Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku! Miksi jonkun pitäisi valita juuri Sinut?

Vierailija
21.08.2016 |

Mitä annettavaa sulla on mahd. uudelle kumppanille?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Olen sinkku ja aion pysyä sellaisena loppuikäni.

Vierailija
2/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti ja kunnollinen. En juo, polta enkä hakkaa. Viihdyn paljon kotona ja en varmasti petä, kun en osaa naisia edes iskeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän läheisyydestä.

Vierailija
4/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nyt ei mitään kun en kaipaa suhdetta

Vierailija
5/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti ja kunnollinen. En juo, polta enkä hakkaa. Viihdyn paljon kotona ja en varmasti petä, kun en osaa naisia edes iskeä.

Missä nainen voi lähestyä sinua?

Vierailija
6/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pidät huolta itsestäsi?

Vierailija
7/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu, keskituloinen ja hyvää keskustelu seuraa. Vielä hyvännäköinenkin vaikka itseään ei tietenkään saisi kehua. Olen urheilullinen ja pidän lapsista ja eläimistä. Haluan löytää elämänkumppanin, joka rakastaa hemmottelua.

Vierailija
8/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työpaikka ja ihan hyvä koulutus.

Olen siisti, kaunis ja kohtelias.

En tupakoi, pidän monenlaisista kivoista ajanvietteistä ja aktiviteeteista yhdessä!

Sukulaiset ja ystävät pääsääntöisesti pitävät minusta kovasti ja tulen kaikkien kanssa toimeen.

Pidän läheisyydestä ja hellyydestä ja teen hyviä kompromisseja tarvittaessa.

Minusta saisi luotettavan ja kivan kumppanin!

Vierailija
9/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkään vuoksi. Olen läski, katkera ja työtön. Ei ole mitään annettavaa kenellekään.

Vierailija
10/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa nainen sais olla oma itsensä, toteuttaa itseään parhaalla katsomallaan tavalla. Minulta hän sais tukea ja kuuntelevan korvan tarvittaessa sekä olkapään mihin nojata huonoina hetkinä. Kainalossa on aina tilaa ja pusun saa tarvittaessa ja usein kysymättäkin. Seksi olisi varmasti molempia tyydyttävää, osaan huomioida naisen enkä mene vain omilla ehdoilla.

Mielenkiintoisia keskusteluja ja asioiden tutkimista yhdessä. Tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta. Ennenkaikkea rakkautta.

Vierailija
11/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä nainen voi lähestyä sinua?

Työpaikalla, kaupassa tai ehkä kahvilassa. En oikein muualla käy.

Vierailija
12/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti ja luotettava. Ulkonäkö ok, livenäkin ihan ok, vaikka kuvissa näytän naispuoliselta Juha Valjakkalalta.

En juo, en polta.

En tappele enkä hirveästi riitele.

Tykkään skifistä, peleistä, leffoista, ulkoilusta.

Vierailija
13/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kanssa nainen sais olla oma itsensä, toteuttaa itseään parhaalla katsomallaan tavalla. Minulta hän sais tukea ja kuuntelevan korvan tarvittaessa sekä olkapään mihin nojata huonoina hetkinä. Kainalossa on aina tilaa ja pusun saa tarvittaessa ja usein kysymättäkin. Seksi olisi varmasti molempia tyydyttävää, osaan huomioida naisen enkä mene vain omilla ehdoilla.

Mielenkiintoisia keskusteluja ja asioiden tutkimista yhdessä. Tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta. Ennenkaikkea rakkautta.

Tämmösen ku löytäs :)

Vierailija
14/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tietynlaista vapautta. En ole kahlehtimassa ketään perhe-elämään, en vaadi jatkuvaa yhdessäoloa enkä halua yhteistä asuntolainaa. Toisaalta voin luvata, että jos suhteeseen alan, en ole heti puolen vuoden jälkeen heittämässä hanskoja tiskiin, kun ei ole enää kivaa. Myös uskollisuus ja luotettavuus tuntuvat olevan harvinaisia ominaisuuksia nykyään, joten ne ovat aika kovia kilpailuvaltteja.

Vierailija
15/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vaikeaa keksiä yhtään mitään miksi olisin parempi kuin joku toinen. Olen hyvin tavis :(

Vierailija
16/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En hakkaa naisia

- En paneskele ympäriinsä

- Osaan jutella syvällisiä

- Pidän kulttuurista

- Ei ole alko-ongelmaa

- Meisseli on käyttökunnossa

- Käyn töissä

- Olen kiltti

Vastapainoksi vaadin naiselta ettei seksikumppaneiden määrän listaamiseen vaadita viittä A4:sta, että käy töissä, ja ettei ole mikään "meillä on unelma" -haihattelija.

Vierailija
17/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään syytä. Olen treenattu, siisti ja tyylikäs ihminen, tosin naama ei ole niin komea. Tupakkaa menee ja alkoholi maistuu ja tykkään reissata kavereiden kanssa ja vetää niiden kaa brenkkuu. Töissä kyllä käyn ja ihan omillani toimeen tulen. En olisi kyllä hyvä poikaystävä ja mitään avioliitto/lastentekoa turha kuvitellekaan kohdalleni. m26

Vierailija
18/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa rentoa kotielämää, vähän boheemia ja renttuakin, niin minä olen hyvä vaihtoehto. En ole yhtään menijä, itseni kehittäjä, hieno tms vaan semmoinen tavallinen naisihminen jonka kanssa voi vaikka ottaa kalsarikännit samalla kun katsotaan Englannin liigan fudismatsia. Ulkoisesti olen usein kauniiksi kehuttu, mikä saa jotkut kuvittelemaan että olen ns. hieno nainen mutta minähän olen täysin pieruhuumoria harrastava white trash, ja ylpeä sellainen :D 

Vierailija
19/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miksikään.

Olen niin ruma, että en voi kompensoida sitä millään, ei varmaan minkäänlainen yli-ihminenkään voisi. Mutta minä en varsinkaan.

Vierailija
20/67 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu seuraa ja meisseli.

Jatkan sinkkuna.