****Marrasmurujen viikonloppu****
Ajattelin aloittaa meille uuden pinon viikonlopuksi :)
Minua kiinnostaisi teidän muiden oireet ja pari muuta juttua... Eli pientä gallupintynkää tähän ;)
1. Mitä oireita on ollut? Vaihteleeko oireet eri päivinä/ eri vuorokauden aikoina? Onko samat/eri oireet kuin mahdollisessa edellisessä/edellisissä raskauksissa?
2. Niin ja milloin ajattelitte soitella neuvolaan?
3. Ja aiotteko käydä alkuraskauden ultrassa?
Kommentit (25)
[color=lime]Taas meinas mennä koko päivä maatessa ku olo ei ole mikään järin hilpeä, mutta pitihän sitä tänne raahautuu vielä..
Jahas, itsestä piti kertoilla vähän. Noh, olen 23 vee ja hellu on 28. Ollaan oltu yhdessä nyt vähän reilu 3 vuotta, josta puolet ollaan asuttu eri maissa (minä espanjassa vaihdossa ja hellu kosovossa rt:nä). Ite opiskelen vielä tän kevään(tradenomiksi) ja hän on töissä terästehtaalla. Ei kai siinä muuta.. Tosiaan tuulimuna oli tuossa vuoden alussa ja nyt sitten sormet ja varpaat ristissä et tällä kertaa ois parempi tsägä. :D
Eikä näköjään juttu luista taas yhtään.. Jospa huomenna sitten.
Mariposa rv 5
-Mariposa-:
[color=lime]Taas meinas mennä koko päivä maatessa ku olo ei ole mikään järin hilpeä, mutta pitihän sitä tänne raahautuu vielä..Jahas, itsestä piti kertoilla vähän. Noh, olen 23 vee ja hellu on 28. Ollaan oltu yhdessä nyt vähän reilu 3 vuotta, josta puolet ollaan asuttu eri maissa (minä espanjassa vaihdossa ja hellu kosovossa rt:nä). Ite opiskelen vielä tän kevään(tradenomiksi) ja hän on töissä terästehtaalla. Ei kai siinä muuta.. Tosiaan tuulimuna oli tuossa vuoden alussa ja nyt sitten sormet ja varpaat ristissä et tällä kertaa ois parempi tsägä. :D
Eikä näköjään juttu luista taas yhtään.. Jospa huomenna sitten.
Mariposa rv 5
1.
Mulla oikeastaan ainoa selkeä oire (tällä hetkellä) on se, että rintoja hieman aristaa painaessa. Aristus on todella vähäistä verrattuna ekaan raskauteen. Ehkä, kun ovat jo kerran sen muutoksen kokeneet? Eipä rinnat ole kovatkaan, kuten ekalla kerralla. Öisin ja aamuisin ei arista senkään vertaa
Ihan muutaman kerran on kohtua nippaissut aamuyöllä, mutta muuta ei ole siellä tuntunut. Alaselän lantioliitoksessa on välillä tuntunut kipua, mutta hyvin vähäistä sekin (ekalla se alkoi noin rv14).
2. Ehkä parin viikon päästä vois soittaa. Ei mitään kiirettä. Haluan ekan ajan niin, että voisi jo etsiä sydänääniä.
3. En aio, paitsi siinä tapauksessa, ettei oireet voimistu parin viikon sisällä.
Vähän jopa huolestuttaa tämä oireiden vähyys. Tuntuu, että muilla on niin paljon kaikenlaista. Välillä on fiilis, että onko siellä edes mitään elämää, kun ei missään tunnu. Noh, nyt on tosin vasta rv5+0. Viime kerralla jokapäiväiset nippailut alkoivat rv5+1, ja onhan kohtu jo senkin muutoksen kokenut, että jos se vaikuttaa?
Olen ollut pimennossa, mutta mitä täältä löytyikään???!!? BUBBLES MAHTAVAA! Aivan mieletöntä, että olemme kokeneet yhdessä kaiken saman aikaan! Yrityksen aloitus, useat pettymykset, ja nyt tämä ihanuus! Aivan mahtavaa! Mulla tais olla tehokasta teippiä ;) Ps. Olen muuten itse kotoisin E-pohjanmaalta (Jalasjärveltä).
Lähti käsistä.. MARIPOSA: halusin sulle sanoa ja tuohon sun tekstiin vain kommentoida , että munkin mies on ollu rt kosovossa ja hän opiskelee tradenomiksi.. että näin meillä :D Melkein samalla tavalla ku teillä :D
1. Mitä oireita on ollut? Vaihteleeko oireet eri päivinä/ eri vuorokauden aikoina? Onko samat/eri oireet kuin mahdollisessa edellisessä/edellisissä raskauksissa?
Oireina mm. kuvotus 24 t / vrk - jotkut hajut yököttää - mielihaluja ei ole vielä tullut... ristiselkä on kipeä ja alamaha - johtuu varmaan osittain siitä, että edelliset lapset 3/03 ja 9/04 ei ihan hyvää tahtia ollaan pidetty... :)
Niin ja väsyttää... ja pissattaa...
Odotan kolmatta - melkolailla samat oireet joka kerta (voimistunee kerta kerralta vaan :( )
2. Niin ja milloin ajattelitte soitella neuvolaan?
Soitin jo (viime ke) - sain ajan samalla kun lapsilla on 3 -v. ja 1,5 -v. neuvolat 23.3.
Muuten varmaankin olisin soittanut myöhemmin, mutta tuli samalla puheeksi, kun varasin neuvoloita lapsille (kaikki samalla kertaa sitten...)
3. Ja aiotteko käydä alkuraskauden ultrassa?
Aijon käydä... rv 8+
On hivenen erilaista olla raskaana - menee tässä sivussa eikä ole aikaa pohdiskella oireita, kun on 2 pientä hoidettavana ja pyörimässä kokoajan ympärillä. Ekan kanssa sai " keskittyä " raskauteen tokan kanssa sai vielä levätä, kun esikoinen nukkui päiväunia - nyt ei ole lepoa....