Uusi miesystävä ei anna muuttaa luokseen
Erosin hiljattain kuusivuotisesta avoliitosta ja seurustelen nyt uuden miehen kanssa. Asun vielä eksäni kanssa yhdessä enkä ole löytänyt uutta asuntoa vielä, koska olen varsin pienituloinen ja asunnoista käydään niin kovaa kilpaa. Juttu uuden miehen kanssa on erittäinkin vakava, ja haluaisin muuttaa hänen luokseen voidakseni kunnolla olla hänen kanssaan, mutta mies vain sanoo että koska olemme vasta käytänössä aloittaneet seurustella ei ole mitään järkeä muuttaa yhteen. Täten mies ei siis halua, että muutan hänen luokseen.
Onko mies sittenkään vakavissaan kanssani, kun ei halua auttaa minua tilanteessani eikä anna muuttaa luokseen? Mies kyllä sanoo olevansa muuten tosissaan minun suhteen.
Kommentit (29)
AP, sun ois paras oikeasti asua hetki itseksesi.Jos mä oisin tuo mies niin juoksisin karkuun jos joku suoraan exänsä luota haluaisi mun kämpille asumaan tai ylipäätään mun luo koska mun koti, mun säännöt enkä haluaisi jonkun kamoja tänne tuosta vaan.. Parempi ois että kumpikin asuu omassa asunnossaan ja sitten hommata yhteinen sellainen asunto jossa kumpikaan ei ole asunut ennen yksin.
Yritähän nyt ensin päästä eroon entisestä kumppanistasi niin henkisesti kuin fyysisestikin. Vasta kun seisot itsellisenä vakaasti omalla pohjalla voit alkaa harkita uutta vakavaa suhdetta.
Miksi minulle tuli tunne, että vain selittelet, ettet ole muka löytänyt uutta asuntoa. Laskelmoitko, että uusi mies säälii sinua ja ottaa sinut nurkkiinsa loisimaan. Täytyy myöntää, että onpa viisas mies, kun ei siihen suostu, vaikka sinä selvästi olisit valmis ripustautumaan uuteen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot jutun olevan erittäin vakava ja samaan hengenvetoon kyselet että onko mies vakavissaan??! WAU!! Uusi miehesi on järkevä mutta sinä kuullostat hyvin epävakaalta persoonalta :D
Sori mikäli kerroin asiani hieman epäselvästi. Minusta siis tuntuu ettei mies olekaan vakavissaan kanssani, vaikka väittää olevansa, mutta silti ei anna minun muuttaa luokseen nyt kun nimenomaan tarvitsisin uutta asuntoa.
ap[/quot
Mies on ihan oikeassa. Opettele nyt hyvä ihminen ensin elämään itsenäisesti, ennen kuin ripustaudut seuraavaan mieheen. Kuulostat jotenkin epätoivoiselta takertujalta.
No siis olen minä itsenäisesti elänyt jo vuosikausia ennen kuin muutin eksäni kanssa yhteen.Eksäni on ainut mies kenen kanssa olen ikinä asunut, muuten olen asunut yksin. En siis ole mikään takertuja ja osaan elää itsenäisestikin, mutta haluan muuttaa yhteen nykyisen miesystävän kanssa sillä olen todella tosisssani hänen kanssaan.
ap
Kuinka kauan olet siis tapaillut tätä uutta miestä? Itse harkitsisin vasta vuoden tapailun jälkeen yhteenmuuttamista jos edes silloinkaan.
Aloin tapailemaan häntä pari kuukautta ennen eroa exästä. Pari päivää eron jälkeen aloin seurustella hänen kanssaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yritähän nyt ensin päästä eroon entisestä kumppanistasi niin henkisesti kuin fyysisestikin. Vasta kun seisot itsellisenä vakaasti omalla pohjalla voit alkaa harkita uutta vakavaa suhdetta.
Miksi minulle tuli tunne, että vain selittelet, ettet ole muka löytänyt uutta asuntoa. Laskelmoitko, että uusi mies säälii sinua ja ottaa sinut nurkkiinsa loisimaan. Täytyy myöntää, että onpa viisas mies, kun ei siihen suostu, vaikka sinä selvästi olisit valmis ripustautumaan uuteen mieheen.
Henkisesti olen ollut eronnut ex-miehestä jo vuoden ajan suhteen pelastus yrityksistäni huolimatta. En ihan oikeasti ole saanut mitään uutta asuntoa, kunnalle on luokattoman pitkät jonot ja yksityiset valitsevat enemmän tienaavat vuokralaisikseen. Sitäpaitsi nykyinen suhteeni on vakava, joten ei ole mitään syytä miksei yhteenmuutto olisi hyvä idea.
ap
Todella fiksu mies. En ottaisi minäkään ketään nurkkiini kunnolla tuntematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti olen ollut eronnut ex-miehestä jo vuoden ajan suhteen pelastus yrityksistäni huolimatta. En ihan oikeasti ole saanut mitään uutta asuntoa, kunnalle on luokattoman pitkät jonot ja yksityiset valitsevat enemmän tienaavat vuokralaisikseen. Sitäpaitsi nykyinen suhteeni on vakava, joten ei ole mitään syytä miksei yhteenmuutto olisi hyvä idea.
ap[/
"...ei ole mitään syytä miksei yhteenmuutto olisi hyvä idea."
No todellakin on: miesystäväsi ei sitä halua ja hän sen asian päättää. Keksi jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi nykyinen suhteeni on vakava, joten ei ole mitään syytä miksei yhteenmuutto olisi hyvä idea.
ap
Juu kultsipuppeli, mutta kun yhteenmuuttaminen ei näytä olevan hyvä idea sen sun seurustelukumppanin mielestä. Katsos kun parisuhteessa on se 'pari' eli teitä on siinä kaksi, mikä sulta näyttää unohtuvan.
Höpöhöpö. Yrität nyt hienosti peitellä todellista syytä. En sano ettei teidän suhde olisi vakava, mutta iha oikea motiivisi on päästä helpolla. Mainitsithan vielä olevasi pienituloinen. Mikäs sen helpompaa kuin kerätä kamppeet ja muuttaa suoriltaan miehen luo. Sanon että tosi fiksu mies joka näkee asian mikä oikeasti on. Ei hän halua olla joku "pelastajasi" Rupea olemaan aikuinen ja seisoon jaloillasi äläkä ole avuton.
Jätä se sika