Antti Tuiskun "varmana tietona" pidetty "poikaystävä" meni naimisiin
Minulla on petetty olo :D Opin av:lta, että Smakin ja Kotikadun Kalle L. on Antti Tuiskun pitkäaikainen poikaystävä. Tätä on hoettu jo vuosien ajan. Tänäät otsikot kertoivat, että Antti oli ollut Kallen häissä bestmanina ja Kallen puoliso on Hanna-niminen nainen. Mihinkään ei voi enää luottaa :D Kohta varmaan kerrotaan, että Anttikin kihlannut naisen?
Kommentit (114)
Palstan tuntien seuraava sitkeä väite on että kyseessä on kulissiliitto.
Olen rovaniemeläinen ja hyvä ystäväni on Antti Tuiskun hyvä ystävä. Antti tosiaan seurustelee miehen kanssa, se ei ole mikään salaisuus, mutta henkilöllisyyttä en tiedä. Kalle se tuskin on, vaikka itsekin olin ihan satavarma Antin ja Kallen seurustelevan. :D
Voisiko Jurek Reunanen olla Antin mies...? Ainakin olisi tuttu musiikkipiireistä... Tuntuu myös viettävän paljon aikaa Antin kanssa, ja Emma-gaalassa olivat läheisissä tunnelmissa?
Suhde heillä tietty, koska eihän homomiehellä (Antti) voi olla parhaana ystävänä heteromiestä (Kalle)..... Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Jurek Reunanen olla Antin mies...? Ainakin olisi tuttu musiikkipiireistä... Tuntuu myös viettävän paljon aikaa Antin kanssa, ja Emma-gaalassa olivat läheisissä tunnelmissa?[/quote
Mulle on tullu sama joskus mieleen. Toisaalta täähän on Antin tuottaja niin ovat varmasti töiden puolesta paljon tekemisissään toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Jurek Reunanen olla Antin mies...? Ainakin olisi tuttu musiikkipiireistä... Tuntuu myös viettävän paljon aikaa Antin kanssa, ja Emma-gaalassa olivat läheisissä tunnelmissa?[/quote
Mulle on tullu sama joskus mieleen. Toisaalta täähän on Antin tuottaja niin ovat varmasti töiden puolesta paljon tekemisissään toistensa kanssa.
Tuottajan nimi on Simo "Jurek" Reunamäki, a voi hyvinkin olla Antin mies.
Kalle ja Jurek ikävä kyllä molemmat seurustelee (ymmärtääkseni) naisen kanssa.
Ei ole tämä tuottajakaan Anan kumppani kuten ei Kallekaan, turhaan arvuuttelette.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on petetty olo :D Opin av:lta, että Smakin ja Kotikadun Kalle L. on Antti Tuiskun pitkäaikainen poikaystävä. Tätä on hoettu jo vuosien ajan. Tänäät otsikot kertoivat, että Antti oli ollut Kallen häissä bestmanina ja Kallen puoliso on Hanna-niminen nainen. Mihinkään ei voi enää luottaa :D Kohta varmaan kerrotaan, että Anttikin kihlannut naisen?
Huoh, kaikkeen se Tuiskukin on valmis, ettei sen homous leviäisi yleiseen tietoon. Valmis maksamaan poikaystävälleen ja jollekin tytölle, että nämä menisivät naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Antti ovat kavereita. Kalle hetero, Antti gay, muttei taida seurustella juuri nyt vakituisesti tai jos seurustelee, niin pikkupeto ei ole järin uskollista sorttia. Antilla ja kaverillan oli pieni "hetki" tässä kesällä. Sellainen poikarakkaustuokio ;) Ei toi Antin suuntautuminen mikään salaisuus ole. Osa tietää, osa luulee ja osaa ei kiinnosta, mutta yhtä tiedetty se homma on kuin Siltsunkin kaapissaoloaikoina. Ehkä' Antti vielä joku päivä tulee kaapista julkisesti. Sen oma asia.
Ja Tuisku on se vastaanottava osapuoli, eiks niin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Antin mies?????
Kuka sun mies on?????
Eihän Antin mies kuulu tänne palstalle yhtään sen enempää kun sunkaan ukkosi.
Anaaliantin taideteosten kohderyhmä on 11-vuotiaat tytöt ja heidän viikkorahansa.
Imagokonsultti on kieltänyt anaalianttia kertomasta hinttailuistaan kun tietää rahanmenoa.
No jos lukioajoista ovat olleet yhdessä niin kyllä siinä ajassa ehtii tottua siihen että miehellä on poikaystävä. Tätä tapahtuu Espoossa koko ajan ja näköjään myös Porvoossa.
Se on yks Suomalainen tuottaja, on myös tuottanu Antin levyn. Olkaa hyvä ja ettikää ite. Ja tää tieto on varma.
Tietoa kirjoitti:
Se on yks Suomalainen tuottaja, on myös tuottanu Antin levyn. Olkaa hyvä ja ettikää ite. Ja tää tieto on varma.
Ei ole. Ja tää on varma tieto.
Öööm antin tuottaja seurustelee henna nimisen naisen kans :D varma tieto.
Onko sinun oikeutesi tietää kuka se on suurempi mitä kyseisen tyypin oikeus säilyttää yksityisyytensä? Jos ja kun hän ei halua julkisuuteen omana itsenään, saatikka Antin puolisona niin kai sitä voi kunnioittaa? Ai niin, mut kun mä haluun tietää. Löytyyhän noita Siltsuja, joiden rakkaat janoaa sitä julkisuutta, keskittykää niihin.