Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos seksuaalinen kemia ei toimi heti se ei toimi myöhemminkään

Vierailija
22.08.2016 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kyllä taitaa olla.

M

Vierailija
2/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi noin. Ei kuitenkaan aina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuneita naisia liikkeellä. Raha-asioita ja rakkautta ei sotketa ja nainenhan ei miehen kanssa yhteen muuta. Vastaavan kun sanoisi miehet niin "ei semmoisella miehellä mitään tekisikään!"

Vierailija
4/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olen eri mieltä. Itselleni vetovoima on myös turvallisuudentunnetta. Jos en toista tunne hyvin, ei myöskään kipinää ole samalla tavalla. Kipinä ja vetovoima lisääntyy, kun toisen oppii tuntemaan. En ole koskaan uskonut sellaiseen "seksuaaliseen vetovoimaan". Minulle luonne tulee ensin - ja jos on luonteeltaan ihana ja vetovoimainen, on ihminen kaunis, olipa minkänäköinen ja kokoinen hyvänsä. Silloin on myös seksuaalista vetovoimaa mahdollista olla. Mutta se tulee tuntemisen ja luonteen kautta. Ymmärrän myös, että taidan tässä olla poikkeus. 

Vierailija
5/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole seksiä, niin ei kyllä ole mitään muutakaan. Yhden yön panot asia erikseen.

Vierailija
6/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen eri mieltä. Itselleni vetovoima on myös turvallisuudentunnetta. Jos en toista tunne hyvin, ei myöskään kipinää ole samalla tavalla. Kipinä ja vetovoima lisääntyy, kun toisen oppii tuntemaan. En ole koskaan uskonut sellaiseen "seksuaaliseen vetovoimaan". Minulle luonne tulee ensin - ja jos on luonteeltaan ihana ja vetovoimainen, on ihminen kaunis, olipa minkänäköinen ja kokoinen hyvänsä. Silloin on myös seksuaalista vetovoimaa mahdollista olla. Mutta se tulee tuntemisen ja luonteen kautta. Ymmärrän myös, että taidan tässä olla poikkeus. 

Sä et taida tietää seksuaalisesta vetovoimasta yhtikäs mitään...

Vierailija
7/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä pätee jo yksisoluisiin eliöihin. Feromonit ohjaavat tätäkin. Useimmiten sekä ihmis- että eläinkunnassa kolmas serkku (siis kolme sukupolvea taaksepäin) on jälkeläisten kannalta paras valinta (vahvimmat geenit). Tunnet tämän voimakkaana seksuaalisena himona. E-pillerit sekoittavat tämänkin luonnollisen toiminnan.

Vierailija
8/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kuvittelevat usein että rakkaus voi syttyä myöhemminkin -se ei syty, jos sitä ei ole alussa sitä ei tule myöhemminkään. Lassukat eivät koskaan sisäistä tätä ja katkeroituvat kun pahat naiset eivät muka anna heille mahdollisuutta.

Vierailija
9/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana seurustelin muutaman miehen kanssa joihin en tuntenut ollenkaan seksuaalista vetovoimaa, vetovoimattomuus oli päälimmäiseksi sen takia, kun miehet eivät ulkonäöllisesti miellyttäneet ollenkaan minua. Olin kuitenkin nuori ja kokematon suhteiden kannalta niin päätin antaa mahdollisuuden heille. Ei se halu kasvanut kiintymyksen myötä, ikävä kyllä, ja suhteet päätyivät riitoihin koska en ollut onnellinen heidän kanssaan. Tosin nyt vanhempana näen vanhan tuttuni potentiaalisena kumppanina jota en ennen pitänyt yhtään haluttavana. Hänen piirteensä ovat muuttuneet vanhetessaan, niinkuin hänen koko tyylinsä ja olemuksensa, ihan kuion olisi eri ihminen kyseessä.

Vierailija
10/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelevat usein että rakkaus voi syttyä myöhemminkin -se ei syty, jos sitä ei ole alussa sitä ei tule myöhemminkään. Lassukat eivät koskaan sisäistä tätä ja katkeroituvat kun pahat naiset eivät muka anna heille mahdollisuutta.

Sinä taas et näytä tajuavan mitään aidosta rakkaudesta. Sinulle rakkaus miehen taitaa syntyä tiukan ominaisuuslistan kautta?

Vierailija
11/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten lukuisat järjestetyissä avioliitoissa elävät naiset esim. Intiassa kertovat oppineensa vuosien mittaan rakastamaan miestään?

