mitä muita mahdollisia syitä miehen selän viiruille kun toisen naisen kynnet?
Huomasin just et miehellä on lapaluussa kaksi raapimisjäkleä ja alaselässä myös.. ovat siis pituussuunnassa ja viirut alle sentin irti toisistaan.
Kommentit (24)
itse ainakin raavin selkääni joskus.
sinkkumies
Raavin itse selkääni viiruja, atooppinen ihottuma. Onneksi oma mies ei epäile tuollaisia ajatuksia minusta...
Rietasta hinurinussintaa jollain karhealla pinnalla, esim. mökillä?
Itse on raapinut, jos on atooppinen iho. Terveihoinen ei itse raavi itseään. On ollut vattupuskassa ilman paitaa, todisteena tästä löytyisi tietenkin niitä itsepoimittuja vadelmia.
Mutta onhan ne aika vaikea selittää, jos on ihan selkeet kynnenviirut.
Raskausarpia, tai saanut lapsena remmistä
Toisen raapimat jäljet olisivat todennäköisemmin viistoja tai sivusuuntaisia, jos ajattelee käsiään toisen ympärille
Itte ainakin oon aina naarmuilla milloin mistäkin. Just löysin lenkin jälkeen suihkusta tullessani pitkän raapimisjäljen olkapäästäni eikä mitään hajua mistä on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Itte ainakin oon aina naarmuilla milloin mistäkin. Just löysin lenkin jälkeen suihkusta tullessani pitkän raapimisjäljen olkapäästäni eikä mitään hajua mistä on tullut.
Kissa raapaissut yöllä huomaamatta?
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies
Jep, huomasin juurio saunassa, että mieheni raapi selkäänsä ja ihan skraiduja jäi näkyviin.
vihtonut/vastonut saunassa urakalla
Raapinut itseään,voi vittu naiset on perseestä,koko ajan epäilemäs.:D
N19,arvostan miehiä aivan vitusti.
No mitä kertoi kun kysyit asiasta? Tokihan kysyit mieheltä ennenkuin lähdit spekuloimaan asiaa AV -palstalla. Jos siis et provoile.
Kissa hyökännyt, kun käyskennellyt puistossa ilman paitaa. Myös lepakko mahdollinen. Ja pah, joku sexypeto ne on raapinut.
Mulle ainakin jää jostain syystä saunassa raapiessa punertavia/liiloja raitoja selkään ja etenkin lapaluiden kohdalle.
Salilta voi olla myös. Itse raapinut
Salilla esimerkiksi penkkiä tehdessä on joskus jäänyt jäljet, kun penkin pehmuste antanut jo periksi.
Sopimattomasta repusta / rinkasta painaumat voi olla hyvinkin teräväpiirteiset.
Vierailija kirjoitti:
sinkkumies
Mun mies onnistuu myös välillä raapimaan itsensä verille, varsinkin talvella kun iho kuivuu. Omegakolmoset sisäisesti ja petusvoide ulkoisesti auttaa aina.
Kysy mistä ne on tullut?