remppatietäjät hoi
Täältä löytyy vastaus kaikkeen, eli olemme muuttamassa asuntoon, johon täytyy pinnat uusia. Rempattava ala olisi noin 90 neliötä yhdessä kerroksessa. Paljonhan maksaa lattian uusiminen (eli vanha parketti pois ja uusi tilalle) sekä uudet listat sekä seinien uudelleen tapetointi tai maalaus. Nyt ei lasketa tarvikkeita yms mukaan vaan lähinnnä mietin kuinka paljon työtunteja se vie. Saako esim lattian revittyä pois päivässä? Itselläni ei ole mitään hajua.
Kommentit (6)
Ammattilaiselta noin viikon, jos itse on töissä käyvä niin n 3kk. 10 000€ on nippanappa riittävä, jos teettää.
Ota tarjous lattian kunnostamisesta. Jos parketti on laatua, sen voi hio uudestaan ja lakata, ei suinkaan revitä pois ja asenneta uutta.. Muutenkin soitat remonttifirman kattomaan ja pyydätte tarjouksen. Noilla taidoilla ei kannata rempata..menee hermot ja tulee kalliimmaksi tehdä moneen kertaan.
Kiitos vastauksista. Olen aikoinani rempannut kämpän kokonaan ja tiedän kauanko kestää, kun tekee itse. Mietin lähinnä kuinka nopeasti ammattilaiset tekevät. Olemme hiotuttaneet ja lakanneet oman kodin parketit uudestaan, mutta se ei pelasta rumalta kuvioinnnilta. Remppabudjetiksi olin laskenut 20 t, mutta siihen tulisi joitkin muita pienempiä hommia. Eli budjetti on varmaan ihan okei. Teettäisimme kaikki hommat ammattilaisilla. Ja tietenkin kilpailutamme työt jne.
10 000€