Milloin niitä sinkku naisten kohtaamisia edes tulee? T. sinkkumies 30v
Ihmiset aina toitottavat että kyllä se oikea löytyy ja se tulee hetkellä kun vähiten sitä odotat?
No ihmettä milloin muka??
Olen vajaa 30 vuotias mies ja kerkesin seurustella monia vuosia saman naisen kanssa. Silloinkaan missään vaiheessa ei tullut edes mitään kiinnostusta / kontaktia keneltäkään naiselta, vaikka eivät edes tienneet että seurustelin.
Olen aina hymyillyt ihmisille ja varsinkin nyt sinkkuna pitänyt koko ajan silmät auki. Edes mitään silmäkontaktejakaan on täysin mahdoton saada...
Pääkaupunkiseudulla asun ja liikun paljon työssäni joten ihmisten ilmoilla olen.
Nyt olen muutaman vuoden sinkkuna ollut ja tilanne on täysin sama. Niin ja en ole lihava tai ruma. En Hollywood tähti, mutta itsestään huolehtiva perus jamppa.
Onko jotain tiettyä paikkaa missä edes pääsee juttelemaan sinkku naisille?
Olen harrastanut vaikka mitä, mutta miesvaltaisia lajeja.
Tinderit ja muut kokeiltu ja ei ole yhtään minun juttu. En ole ikinä ollu toivoton, mutta se tunne valtaa minut vuosi vuodelta enemmän.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen samanikäisenä naisena sanon, että sinulle paras tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen olisi naisvaltaisten harrastusten kautta, jos kerta olet havainnut baarit yms. toimimattomiksi etkä halua netin välityksellä etsiä heilaa.
Treenaamassa, kaupassa, kirjastossa yms. jos tulee joku ventovieras mies juttelemaan, niin aika suurella todennäköisyydellä sellainen vaikuttaa oudolta tyrkyltä ja on vain häiriöksi. Pitäisi olla aikamoinen romeo ja ilotulitteiden alkavan lennellä taustalla imelän viulumusiikin tahdissa, että sellaisen toivoisi tekevän mitään muuta kuin menevän pois. Voi olla että muut naiset ovat avoimempia satunnaisille tuttavuuksille, itse olen aika introvertti ja hidas tekemään tuttavuutta.
Töissä sitä tutustuu myös, mutta työpaikkaromanssit ovat aika nounou.
Joten naisvaltaiset harrastukset, joskaan ei liikunnalliset, on paras tapa tutustua toiseen ilman että vaikuttaa tunkeilevalta. Muun tekemisen ohella on helppo vaihtaa samalla ajatuksia ja katsoa, onko toinen luonteeltaan mukavan ja sopivan oloinen.
Kiitos vastauksesta. Olen asioissa samaa mieltä kanssasi. Mitä näitä harrastuksia sitten voisi olla?
AP
Esim. kirjastoissa lukupiirit, erilaiset kokkauskurssit, hyväntekeväisyysjutut, kielten opiskelu. Katsele vaikka mitä kansalaisopistot tai vastaavat tarjoavat, eiköhän niissä ole monenlaisia eri harrastusmahdollisuuksia nyt syksyn alkaessa taas esillä :)
Lykkyä tykö!
Ei niitä tule jos olet tavallinen mies ja hymyilet. Älä hymyile naiset tykkää sellasesta vakavasta ilmeestä, sellanen serial killer stare, tutkittu juttu. Sun pitäs olla jännempi ja kutkuttavampi, että naiset kiinnostuu. Silti mahdollisuudet löytää suomalainen pilluotus on pieni, täällä pitää olla osa piiriä, kadulla lähestyjää katsotaan kuin hullua, mutta baarissa voit kännissä ja piri päissään toilailla ja naiset tykkää. Jännä maa.
Vierailija kirjoitti:
Eli lähesty naisia rohkeasti ihan kaikkialla. Mene juttelemaan, siten se löytyy takuulla ennenpitkää.
Tuola tavalla toimimalla mies saa syytteen ja tuomion häirinnästä, joten ei kyllä miehelle kannata.
Naisille tuo kyllä toimii. Tasa-arvoahan ei näissä ympyröissä ole.
No ei lotossakaan kaikki voita joka kerta, ei ole tulevien kohtaamisten kannalta mitään väliä vaikka olisit käynyt samassa puistossa kuinka monta kertaa. Asenteesi on siis "lottosin kerran enkä voittanut, lotossa ei siis voi voittaa". Sinulle annetaan konkreettisia neuvoja ja vinkkejä miten muuttaa omaa toimintaa ja sanot "kiitti, mut helpommin sanottu kun tehty, en siis tee mitään".
Diagnoosina siis asennevamma.