Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuolisoni ei halua minun maksavan

Vierailija
21.08.2016 |

Eli olen asunut mieheni kanssa noin vuoden saman katon alla. Mies jäi toukokuussa työttömäksi ja etsii koko ajan ahkeraan töitä. Olen siis ilman muuta maksanut nyt suuremman osan kuluista (vuokra, laskut, ruoka). Mies on tästä todella kärttyinen ja jättää esimerkiksi valmistamiani ruokia syömättä, koska ei voi syödä minun maksamia ruokia ja ne kuuluu muka vain minulle. Ahdistaa tuollainen marttyyriasenne. Osallistuu kuluihin minkä pystyy, mutta hänen kuulemma kuuluisi maksaa isomman osan, koska on mies??? On myös lainaillut eläkkeellä olevalta äidiltään isoja summia rahaa ja mikä nolointa äitinsä oli lähettänyt ruokakassin meille, jos meillä on niin tiukkaa!? Ei todellakaan ole. Minä tienaan kuussa sen verran, että pystyn elättämään meitä. Muutenkin elämme aika vaatimatonta elämää ja suuria menoja ei ole. En tiedä mitä pitäisi tehdä... Olen tarjoutunut lainaamaan ja maksamaan mikäli tarvitsee jotain, mutta ei, kun pyytää vähävaraiselta äidiltään... Kun mies oli vielä töissä maksoimme kaiken puoliksi ja tiedän, että hän toimisi samalla tavalla, kuin minä, jos minä joutuisin työttömäksi tms.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi