Milloin niitä sinkku naisten kohtaamisia edes tulee? T. sinkkumies 30v
Ihmiset aina toitottavat että kyllä se oikea löytyy ja se tulee hetkellä kun vähiten sitä odotat?
No ihmettä milloin muka??
Olen vajaa 30 vuotias mies ja kerkesin seurustella monia vuosia saman naisen kanssa. Silloinkaan missään vaiheessa ei tullut edes mitään kiinnostusta / kontaktia keneltäkään naiselta, vaikka eivät edes tienneet että seurustelin.
Olen aina hymyillyt ihmisille ja varsinkin nyt sinkkuna pitänyt koko ajan silmät auki. Edes mitään silmäkontaktejakaan on täysin mahdoton saada...
Pääkaupunkiseudulla asun ja liikun paljon työssäni joten ihmisten ilmoilla olen.
Nyt olen muutaman vuoden sinkkuna ollut ja tilanne on täysin sama. Niin ja en ole lihava tai ruma. En Hollywood tähti, mutta itsestään huolehtiva perus jamppa.
Onko jotain tiettyä paikkaa missä edes pääsee juttelemaan sinkku naisille?
Olen harrastanut vaikka mitä, mutta miesvaltaisia lajeja.
Tinderit ja muut kokeiltu ja ei ole yhtään minun juttu. En ole ikinä ollu toivoton, mutta se tunne valtaa minut vuosi vuodelta enemmän.
Kommentit (44)
Itse olen tehnyt aloitteita naisille, mutta aina on tullut kaverikortti käteen. En kumminkaan aivan paska mies voi olla, kun naiset haluaisivat pakkien antamisen jälkeen jatkaa kavereina ja ottavat itse yhteyttä ja ehdottavat yhteistä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ystävien kanssa baariin, keikalle, festareille, puutarhajuhliin, puistojuhliin tai muuhun paikkaan, missä ollaan hyvällä fiiliksellä ja rennolla meiningillä. Pidä hauskaa. Tutustu ihmisiin, ihan kaikenlaisiin ihmisiin, joita niissä tapaat. Hanki tuttuja ja moikkaustuttuja, laajenna ystäväpiiriä. Hanki niitä harrastuksia, missä on mukana myös naisia.
Vain tutustumalla avoimesti ja laajasti uusiin ihmisiin verkostosi kasvavat ja ennen pitkää kohdalle tulee myös tutuntuttuja, joiden joukossa voi hyvinkin olla kiinnostavia ja sinusta kiinnostuvia naisia.
Pelkällä katsekontaktilla ja hymyilemällä arkisissa tilanteissa on aika mahdotonta tutustua.
Jos se ei ole sen arvoista niin unohda sitten koko juttu.
Kiitos vastauksesta.
Baarit, puistot , festarit ja kaikki on 10v aikana käyty moneen kertaan läpi.
Lähipiirini on pieni ja tiivis. Ystäväpiirin laajentaminen on helpommin sanottu kuin tehty. Tuurista tuo on kiinni...AP
Kokeile nettideittailua. Eihän mikään seuran etsimiseen liittyvä ole kenenkään juttu kun se on säälittävää. Mutta jos jotain haluaa tapahtuvan, joutuu ottamaan riskin että näyttää säälittävältä.
Nettideittailussa mies menettää viimeisenkin toivonsa.
Willy Loman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ystävien kanssa baariin, keikalle, festareille, puutarhajuhliin, puistojuhliin tai muuhun paikkaan, missä ollaan hyvällä fiiliksellä ja rennolla meiningillä. Pidä hauskaa. Tutustu ihmisiin, ihan kaikenlaisiin ihmisiin, joita niissä tapaat. Hanki tuttuja ja moikkaustuttuja, laajenna ystäväpiiriä. Hanki niitä harrastuksia, missä on mukana myös naisia.
Vain tutustumalla avoimesti ja laajasti uusiin ihmisiin verkostosi kasvavat ja ennen pitkää kohdalle tulee myös tutuntuttuja, joiden joukossa voi hyvinkin olla kiinnostavia ja sinusta kiinnostuvia naisia.
Pelkällä katsekontaktilla ja hymyilemällä arkisissa tilanteissa on aika mahdotonta tutustua.
Minä ihmettelen näitä, koska silloin kun mennään ystävien kanssa jonnekin, pitää huomion olla heissä eikä ole lupa harhautua muihin porukoihin. Jos taas on yksin liikkeellä samoissa paikoissa, ei ole lupa tunkeutua muiden porukoihin. Kokemukseni mukaan porukoihin ei tule uusia eikä porukoiden kesken miksata.
