Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut niin kauan vähäisillä sosiaalisilla kontakteilla, että kouluun meno oikeasti pelottaa

Vierailija
22.08.2016 |

En ymmärrä miten pystyn enää olemaan ihmisten kanssa, kun niitä on PALJON kerrallaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan.

Vierailija
2/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä ajan mittaan helpottuu. Muista että epäonnistumisetkin on samalla onnistumisia, koska niistä oppii paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on joskus ollut sosiaaliset taidot kunnossa, niin voin vakuuttaa ettei ne ihan heti rapistu. Tuskin edes ruostuvat, vaikkakin voi tietenkin jännittää paljon tilanne jossa ei ole pitkään aikaan ollut. 

Vierailija
4/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olen pystynyt jotenkuten olemaan koulussa tähän asti, mutta joskus olen hakenut sairaslomaa tekosyynä flunssa kun ahdistus noussut liikaa pintaan. Ei ole hirveästi helpottunut pidemmän ajankaaan kanssa.

Vierailija
5/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut samassa tilanteessa. Kerran tosi nuorena jopa jänisten ja jätin aloittamatta opinnot. Onneksi järkiinnyin sen verran että aloitin ne kuitenkin myöhemmin. Ja hyvin kaikki lopulta meni. Niin menee sullakin.

Vierailija
6/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, pian alkaa opinnot, ja odottelen sitä innostuksen ja ahdistuksen sekaisin tuntein. Olen sosiaalisesti jotenkin tosi kömpelö, haluaisin kovasti kavereita, mutta pelottaa, etten ystävysty kenenkään kanssa, kun oon tällainen. Onneksi siellä on paljon sellaista ryhmäytymistoimintaa, niin kai siitä sitten jotain tulee...

Vierailija
7/7 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minulle kävi samoin, kun olin ollut kolme vuotta kotona lastani hoitaen. Ennen yltiösosiaalinen ja pelkäsin kuollakseni ensimmäistä päivää töissä isossa tavaratalossa ja ruostuneella kielitaidolla (kaksikielinen kaupunki)

Kuukausi meni ennenkuin löysin itseni.  Sen jälkeen hain kouluun ja pääsin. Nyt olen lukenut uuden ammatin ja työskentelen vaikuttavana osana  uudella työpaikallani. 

Rohkeus kannattaa vaikka pelottaisi niin, että melkein pyörtyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi