Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prismojen palvelu romahtanut aukioloaikojen pidennyttyä. Roskia, tyhjiä hylkyjä, jonoja.

Vierailija
21.08.2016 |

Kassoilla jäätävät jonot kun ei työntekijöitä, hyllyt tyhjiä kun ei työntekijöitä hyllyttämään, pakkausroskia jokapaikassa, nahistuneita vihanneksia kun ei myyjät ehdi. Uutisissa oli että tulos parantunut. Taitaa mennä omistajien taskuun.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kello tais olla 21.30 (valitettavasti en muista viikonpäivää) kun Jumbon Prismassa oli huimat kaksi kassaa käytössä, ja jonot oikeasti 100m pituiset kummallakin kassalla. Oli kiva syödä Puffettia maksamisen jälkeen. Laitoin jo heti jonossa palautetta.

Ei ollut ees eka kerta, kun kassoja on selkeästi liian vähän. Henkilökuntaa ois riittänyt, mutta ei ollut kassoja käytettävänä.

Mitään muuta en ole huomannut muuttuneen.

Toivottavasti laitoit heti jonossa palautetta sinne Prisman palautepalveluun. On ihan turhaa valittaa kassalla työskenteleville pitkistä jonoista ja henkilökunnan vähyydestä. Jos he laittavat tällaisia palautteita eteenpäin, ne kuitataan vaan sillä, että laiskat kassatoimihenkilöt haluaisivat päästä vähemmällä.

Säälikää hei vähän niitä myyjiäkin! Ne pääsee töistä illalla yhdentoista  jälkeen, monet on kotona (jos julkisilla liikkuvat vasta lähempänä puoli yhtä yöllä! Ja seuraavana päivänä taas töihin... harrasta siinä sitten jotain tai yritä seurustella tai nähdä kavereita.

En ole kaupassa töissä, mutta olen kyllä itse kiitollinen vakkarityöstä, jota teen ma-pe 8.00 - 18.00 välisenä aikana (liukuen).

Joo, netissä laitoin. Laitoin vielä kuvankin jonosta. Kassalle hymyilin nätisti ja henkisesti toivotin tsemppiä :D olen itse kassalla töissä eli kyllä, säälin.

Vierailija
42/42 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan Prismassa hyllytetään vasta ysin jälkeen aamulla ruokia, eli turha mennä aamusta kauppaan kun ei löydy juuri mitään ja kaikkialla on lavoja levällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla