Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilökohtaisen avustajan työnantajan merkitseminen CV:hen

Vierailija
23.08.2016 |

Miten työnantaja merkitään CV:hen jos on ollut avustajana ja kaupunki on vain toiminut palkanmaksajana? Voiko kaupungin laittaa työnantajaksi suojellakseen työnantajan anonymiteettia jos CV on näkyvissä netissä julkisesti ja sitä jakelee ympäriinsä työpaikkaa hakiessaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laitat siihen henkilökohtainen avustaja yksityiselle henkilölle tms ja sulkuihin vaikka kaupungin nimen.

Vierailija
2/7 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa palkan maksajan työnantajan paikalle cvssä. Haastiksissaa sitten edität työtodistukset työnantajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa työtodistuksista on kaupungin kirjoittamia kun työnantaja ei ole ollut kykenevä todistusta kirjoittamaan (huonokuntoinen ja eräs työnantaja kuoli). Näissä todistuksissa ei ole työnantajan nimeä.

Vierailija
4/7 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt entiseltä työnantajaltasi. Minä olen saanut avustajaksi hakevilta CV:itä, joissa lukee entisen työnantajan vammat, toimitankyky ja työtehtävät vessahommia myöten. Todella asiatonta.

Itse olen sopinut, että hakemusvaiheessa olen anonyymi työntantaja, jolloin työtehtävät saa kuvata, yhteystiedon saa suosituksen tarkistamista varten pyydettäessä. Ihmiset ovat kovin erilaisia, miten suhtautuvat arkaluontoisen tiedon jakamiseen tuntemattomille.

Vierailija
5/7 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupunki on ollut palkanmaksaja, se on silloin myös työnantaja. Työtehtävän kohdalle kirjoitat "yksityishenkilön avustaja".

Vierailija
6/7 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä CV:ssä ole mitään tarvetta ilmoittaa työnantajan nimeä, vaan riittää maininta että yksityinen työnantaja. Mahdollisen tulevan työnantajan kannalta on ihan se ja sama oletko auttanut Matti Mikkosta vai Mikko Mattista. Tiedoksi riittää ammattinimike ja kuvaus työtehtävistä.

Vierailija
7/7 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei työantajan nimeä saisi mainita? Noi vammaluettelot nyt ymmärränkin ettei kukaan sellaisia itsestään halua kiertelemään minnekään cv:ihin, mutta nimi?

Olen itse työskennellyt lastenhoitajana perheessä ja siellä ne vaan roikkuu edelleen, silloisten työnantajien nimet cv:ssäni kuten ne työtodistuksissakin olivat (toisella ainakin vaihtunut jo sukunimikin tässä 20 vuoden aikana)...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä