Kerro joku huvittava/erikoinen paljastus itsestäsi?
Mä tykkään lauleskella itsekseni kotona lastenlauluja omilla keksimilläni sanoituksilla. Ja välillä rummutan tahtia esim pöydän kulmaan. Myös lapsen kanssa harrastetaan yhdessä tätä. Mutta ei miehen nähden. Se on mun ja lapsen oma juttu. 😂
Kommentit (8)
Innostun ajoittain kovasti lasten jutuista, esim. vesisotaa on leikitty pitkin pihaa lasten kavereiden kanssa, ostin sitä varten ison läjän edullisia, mutta hyviä vesipyssyjä. Pelataan koko perhe Pleikkaa ja lautapelejä paljon. Nyt jahdataan Pokemoneja ihan urakalla kuopuksen kanssa. Mieskin lähtee noihin mukaan, kun mä innostun niin kovasti.
Lasten kaverit ovat aina ihan innoissaan, kun me lähdetään noihin mukaan :D
Pistän ipodiin kaikkia tosi noloja jumputusbiisejä ja tanssin niitä kylppärissä lukitun oven takana. Mies ihmettelee mikä siellä kestää... Väitän kokeilevani kaikkia meikkijuttuja :)
Puhun eläimille.
Eilen oli vähän noloa kun en huomannut että lähellä istui ihmisiä kun juttelin oravalle joka juoksi tien yli ja jäi puuhun mikä oli niin lähellä että olisin voinut koskettaa.
Joskus juttelen myös pehmoleluille jos on erityisen sympaattisen näköisiä, saatan esim. pyytää anteeksi että meillä ei ole tilaa lisä pehmoille, mutta toivon että pääsevät hyvään kotiin jne.
Teen joskus taikinaa syötäväksi. Esim. muffinsitaikina on hyvää kuten myös porkkanakakun taikina.
Yksi huvittava tapa tulee heti mieleen. Jos mulla on vaikka joku työpaikka, mitä pitää hakea, niin en kertakaikkiaan pysty aloittamaan hakemuksen kirjoittamista esim. sillä tavalla, että vain heräisin aamulla ja suoraan yöpuvussa räjähtäneen näköisenä alkaisin näpytellä koneella hakemusta. Mun on pakko meikata, keittää kupillinen kahvia ja laittaa päälle jotku asialliset siistit vaatteet ja sitten ryhtyä hommiin. Ehkä siinä on taustalla joku juttu etten edes itse pitäisi itseäni ja tekstiäni uskottavana jos väsäilisin hakemuksia silmät ristissä alusvaatteissa tukka paskaisena :D en tiedä...
Rakentelen joskus legoilla, olen 41 v. Ostettiin ne joskus meille omaan käyttöön. Meillä ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Puhun eläimille.
Eilen oli vähän noloa kun en huomannut että lähellä istui ihmisiä kun juttelin oravalle joka juoksi tien yli ja jäi puuhun mikä oli niin lähellä että olisin voinut koskettaa.
Joskus juttelen myös pehmoleluille jos on erityisen sympaattisen näköisiä, saatan esim. pyytää anteeksi että meillä ei ole tilaa lisä pehmoille, mutta toivon että pääsevät hyvään kotiin jne.
Ihana! 😊
Toihan on ihan perussettiä, lauleskelen itekin kaikenmaailman lauluja ja keksin ite sanoja, yleensä hyvin törkeitä ja kaksmielisiä ja näitä kuulee lähinnä mieheni.