Sen vuoksi kysymys onkin missä yksin olevan mies voi mennä juttusille yksin olevan naisen kanssa, ilman että luo ensivaikutelman ahdistelevasta hyypiöstä?
Jos toimintamallisi ovat todella noin jäykät, että kaveriporukasta ei voi jäädä edes tuoppia hakiessa juttusille muiden kanssa, niin uskon että ongelmasi on syvemmällä kuin kuinka mennä yksin ollessa yksin olevan juttusille. Anyway, et luo vaikutelmaa ahdistelevasta hyypiöstä, kun lähestyt yksin ollessasi vain sitä yksin olevaa naista, joka sanattomalla viestinnällään on jo ilmaissut että toivoisi sinun lähestyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitto kun mut löytäisi painonnostosalilta, mutta eipä vaan kukaan tule iskemään ei. N22
No niin kun naiset kaikkialla toitottavat, että haluavat treenata rauhassa
Tässä voi mielestäni käyttää sitä tervettä harkintakykyä. Jos nainen aivan selvästi keskittyy pelkästään treeniinsä tiukasti kuulokkeet korvilla, on ehkä parempi antaa olla. Mutta minä ainakin katselen ympärilleni ja olen muutenkin avoin enkä pistä pahakseni, jos joku tulee jotain juttua heittämään :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat seurustella? Olisiko pysyvä sinkkuus huono juttu? Keskityt muihin asioihin :)
Parisuhde antaa enemmän.
AP
Suunnilleen samanikäisenä naisena sanon, että sinulle paras tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen olisi naisvaltaisten harrastusten kautta, jos kerta olet havainnut baarit yms. toimimattomiksi etkä halua netin välityksellä etsiä heilaa.
Treenaamassa, kaupassa, kirjastossa yms. jos tulee joku ventovieras mies juttelemaan, niin aika suurella todennäköisyydellä sellainen vaikuttaa oudolta tyrkyltä ja on vain häiriöksi. Pitäisi olla aikamoinen romeo ja ilotulitteiden alkavan lennellä taustalla imelän viulumusiikin tahdissa, että sellaisen toivoisi tekevän mitään muuta kuin menevän pois. Voi olla että muut naiset ovat avoimempia satunnaisille tuttavuuksille, itse olen aika introvertti ja hidas tekemään tuttavuutta.
Töissä sitä tutustuu myös, mutta työpaikkaromanssit ovat aika nounou.
Joten naisvaltaiset harrastukset, joskaan ei liikunnalliset, on paras tapa tutustua toiseen ilman että vaikuttaa tunkeilevalta. Muun tekemisen ohella on helppo vaihtaa samalla ajatuksia ja katsoa, onko toinen luonteeltaan mukavan ja sopivan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen samanikäisenä naisena sanon, että sinulle paras tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen olisi naisvaltaisten harrastusten kautta, jos kerta olet havainnut baarit yms. toimimattomiksi etkä halua netin välityksellä etsiä heilaa.
Treenaamassa, kaupassa, kirjastossa yms. jos tulee joku ventovieras mies juttelemaan, niin aika suurella todennäköisyydellä sellainen vaikuttaa oudolta tyrkyltä ja on vain häiriöksi. Pitäisi olla aikamoinen romeo ja ilotulitteiden alkavan lennellä taustalla imelän viulumusiikin tahdissa, että sellaisen toivoisi tekevän mitään muuta kuin menevän pois. Voi olla että muut naiset ovat avoimempia satunnaisille tuttavuuksille, itse olen aika introvertti ja hidas tekemään tuttavuutta.
Töissä sitä tutustuu myös, mutta työpaikkaromanssit ovat aika nounou.
Joten naisvaltaiset harrastukset, joskaan ei liikunnalliset, on paras tapa tutustua toiseen ilman että vaikuttaa tunkeilevalta. Muun tekemisen ohella on helppo vaihtaa samalla ajatuksia ja katsoa, onko toinen luonteeltaan mukavan ja sopivan oloinen.
Kiitos vastauksesta. Olen asioissa samaa mieltä kanssasi. Mitä näitä harrastuksia sitten voisi olla?
AP
Täällä päin asenne on, että katsotaan mitä päivä tuo tullessaan, eli päivä kerrallaan.
