Ei ihme et Stockalla menee huonosti!
Selasin h&m neuletakkeja pettyneenä, materiaaleista ei löytynyt yhtään kunnon villaa. Ajattelin et hei, Stockmann on laadukas, katson sieltä! Pettymysten pettymys, samaa puuvillamohairpolyamidiviskoosiakryylisekoitekamaa ne sielläkin myi, kaksi kertaa kalliimmalla vaan. Mistä kunnon neuleita enää löytää?
Kommentit (46)
Filippa K:lta, Tiger of Swedeniltä, Cosilta tai tilaamalla Uniqlosta.
Mä kävin just toissapäivänä ostamassa Helsingin keskustan Stockalta pari merino- ja pari kashmirneuletta, Stockan omaa Global-merkkiä sekä Repeatia. Molemmat on ihan 100 % villaa. En tiedä onko noita netissä myynnissä, mutta myymälässä oli vaikka millä mitoin tavaraa.
Lisäksi Stockmannin asiakaspalvelu on usein sanonko mistä. Katsovat päästä varpaisiin ja ovat tosi nyrpeitä. Olen itse ollut Stockkalla töissä tosin vain Hulluilla Päivillä muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin just toissapäivänä ostamassa Helsingin keskustan Stockalta pari merino- ja pari kashmirneuletta, Stockan omaa Global-merkkiä sekä Repeatia. Molemmat on ihan 100 % villaa. En tiedä onko noita netissä myynnissä, mutta myymälässä oli vaikka millä mitoin tavaraa.
Oon muuten vuosia sitten ostanut HM:ltä 100 % kashmirneuleen, ja se on vieläkin käytössä. Harmi jos ovat luopuneet niistä, oli halpa ja on hyvä. :>
Vierailija kirjoitti:
Joo yhden nätin merinovillatakin näin, ei ollut vaan kokoja. Etsinnässä on nimenomaan pitkä malli pitänee vielä tarkentaa, lyhyissä neuleissa on enemmän valinnanvaraa. Ap.
Repeat Cashmeren vaatteet on ihania ja Stockmannilla on laaja valikoima niitä, käy katsomassa. Neuletakit on noin 200 e.
Vierailija kirjoitti:
Globalin villahuivi oli ainakin ihan p-laatua. En oo sen jälkeen tota niiden omaa halpismerkkiä ostanut.
Kiitos muuten myös ostosvinkeistä, tarkistan nuo kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi Stockmannin asiakaspalvelu on usein sanonko mistä. Katsovat päästä varpaisiin ja ovat tosi nyrpeitä. Olen itse ollut Stockkalla töissä tosin vain Hulluilla Päivillä muutaman kerran.
Minulla taas täysin päinvastaisia kokemuksia, stockalla jos jossain on voinut luottaa ystävälliseen ja perusteelliseen asiakaspalveluun.
Zarassa on ainakin aiemmin ollut cashmere -villatakkeja/neuleita. Mulla ne on kestänyt todella pitkään hyvässä kunnossa.
Toivon, että Stockmann kaatuu pian kuten Anttila.
Ohis, mutta ihanko totta Helsingin keskustan Stockalla ei enää ole kangas- ja ompelutarvikeosastoa? Milloin katosi? Olen järkyttynyt, jos totta. Siellä oli aikoinaan upea valikoima ja hyvä verhopalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas täysin päinvastaisia kokemuksia, stockalla jos jossain on voinut luottaa ystävälliseen ja perusteelliseen asiakaspalveluun.
Olet sitten varmaan ollut varakkaan ja hyvin menestyvän oloinen sekä pukeutunut tyylikkäisiin hintaviin vaatteisiin. Veikkaan..?
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että Stockmann kaatuu pian kuten Anttila.
Ei tartte toivoa. Tämähän on jo 20 vuotta vanha juttu, kuten Anttilan kaatumisesta kuulin jo 20 vuotta sitten. Tosin muutama Stokka jää jäljelle, tai sitä puntaroidaan ja taitaa jäädä pari kolme, vaikka aluksi mietitään vain Helsingin stokkan jättämistä.
t. aikamatkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näin on voinut olla, mutta ehkä jatkuva YT-paine on saanut pinnan kiristymään.
Stocka on pudonnut aikuisten naisten vaatetuksessa kelkasta jo ajat sitten. Olen 50v, mulla olis vihdoin rahaa käytössä. Mutta osastoilla käväistessä tulee aina sama fiilis: tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näin on voinut olla, mutta ehkä jatkuva YT-paine on saanut pinnan kiristymään.
Oulun Stockalla on asiallinen ja osaava henkilökunta, ikävää että vähennyspaineita on. Olen ollut todella tyytyväinen, lisäksi löytyy riistaa ja hyviä juustoja herkusta, sekä välillä aasialaista.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta ihanko totta Helsingin keskustan Stockalla ei enää ole kangas- ja ompelutarvikeosastoa? Milloin katosi? Olen järkyttynyt, jos totta. Siellä oli aikoinaan upea valikoima ja hyvä verhopalvelu.
Ihanko totta? IHQUU? Käytit sitä 14 vuotta sitten ja voi itku kun sitä ei ole IHQUU hei
Uniqlosta.