Vierailija
12/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat harvinaisen tyhmiä.

Vierailija
13/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut ihan toisin. Yleensä en tunne keneenkään seksuaalista vetovoimaa ennen, kuin tunnen hänet ihmisenä ja olen jo luonteeseen ihastunut. Mulla seksuaalinen vetovoiman tunne ja halu kasvaa vähitellen aina. 

Ainoat tyypit joihin olen tuntenut jonkinlaista vetovoimaa heti, ovat olleet sellaisia supermaskuliinisia jännämiehiä, joiden kanssa en todellakaan olisi halunnut minkäänlaisiin tekemisiin. Mieluummin rakentelen sitä vetovoimaa ihmiseen rakastumisen kautta jonkun mukavan rauhallisen miehen kanssa.

Vierailija
14/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten lukuisat järjestetyissä avioliitoissa elävät naiset esim. Intiassa kertovat oppineensa vuosien mittaan rakastamaan miestään?

On vähän karua sanoa näin mutta se ei mielestäni ole aitoa rakkautta. Aika luonnollistahan se on että ihminen elettyään pitkän aikaa toisen ihmisen kanssa  jollain tasolla kiintyy toiseen, he välittävät tällöin toisistaan vähän kuten sukulaissiteen omaavat välittävät toisistaan.

Vierailija
15/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut ihan toisin. Yleensä en tunne keneenkään seksuaalista vetovoimaa ennen, kuin tunnen hänet ihmisenä ja olen jo luonteeseen ihastunut. Mulla seksuaalinen vetovoiman tunne ja halu kasvaa vähitellen aina. 

Ainoat tyypit joihin olen tuntenut jonkinlaista vetovoimaa heti, ovat olleet sellaisia supermaskuliinisia jännämiehiä, joiden kanssa en todellakaan olisi halunnut minkäänlaisiin tekemisiin. Mieluummin rakentelen sitä vetovoimaa ihmiseen rakastumisen kautta jonkun mukavan rauhallisen miehen kanssa.

Minulla osittain sama, ainakin tuon alun kanssa. Eli siis seksuaalinen vetovoima kasvaa enemmän tuntiessani tyypin, mutta kertaakaan ei ole käynyt niin että rumana/epäviehättävänä pitämäni tyyppi muuttuisi seksikkääksi tutustuttuani häneen. Kyllä pitää olla jo alkuun itseäni miellyttävä ulkonäkö.

Vierailija
16/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimustenkin mukaan naisella menee pari minuuttia siihen, että hän tietää haluaako miehen vai ei. Tässä ajassa ei ehdi kovin syvällisesti tuntea toista, mutta ruumis tietää kyllä mitä se tahtoo.

Vierailija
17/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas et näytä tajuavan mitään aidosta rakkaudesta. Sinulle rakkaus miehen taitaa syntyä tiukan ominaisuuslistan kautta?

Juuri päinvastoin. Rakastuminen tapahtuu alitajuisella tasolla, aina ei edes tiedä miksi on rakastunut toiseen. Toki jos vertailen miehiä joita olen tapaillut vuosien varrella niin heidän väliltään löytyy muutamia yhteneväisyyksiä.

Vierailija
18/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erilaisia kokemuksia.

Halu ja intohimo on kasvanut matkan varrella ja yksi tumpelo poukaystäväkin lopulta osoitti osaavansa toimia kiihkeästi.

Ja kaikkihan yhtyvät siihen mielipiteeseen varmasti, että hyvän kemian voi kadottaa eli ei sekään ole itsestään selvä vakio.

Vierailija
19/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ilmeisesti niitä ihmisiä, joille ensimmäinen minuutti tutustuessa ratkaisee. Jos mies vähänkään takeltelee sanoissaan..., niin sua ei kiinnosta. Siinäpä sitten ihmettelet, kun sitä oikeaa rakkautta ei löydy.

Tiedän tapauksia, että mies ja nainen ovat tunteneet vuosia. Rakkaus on syttynyt vähitellen, kahden tutun ihmisen välille.

Vierailija
20/31 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri päinvastoin. Rakastuminen tapahtuu alitajuisella tasolla, aina ei edes tiedä miksi on rakastunut toiseen. Toki jos vertailen miehiä joita olen tapaillut vuosien varrella niin heidän väliltään löytyy muutamia yhteneväisyyksiä.

Suuret puheet ja tatuoinnit?