Huomista/tulevaa ei kannata sen erityisemmin miettiä/murehtia, koska mitä vain voi tapahtua, monesti vielä silloin, kun vähiten odottaa.
Kokeile jutella naisille missä heitä näetkin. Ulkomaalaiset miehet ovat rohkeita. Esimerkiksi eräs ulkomaalainen mies jutteli minulle kaupassa. Ihan luontevasti vaatteiden katselun lomassa. Ei tullut vaivautunut olo.
Vierailija kirjoitti:
Willy Loman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen näitä, koska silloin kun mennään ystävien kanssa jonnekin, pitää huomion olla heissä eikä ole lupa harhautua muihin porukoihin. Jos taas on yksin liikkeellä samoissa paikoissa, ei ole lupa tunkeutua muiden porukoihin. Kokemukseni mukaan porukoihin ei tule uusia eikä porukoiden kesken miksata.
Sen vuoksi kysymys onkin missä yksin olevan mies voi mennä juttusille yksin olevan naisen kanssa, ilman että luo ensivaikutelman ahdistelevasta hyypiöstä?
Jos toimintamallisi ovat todella noin jäykät, että kaveriporukasta ei voi jäädä edes tuoppia hakiessa juttusille muiden kanssa, niin uskon että ongelmasi on syvemmällä kuin kuinka mennä yksin ollessa yksin olevan juttusille. Anyway, et luo vaikutelmaa ahdistelevasta hyypiöstä, kun lähestyt yksin ollessasi vain sitä yksin olevaa naista, joka sanattomalla viestinnällään on jo ilmaissut että toivoisi sinun lähestyvän.
Ongelmia kieltämättä on, mutta niistä jossain toisessa ketjussa. Kertoisitko sen sijaan sanattomasta viestinnästä? Mistä tunnistan, että joku nainen toivoo minun lähestyvän? Jos joku katsoo jatkuvasti silmiin, hymyilee ja moikkaa, niin viesti on varsin selvä. Ikävä vain, että sellaisia viestejä ei minulle tule, joten viestit joko ovat hienovaraisempia tai puuttuvat kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jutella naisille missä heitä näetkin. Ulkomaalaiset miehet ovat rohkeita. Esimerkiksi eräs ulkomaalainen mies jutteli minulle kaupassa. Ihan luontevasti vaatteiden katselun lomassa. Ei tullut vaivautunut olo.
Ihan vihjeitä saadakseni kysyn millä tavalla hän aloitti keskustelun? Mistä juttelitte?
Sivumennen sanoen: siellä mistä minä ostan vaatteeni, eivät miehet ja naiset asioi edes samassa kerroksessa. Vastaava keskusteasetelma olisi siksi aika vaivaannuttava.
Olen 40+ mies ja viimeiset kahdeksan vuotta sinkkuna Helsingissä. En ole koskaan päätynyt juttelemaan muiden kuin ulkomaalaisten ja ulkopaikkakuntalaisten naisten kanssa, jos asiakaspalvelua ei oteta lukuun. Kun avaan suuni, suurin osa naisista vastaa kahdella sanalla, hymyilee ystävällisesti ja kääntyy pois. Se on ihan hyväksyttävää, mutta miksei koskaan mitään muuta? Miksi vain ulkomaalaiset ottavat kontaktia tai vastaavat siihen? Kauniita en edes yritä lähestyä, koska en kestä heidän "mene halpa makkara pois" -reaktiota. Eipä enää tee mieli edes yrittää puhua naisille.
Willy Loman kirjoitti:
Kertoisitko sen sijaan sanattomasta viestinnästä? Mistä tunnistan, että joku nainen toivoo minun lähestyvän? Jos joku katsoo jatkuvasti silmiin, hymyilee ja moikkaa, niin viesti on varsin selvä. Ikävä vain, että sellaisia viestejä ei minulle tule, joten viestit joko ovat hienovaraisempia tai puuttuvat kokonaan.
Sen kyllä huomaa, jos nainen nostaa katseensa ja vaikuttaa ilahtuneelta, että hänelle puhutaan. Sitä vain ei tapahdu. Jokainen keskittyy omaan asiaansa, kuten kännykän räpläämiseen, ja teeskentelee, ettei edes huomaa muita.
Willy Loman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vihjeitä saadakseni kysyn millä tavalla hän aloitti keskustelun? Mistä juttelitte?
Sivumennen sanoen: siellä mistä minä ostan vaatteeni, eivät miehet ja naiset asioi edes samassa kerroksessa. Vastaava keskusteasetelma olisi siksi aika vaivaannuttava.
