Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotona tapahtuu kummia aina öisin

Vierailija
22.08.2016 |

Joko
A) mulla on alkava dementia
B) lapset kävelee unissaan tai
C) meillä asuu joku ylimääränen henkilö
.
Mulla on tapana aina, joka ilta kun lapset (8v ja 12v) ovat menneet sänkyihin lukemaan tms. siivota koko koti puhtaaksi. (Koska haluan aamulla herätä siistiin kotiin). Viimeisen 1-2 kk aikana aamulla kun olen noussut niin jotain pientä sotkua on kotona ollut. Esim. leivänmuruja pöydällä, sohvatyynyt sikinsokin, eteisessä osa kengistä lattialla, ruokapöydän tuolit pois pöydän alta näin muutama mainitakseni. Alkuun ajattelin että jaa olenpa ollut huolimaton siivouksessani, mutta nyt on alkanut epäilyttää että sotkut ei johdu minusta vaan jostakusta toisesta. Eilen siivosin taas illalla kodin siistiksi,ja aamulla kun nousin niin olohuoneen lattialla oli sukkapari, enkä tasan ollut illalla jättänyt sukkia olkkariin.
Mies on naureskellut että hehe sä vaan muistat väärin ja onko sulla huonontunu muisti, mutta itse olen oikeasti satavarma että en jättäisi esim sukkaparia keskelle olohuoneen lattiaa.
Loogisintahan olisi että jompikumpi lapsista kävelee unissaan, mutta mitä kaikkea unissakävelijä voi oikein tehdä? Ei kuulosta normaalilta että unissaan söisi leipää, mutta en toisaalta tiedä. Lapset nukkuvat yläkerrassa, ja sen takia heillä on vesimukit omissa huoneissaan jos herää ja on jano (ei siis tarvitse kävellä alakertaan juomaan) mutta silti välillä keittiön tiskipöydällä on aamulla muki. Miehellä ja minulla on tiskikaapissa omat vesilasit, joten mukista ei voi miestäkään epäillä.
Mitä kaikkea unissakävelijä voi oikeasti tehdä, kuulostaako tuollainen toiminta normaalilta? Jos siis lapsi käppäilee yöllä? Vai asuuko meillä joku ylimääränen vankikarkuri, apua. Okei se on vähän liioteltua mutta mulla on aika vilkas mielikuvitus jos vähänkin tapahtuu jotain outoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi-Jonne on löytynyt!!

Vierailija
2/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistakamera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta kävellyt unissaan. Unissakävelijä voi tehdä oikeastaan mitä hyvänsä: kuljetella sukkia, pelata pelejä, avata telkkarin, kulkea ulko-ovesta ulos, kuljettaa painavia esineitä (jopa lapsi voi), nostaa ruokia jääkaapista pöydälle jne.

Vierailija
4/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se sun rakas miehes siellä rentoutuu öiseen aikaan :)

Vierailija
5/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli on kävellyt muutamaan otteeseen unissaan ja itsekkin kuumeessa kuulemma.

Veli jopa puhui minulle unissaan ja kun sanoin että mees takas sänkyyn niin sinne se meni.

Nämä on hauskoja tapauksia yleensä veli on selittänyt jotain niin epämääräistä tarinaa ettei siinä ole päätä eikä häntää.

Eikai tuossa tietääkseni mitään vaarallista ole jos ei mitään putoamisvaaraa ole.

Vierailija
6/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin kerran yöllä siihen, että tytär oli suihkussa. Unissaan. Ei herännyt vaikka minä käskin hänet pois sieltä ja takas punkkaan. Päin vastoin; "karkasi" takaisin suihkuun kun käänsin selkäni hakeakseni pyyhkeen.

Minä itse olen kuljetellut tavaroita (mm. peitto rappukäytävään, ilmankostutin sänkyyn jne). Mieheni poika on pissinyt astianpesukoneeseen. Eli kaikki on mahdollista.

Vierailija
7/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävelin lapsena unissani. Pisin reissu oli sellainen, että tulin kerrossängystä alas, menin vessaan, vedin pöntön, kävelin ulko-ovelle, avasin lukon ja turvaketjun, menin rappukäytävään, laitoin oven kiinni ja kävelin raput kolmannesta kerroksesta alas rapun ulko-ovelle. Siellä isäni sain minut käännettyä ympäri ja kävelin takaisin kotiin ja omaan sänkyyni jatkamaan tyytyväisenä uniani.

Vierailija
8/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höö

Vierailija
9/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on alkavan skitsofrenian oireita. Olen pahoillani. Kannattaa hakeutua mahdollisimman nopeasti hoitoon, niin saadaan pidettyä ihan hyvin kurissa lääkkeillä.

Vierailija
10/10 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kävelee unissaan. On kyllä paljon vähentynyt kuulemma siitä mitä se oli lapsena.

Hän höpöttää unissaan, usein syö unissaan ja saa ihme hepuleita. Kerran hän haki jääkaapista jugurtin, söi sen puoliksi ja jatkoi uniaan. Monesti nousee hirveässä paniikissa pystyyn, kurkkii ikkunoista ulos, laittaa valot päälle ja katsoo sängyn alle. Ja sitten taas jatkaa uniaan. Kerran oli nähnyt jotain unta, että joku oli hyökännyt mun kimppuun. Mies oli sinä yönä kierähtänyt mun päälle ja yrittänyt potkia jotain ihme aasipotkuja ilmaan :D

En pitäisi yhtään mahdottomana, että lapsesi kävelisi unissaan.