Testi nega, menkat myöhässä. Olitko silti raskaana?
Alkaa jo ahdistaa tää tilanne, kp on jo 43. ja menkkoja ei kuulu. Raskautta ollaan yritetty jo yli puoli vuotta. tein eilen viimeksi testin ja negaa näytti. Voisinkohan silti olla raskaana? Onko kellään ollut vastaava tilanne ja olit silti raskaana?
Kommentit (13)
Jep, näin pääsi käymään.
Kp 32 ja testi negatiivinen.Mulla ei tosin ollut pillereiden jälkeen vielä kunnolla ehtinyt tasaantua kierto. 10 päivää myöhemmin oli plussaa näkyvissä.
Yritä olla miettimättä asiaa koska stressi vaikuttaa kiertoon.
Toivottavsti kääntyy positiivikseksi!
Ja vasta kolmen negan jälkeen kp 48 testi näytti plussaa.
Plussasäteitä! =o)
[color=dodgerblue]HANNELE + Valtteriina rv 10+1
Minä olen miettinyt samaa. Tein viimeksi raskaustestin kp 31 Acon 10:llä, näytti negaa. Nyt kp 33/26-32, ja menkkoja ei kuulu. Ei ole mitään merkkejäkään. Viime viikolla kipristeli mahaa niin, että ajattelin jo menkkojen alkavan, mutta ei.
Meillä kuopus 8kk, ja vauvakuume on kestänyt siitä asti kun kuopus syntyi. Nyt on " laiskanlaista" yritystä takana joulukuusta, jolloin ekat menkat synnytyksen jälkeen. Meillä tosiaan pelataan asenteella, että tulee jos on tullakseen...ja toivo on kova, että tulis pikkukolmonen. :-)
Tsemppiä sammikko!!
Itseasiassa muistelin vuotta -01 jolloin aloin odottaa kakkosta. Tuolloin viimiset menkat alkoi 24.4. ja testiin sain plussan vasta juhannuksen aikoihin 23.6. Ja sitten ultrassa LA siirtyikin kuukauden etiäpäin. Elikkä toivoa ei ole menetetty.
Kyllä se sullaki Tiinu sitten on vielä toivoa jäljellä, oishan tuo mahtavaa saada ne kaksi viivaa testiin ja lopettaa tää turhauttava piinailu. =)
Niin toivotaan kahta viivaa!!! Peukut pystyyn!!
Niin ja korjaus mulla siis kp 34
Ite ajattelin testailla sunnuntaina, jos maltan sinne asti oottaa, tulee nääs uusia testejä tänään postissa.!!
jos löytyy muitakin myöhään plussanneita! =)
[color=red] Kaikki vastaavat kokemukset herättää lisää toiveita!
Minullakin on käynyt tolleen, että testi näyttää negaa, mutta yllättäin onkin kuitenkin raskaana. Silloin ku esikoisen kans kävi niin, niin kävin labrassa varmistuttamassa asian verikokein, ja positiivinenhan sieltä tuli.
Nyt mulla sama homma kp 34 ja menkkoja ei kuulu. Ajattelin testailla vielä kotona (jo testannut negan), ja ensviikolla jos on tarvetta niin meen labraan testattavaksi.
Se raskaushormonihan ei kaikilla nouse samaa vauhtia, joten ihan hyvin on mahdollista, että olet raskaana!!
...eka testi näytti negaa kp32. Normaalisti kierto n.28-30 pvä, joten jo itkeä tirautinkin. Kp38 sitten plussasin aika hailakkaasti. Tänään ultrassa varmistettu, että kyllä siellä jotain on (6+5):-)
tein testin kp32 negaa näytti kp37plussa
Mulla menkkojen piti alkaa 1,5 vuotta sitten eräänä perjantaina (mun kierto oli kuin kello). Seuraavana keskiviikkona tein testin, joka oli negatiivinen, mutta seuraavana perjantaina tuli positiiviinen tulos. Nyt tyttö on jo 1,5 vuotta vanha =)
Tsemppiä!!
Aia ja tyty
Tein testin kp32 muistaakseni (kierto normaali 28pv) ja negatiivista näytti. Ei erityisesti " yritetty" lasta, joten ajattelin asian olevan ok..Kunnes pahoinvointi yllätti ja terveyskeskuksessa verikokeessa näytti plussaa :)
Nostan!! Kun niin kiinnostaa, kun ei oo menkat vieläkään alkaneet. Sitä niin toivois, että jos aikovat alkaa niin alkaisisivat pian, ettei tarttis piinata...
mutta minun kohdalla tilanne oli ikävä; kohdunulkoinen. Oli aika pitkään oireettoma ja sit yht´äkkiä alkoi kivut ja leikattiin samana päivänä.