Itse asiassa aivan ensimmäiset sanat sanoin minä, koska olin ottamassa housuja pinosta ja mies oli juuri katsellut noita housuja, niin kysyin, voinko ottaa ne vai katseleeko hän niitä vielä. Ilmeisesti tosiaankin ilman kysymystäni hän ei olisi sanonut mitään. Tämän johdosta juttelimme hetken aikaa liikuntaan liittyvästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Willy Loman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa aivan ensimmäiset sanat sanoin minä, koska olin ottamassa housuja pinosta ja mies oli juuri katsellut noita housuja, niin kysyin, voinko ottaa ne vai katseleeko hän niitä vielä. Ilmeisesti tosiaankin ilman kysymystäni hän ei olisi sanonut mitään. Tämän johdosta juttelimme hetken aikaa liikuntaan liittyvästä aiheesta.
No eipä se sitten vaatinut mieheltä rohkeutta, kun aloitteen teki nainen. Sillä tavoin saattaisi päästä jopa Suomi-pojan kanssa juttusille.
Mullekkin mies (ulkomaalainen) alkoi juttelemaan prisman jonossa. Sattumoisin käytti samaa pesuainetta kuin minä.
Odotteli sitten syrjemmällä, kun pakkasin ostoksiani ja tuli sitte lähtiessä juttelemaan. Käveltiin yhdessä bussipysäkille, esittelyt oli tehty jne. annoin numeroni. Minä nousin bussiin ja hän lähti kävelemään kotiin.
Sen jälkeen tuli viestiä, että oli kiva jutella. Vastasin, muttei sen jälkeen ole kuulunut mitään enkä halua alkaa ahdistellakaan.
Kokeile vaikkapa joogaa tai ratsastusta, niissä on naisia ja jälkimmäisessä satavarmasti sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaikkapa joogaa tai ratsastusta, niissä on naisia ja jälkimmäisessä satavarmasti sinkkuja.
On sitten täysin läpinäkyvää millaisin ajatuksin mies noihin harrastuksiin hakeutuu. Aikuinen mies esiteini-ikäisten tyttöjen sekaan ratsastamaan. Huh, huh!
Vierailija kirjoitti:
Oon sun ikänen ja samassa tilanteessa. En itsekään ole keksinyt vastausta. Kokeiltuja ovat ainakin: baarit, keikat, festarit, tinder, nettideitit, yliopisto ja siihen liittyvät riennot, naisvaltainen työpaikka, kuntosali, hiekkaranta, seminaari, erilaiset liikuntakurssit
Mitä näissä kaikissa sitten tapahtui? Mitä teit muuta kuin ilmaannuit paikalle?
Ota katsekontaktia ensin baarissa ja kadulla ja mene sitten juttelemaan. Ei ole muuta keinoa.
Outo ilmiö meneillään nyt elokuussa, mua on tultu iskemään viikon sisään 2 kertaa keskellä kirkasta päivää. Oöen yli 40 v ja ennen kukaan ei tuulut iskemään edes baarissa. *hämmentynyt*
Yksi mies alkoi yhtäkkiä vain jutella kuntosalilla. Hän ei kiinnostanut mua yhtään, mutta arvostin rohkeutta. Toinen tapahtui, kun ajoin autoa. Viereisellä kaistalla oli ajanut joku moottoripyöräilijä, muistan hämärästi kun ohitin. Sain puolentunnin päästä tekstarin, jossa se motoristi laittoi viestiä, että piti mua kauniina. Siis... Oli ilmeisesti rekkarin perusteella etsinyt nimen ja numeron jostain rekisterikeskuksesta tms. Jos olisin sinkku, niin olisin ollut ihan myyty ja ihastunut, ihan riippumatta siitä, miltä tyyppi näyttää ja millainen on muuten. Pitää olla tosi miehekäs ja määrätietoinen luonne, että tekee tuollaista ja naiset kokee sen seksikkäänä.
Eli lähesty naisia rohkeasti ihan kaikkialla. Mene juttelemaan, siten se löytyy takuulla ennenpitkää.
Ei niitä "tule" milloinkaan. Mutta jos olet sosiaalisesti aktiivinen, käyt ulkona ihmisten parissa ja otat heihin kontaktia niin mahdollisuudet niihin kohtaamisiin ovat aivan olennaisesti paremmat kuin jos jäisit himaan (silloin se on nolla).