Miten haluaisit viettää pyöreitä vuosia?
Mulla ois moinen ongelma tulossa lähikuukausina, mutta en oo oikein biletysihminen, joten en välitä mistään baari-illoista tai muista kosteista juhlista. En itse asiassa edes juo alkoholia. Haluaisin kuitenkin jotenkin viettää. Mikään viikon reissu ei tule kyseeseen, koska sellainen on toisena ajankohtana tiedossa.
Miten itse tykkäätte viettää pyöreitä? Kutsutteko porukkaa syömään tai kahville? Lähdettekö kenties synttäreitä pakoon? Pienet kekkerit lähimmille? Hotelli- tai kylpyläviikonloppu kahdelleen? Vinkkejä kaipaan.
Kommentit (6)
En ole juhlinut mitenkään mutta nelikymppisistä ollaan parin kaverin kanssa puhuttu josko lähdettäisi jonnekin Eurooppaan kaupunkilomalle me naiset siis keskenään. Saapa nähdä toteutuuko :)
Tuntuis vähän vaisulta jättää juhlimatta yhtään mitenkään. Neljäkymmentä siis täytän, mikä on sinänsä kauheaa.
ap
En haluaisi viettää enää yksiäkään, mutta väkisinhän ne tulevat vastaan :(
Mä aion lähteä ulkomaille siipan kanssa ja jättää 50v. juhlat pitämättä sitten aikanaan. En ole juhlinut täysiä kymppejä sen jälkeen kun täytin 10v. Töissäkään ei tiedetä mun syntymäpäivää. Muutama vuosi aikaa vielä hioa suunnitelmia.
Kutsuin vanhempani kahville ja siinäpä se. Lasten ja miehen kanssa kävimme syömässä vähän paremmin. Tyttöporukalla juhlimme yhteisesti kaikkien nelikymppisiä syksyllä, kukaan ei halunnut järjestää enempää juhlia.
En mitenkään. Ehkä sitten kun täytän 50.