tilanteessa ja tunnesyöjänä olen saanut tästä ison avun. Lisäksi vielä nukun paremmin kuin ennen.
Käytän 2-4 tablettia päivässä. Välillä riittää 2 ja välillä sitten täysi annos. Toimii minulle.
Taidat nyt narrata, tuohan olis uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Metamfetamiini on edellinen ja nopea apu paino-ongelmiin. Hillitsee hyvin ruokahalua ja antaa kohtalaisen energisen olon ja tarpeen olla liikkeellä koko ajan, joten paino putoaa kuin itsestään. Tosin haittavaikutuksena on syljen erityksen väheneminen, joten hampaiden hoitoon kannattaa kiinnittää tavallista enemmän huomiota.
Jiihaa! Anna tulla tänne vaan! Jätä nypsä sen ison koivun alle niin minä käyn laittamassa rahat sen saman koivun alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika surullista, että ylipainoiset haluavat vippaskonsteja päästäkseen kiloistaan. Hyvä ja terve ravinto ei heille tunnu olevan minkäänlainen vaihtoehto, vaikka ovat yrittäneet huonolla ravinnolla monestikin.
Keljuttaako jos laihdun vippaskonsteilla? Entä oletko ollut keittiössäni kun kokkaan? Mistä päättelit että syön huonoa ravintoa? Kerrothan minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keljuttaako jos laihdun vippaskonsteilla? Entä oletko ollut keittiössäni kun kokkaan? Mistä päättelit että syön huonoa ravintoa? Kerrothan minulle? [/quote upp
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat nyt narrata, tuohan olis uskomatonta.
No, näin se nyt on mennyt. Miten niin uskomatonta? 4.5 kk on 18 viikkoa. Paino on laskenut sut tasaisesti vajaan kilon viikkovauhtia. En ole noudattanut mitään tiettyä dieettiä, mutta ruokapäiväkirjan (pidän sitä satunnaisesti) mukaan kalorit pyörii niin 1200-1800 kcal välillä päivittäin. Liikuntaa olen harrastanut aina, mutta nyt se on ollut melko vähäistä elämäntilanteesta johtuen . Aktiivisuusmittarin päivätavoitteesta olen pitänyt kiinni. Kävelen paljon ja käyn uimassa pari-kolme kertaa viikossa.
Mysimba on tehnyt sen, että pystyn ilman ponnistelua pidättäytymään herkuista. Mun ongelma ei ole ikinä
Ollut perusruokalu vaan iltaherkut. Etenkin nyt, kun elän tilanteessa, jossa voimat on iltaisin aika lopussa ja sokerilla on helppo paikata ikävää ja väsynyttä fiilistä.
Lisäksi huoli omasta terveydestä on pienentynyt, kun ylipainoa olen saanut pois. Mulla on vieläpä käynyt hyvä tuuri ja läski on lähtenyt suurelta osin vatsasta.
Lääkärin kanssa on sovittu, että jatkamme toistaiseksi näin, koska minulle ei ole tullut mitään sivuoireita ja veriarvot on hyvät.
Jos joku kokee tämän huijauksena, niin sitten kokee. Kaikilla meillä on syymne turvautua lääkkeeseen.
Jos vain suinkin pystyt muuttamaan muuta lääkitystä, niin ota Mysimba kokeiluun. Mulla on siitä vain hyvää sanottavaa. Olen laihtunut sen AVULLA 18kg helmikuusta alkaen. Lähtöpaino oli 95kg.
Mysimba ei itsessään laihduta, vaan sen avulla on helpompi tehdä niitä järkeviä päätöksiä ruokien suhteen.
Huutakaa vain, että väärin laihdutettu, ei haittaa. Mä voin nyt tosi hyvin. Ap, isot tsempit sinulle! Toivottavasti löydät sopivan avun laihdutukseen.
Mysimbaa kokeilin, valitettavasti kuuluin siihen ihmisryhmään joka ei saanut siitä laihtumiseen apua. Ikäviä sivuvaikutuksia vain. Lihavuusleikkauskaan ei käy koska alkoholiongelma ja lihavan ahmimishäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Mysimbaa kokeilin, valitettavasti kuuluin siihen ihmisryhmään joka ei saanut siitä laihtumiseen apua. Ikäviä sivuvaikutuksia vain. Lihavuusleikkauskaan ei käy koska alkoholiongelma ja lihavan ahmimishäiriö.
Miten sait mysimbaa jos sinulla on alkoholiongelma? Mulle sanottiin, että mysimban kanssa ei voi käyttää alkoholia ollenkaan. Minkälaisia haittoja sinulle tuli? Liittyvätköhän juuri alkon käyttöön?
Näillä lääkkeillä on ainakin sanottu olevan hirmuisia sivuvaikutuksia. Silti olisi itsekin kiinnostunut.