Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteleeko joku saavansa käytetyistä ökyvaunuistaan yli puolet rahoista takaisin?

Vierailija
21.08.2016 |

Ihan kiva, että teillä ökyihmisillä on ollut varaa ostaa yli 1000 € lastenvaunut, mutta miten joku kehtaa pyytää niistä käytettynäkin vielä 600-900 €? *laughing out loud*

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain alun petin 1400e vaunuist 800 vaik olin kolmas myyjä:) kannattaa ostaa laatua <3

Vierailija
2/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Eiks toi puolet ole vielä aika maltillinen tavoite.

Huutonetissä ja kirpputoreilla myydään monesti ihan lähes kaatopaikkatavaraa jopa uutta vataavaa kalliimmalla. 

Milloin mihinkin ajan tuomaan patinaan ja antiikkisuuteen vededoten. jopa rikkinäisyydellekin löytyy arvoa nostava selvitys, ellei sitä saa mitenkään salattua.

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt myydä tori.fi:ssä Phil&Ted-sisarusrattaita 300:lla ja jokainen kysyjä yrittää tinkiä.

Vaunut olleet yhdellä perheellä(3 lasta) käytössä ja en todellakaan myy niitä alle 300, koska maksoivat uuten yli 900 e.

lajoitan jollekinpakolaisperheelle, jos ei kukaan osta.

Vierailija
4/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt myydä tori.fi:ssä Phil&Ted-sisarusrattaita 300:lla ja jokainen kysyjä yrittää tinkiä.

Vaunut olleet yhdellä perheellä(3 lasta) käytössä ja en todellakaan myy niitä alle 300, koska maksoivat uuten yli 900 e.

lajoitan jollekinpakolaisperheelle, jos ei kukaan osta.

Kolmella lapsella käytössä =paljon käytetyt ja monta vuotta vanhat. En minäkään 300e maksaisi. Ostin siihen hintaan britaxin rattaat jolla pärjätään vauvasta ratasiän loppuun.

Vierailija
5/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy porukka niitä poskettoman rumia emmaljungan vaunujakin useammalla satasella.

Vierailija
6/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnosta riippuen hinta voi olla täysin pätevä. Persaukisia tietysti vituttaa kun ei saa priimaa puolilmaseksi.

Vierailija
7/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon niin pihi, että kun ostan vaunut taikka rattaat, käytän ne omilla lapsilla niin loppuun kuin kehtaan. Sitten myyn muutamalla kympillä tai heitän kierrätyskeskukseen. Mulle ei siis mene jakeluun tällaiset "ostin tonnilla merkkivaunut, mutta hupsheijaa, ei tullutkaan käytettyä, kun vauva nukkuikin mieluummin sylissä/manducassa/ liinassa ja muualle kuljetettiin autolla" -tyyppiset vanhemmat. Toki uuden uutukaiset kannattaa myydä suht kalliilla, mutta selkeesti kuluneet, likaiset ja nuhjaantuneet vaunut ei oo mitään satasten arvoisia.

Vierailija
8/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä voi maksaa mutta itse en. Käytetty on aina käytetty vaikka uutena olisi 1500€ ja käytetyllä pitää olla käytetyn hinta. Meille ostettiin uutena 350€ maksavat. Hyvin on useamman lapsen palvelleet ja ajattelin että joku vois niistä kirpparilla 50€ maksaa. Ei oo paljoa menetetty, 150€ per lapsi. Eivät uusille vastaaville häviä muussakuin renkaat kuluneet sileiksi kovan käytön takia.

Vierailija
9/9 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluneet kankaat ja renkaat, osittain rikkinäiset jarrut ja murentuneet työntöaisat, mutta nää on sentään tonnin bugaboot kolmella lapsella ollu, hihi. 750 €

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän