Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhlamekko halvalla omenavartaloiselle

Vierailija
21.08.2016 |

Help! Olen miettinyt lahjaa mutta tajusin että oma asu puuttuu, ristiäiset sunnuntaina. Mistä nopeasti omenavartalolle sopiva edullinen muttei halvan näköinen juhlamekko? Ikää 39v, pituus 161cm. Selasin H&M läpi, ei mitään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vinkit otetaan vastaan! Iski ahdistus. Minulla on kahdet farkut ja pukeudun aina niihin. Hihat saisi olla mieluiten pitkät ettei tarvitse miettiä neuletakkia (ei ole sellaistakaan). Ap

Vierailija
2/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa siskoltasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla saat halvan näköisen. Niin se vaan on, ei sille mitään voi.

Vierailija
4/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaa siskoltasi.

Ei ole siskoa eikä ketään jolta lainata. Sanotaanko että mahdollisimman halvalla. 100e en voi laittaa kerran pidettävään mekkoon kun lahjankin hankittava.

Ap

Vierailija
5/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse omenavartaloinen ja olen tullut siihen tulokseen, että mekot eivät sovi vartalotyypilleni ollenkaan. Sinuna etsisin hame+pusero yhdistelmää. Ehkä ainakin toinen löytyisi entuudestaan kaapista?

Vierailija
6/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse omenavartaloinen ja olen tullut siihen tulokseen, että mekot eivät sovi vartalotyypilleni ollenkaan. Sinuna etsisin hame+pusero yhdistelmää. Ehkä ainakin toinen löytyisi entuudestaan kaapista?

Mekot on tosiaan haastavia mutta esim kotelomekko saattaa sopia hyvinkin. Ne joissa vähintään lyhyet hihat. Hame ja pusero myös vaihtoehto, mutta etsittävää enemmän ja helpommin näyttää lihavalta kuin mekossa. Empirelinjainen voisi myös toimia ja kietaisumekko. Täydellistä juhla-asua en edes yritä hankkia mutta sellaisen, jossa kehtaa mennä. :) mistä näitä lähtisi edes etsimään.

Ap

Vierailija
7/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaako very.co.uk Suomeen? Sieltä löytyy hyvä valikoima ja edullisesti. Omppuvartalon paras mekko on minusta sellainen 20- luvun tyylinen A- mekko jossa on heilahtelevia kerroksia. 

http://www.very.co.uk/women/dresses/e/b/1655.end?numProducts=99

Vierailija
8/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone? Voisin harkita sitä mekko paita -yhdistelmääkin. Vaatevalikoima on kaksi neulepaitaa ja kahdet mustat farkut, yksi silkkinen t-paita. Lisäksi muutama muu vanha neule jotka ei enää sovi.

Vierailija
9/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kiva: 

http://www.very.co.uk/joe-browns-joe-browns-create-your-own-look-dress/…

Joe Brownin mekoissa ja hameissa on aina jotain jujua. :)

Vierailija
10/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaa siskoltasi.

Ei ole siskoa eikä ketään jolta lainata. Sanotaanko että mahdollisimman halvalla. 100e en voi laittaa kerran pidettävään mekkoon kun lahjankin hankittava.

Ap

Miksi sitä ei voi pitää toista kertaa?

Vierailija
11/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvilateltta.

Vierailija
12/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaa siskoltasi.

Ap

Tuskin tulee tarvetta. Kotelomekko menisi töissä tosin myös.

Vierailija
13/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekot on tosiaan haastavia mutta esim kotelomekko saattaa sopia hyvinkin. Ne joissa vähintään lyhyet hihat. Hame ja pusero myös vaihtoehto, mutta etsittävää enemmän ja helpommin näyttää lihavalta kuin mekossa. Empirelinjainen voisi myös toimia ja kietaisumekko. Täydellistä juhla-asua en edes yritä hankkia mutta sellaisen, jossa kehtaa mennä. :) mistä näitä lähtisi edes etsimään.

Ap

Itse näytän nimenomaan mekoissa lihavalta, koska on pömppömaha. Sopivan kokoisella puserolla ja hameella sen saa kätkettyä. Kotelomekot ovat pahinta myrkkyä keskivartalotukevalle, empirelinja näyttää äitiysmekolta ja kietaisumekko menee edestä päin katsottuna, mutta ei sivusta sen pömppiksen takia. Näin ainakin minun omenakroppani kanssa.

Vierailija
14/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaa siskoltasi.

Ap

Etkö koskaan käy muissa juhlissa?

Mä ostin 7 vuotta sitten mustan kotelomekon jolla käyn lähes kaikki juhlat läpi joissa tarvii pukeutua siistimmin. Vaihtelen vain koruja, välillä eri neule tai huivi.

Vierailija
15/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse näytän nimenomaan mekoissa lihavalta, koska on pömppömaha. Sopivan kokoisella puserolla ja hameella sen saa kätkettyä. Kotelomekot ovat pahinta myrkkyä keskivartalotukevalle, empirelinja näyttää äitiysmekolta ja kietaisumekko menee edestä päin katsottuna, mutta ei sivusta sen pömppiksen takia. Näin ainakin minun omenakroppani kanssa.

Vartaloa nuolevassa tosiaan näky ei ole hyvä mutta kotelomekot eivät nuole vartaloa ja jäävät nivusista vähän irti. Pusero ja hame usein leventää koska hame laskeutuu vartalon laajimpien kohtien mukaan. Empire tosiaan tekee äitiysvaikutelman. Itsestä tuntuu että mikään hame ei sovi ison vyötärön takia. Yksi joustovyötäröinen mutta on enemmän hellehame ja siinäkin reikä nykyään, 10v vanha benetton. Molemmat kävisi jos vaan tietäisi mistä alkaa etsiä. Ap.

Vierailija
16/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaa siskoltasi.

Ap

Etkö koskaan käy muissa juhlissa?

Mä ostin 7 vuotta sitten mustan kotelomekon jolla käyn lähes kaikki juhlat läpi joissa tarvii pukeutua siistimmin. Vaihtelen vain koruja, välillä eri neule tai huivi.

Edelliset juhlat taisi olla 2012 häät. Nyt kukaan tuskin enää avioituu tms.

Vierailija
17/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotelomekko ns. colour blockilla eli mekko missä kyljet ovat tummaa kangasta kaventaa omenaa. Näytä esim. säärtä/dekolteeta tai muita hyviä puolia. Briteissä olisi hyvä ja edullinen valikoima mutta ei mahda enää ehtiä.

Vierailija
20/24 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon nyt että en ole ylipainoinen mutta tukeva kuitenkin keskivartalosta. Normaalisti pidän tiukkoja housuja ja neuletta joka ei ihan nuole vartalon joka mutkaa. Mekoissa on aina se tiukka yläosa mikä tekee niistä vaikeita. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi