Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Tuiskun "varmana tietona" pidetty "poikaystävä" meni naimisiin

Vierailija
21.08.2016 |

Minulla on petetty olo :D Opin av:lta, että Smakin ja Kotikadun Kalle L. on Antti Tuiskun pitkäaikainen poikaystävä. Tätä on hoettu jo vuosien ajan. Tänäät otsikot kertoivat, että Antti oli ollut Kallen häissä bestmanina ja Kallen puoliso on Hanna-niminen nainen. Mihinkään ei voi enää luottaa :D Kohta varmaan kerrotaan, että Anttikin kihlannut naisen?

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti googlettamalla löytyi talon hallituksesta nimi Jake H. ja näyttäisi olevan levy-yhtiössäkin Antin kanssa yhteistyössä...

Vierailija
102/114 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä sitä, ettei mitään asiaa voi sanoa suoraan :D Siis jos puoli Suomea väittäis mun seurustelevan jonkun kanssa ja olisin menossa naimisiin rakastamani naisen kanssa, saattaisin jopa oikaista huhut, vaikken homofobi olekaan - oikaisisin huhut kyllä ihan sukupuolesta riippumatta. Tietysti, jos huhuissa oliskin perää, tilanne voisi olla eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on petetty olo :D Opin av:lta, että Smakin ja Kotikadun Kalle L. on Antti Tuiskun pitkäaikainen poikaystävä. Tätä on hoettu jo vuosien ajan. Tänäät otsikot kertoivat, että Antti oli ollut Kallen häissä bestmanina ja Kallen puoliso on Hanna-niminen nainen. Mihinkään ei voi enää luottaa :D Kohta varmaan kerrotaan, että Anttikin kihlannut naisen?

Hmmmm. Mitä tämä todistaa?

Vierailija
104/114 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se Peto on irti - video ollut " kaapista ulos tulemista "? Se kohta jossa naiset kiehnää mutta Antti haukkaa niiden välistä banaania, joka on fallossymboli? Mitä te vielä tarviitte? Oon ite bi, ja aina kun oon naisen kanssa ni luullaan lesboksi ja luullaan että oon tullut kaapista ja kun oon miehen kanssa niin luullaan heteroksi. En mä koko ajan mieti omaa seksuaalista suuntautumista ja muista tähdentää, että tässä on tää mun poikaystävä, mutta mä tykkään silti naisistakin, oon bi. Biseksuaalisuus on liian vaikeaa käsittää. Voi teitä. Menkää kotiin, täällä ei ole mitään nähtävää.

Mutta sinä kuitenkin olet avoimesti naisten ja miesten kanssa, etkä peittele sitä.

Vierailija
105/114 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitää?! Tätä on vuosikausia jauhettu ympäri nettiä ja nyt kaikki paljastuu valheeksi :D Muistaakseni jossain lehdessä (seiska? :p) on kuitenkin mainittu Antin kumppanin olevan musiikkipiireisä tuttu, joten siitäkö huhut lähteneet liikkeelle aikoinaan. Ja kun Kalle ja Antti nähty usein yhdessä. Ystävinä.

Minä luin aiheesta täältä ensi kerran oliko se Emma-gaalan jälkipuinneista, kun Antti oli pyytänyt Kallenkin lavalle palkintopuheen aikana ja kutsui tätä jotenkin tyylillä "mun mieheni" tms. Ilmeisesti se sitten kuulosti homommalta kuin oli tarkoitus.

My brother from another mother oli sanat joita Antti käytti Kallesta Emmoissa. Onpa homoa. 

Huhut noiden kahden suhteesta on lähteneet liikkeelle varmaan siitä että Antti ja Kalle asuivat jonkun aikaa kämppiksinä ja joidenkin ihmisten mielestä homo ei voi olla toisen miehen läheisyydessä ilman että asiaan liittyy seksi eli pelkkä ystävyys oli poissa laskuista. Ihmiset on typeriä. 

Kuka ei oleta, että jos varakas aikuinen asuu jonkun kanssa, kyseessä ei ole kumppani?

Vierailija
106/114 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuisku on muuten kaljuuntumassa😀

Vierailija
107/114 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs nyt?

Vierailija
108/114 |
23.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpohan se on löytänyt nyt tiensä Antin kainaloon. Söpöä.

Vierailija
109/114 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awww

Vierailija
110/114 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällainen salailu on kummallista.

En toki ymmärrä sitäkään, että puolisoa pitäisi mitenkään erityisen paljon esitellä julkisuudessa.

Mutta se, että asia on täysin salaisuus, niin sitä en kyllä suoraan sanottuna ihan tajua.

Jos kyse on siisä pitkäaikaisesta, vakiintuneesta suhteesta.

Vierailija
111/114 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa tähän juttuun, mutta onhan niitä miehen kanssa seurustelleita, jotka on myöhemmin menneet yhteen naisen kanssa, ja toisin päin.

Eli bi-seksuaaleja

Kaappihomoja. 

Seuraaa presidenttikin lienee sellainen. 

Bi on huvittava nimitys, kyse on homostjoka peittelee homouttaan ylikompensoimalla, esim S toistelee häiritsevän usein "vsimo" - sanaa, se on ylikompensointia. 

Vierailija
112/114 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaimo, ei vsimo... 

Vierailija
113/114 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tällainen salailu on kummallista.

En toki ymmärrä sitäkään, että puolisoa pitäisi mitenkään erityisen paljon esitellä julkisuudessa.

Mutta se, että asia on täysin salaisuus, niin sitä en kyllä suoraan sanottuna ihan tajua.

Jos kyse on siisä pitkäaikaisesta, vakiintuneesta suhteesta.

Tuiskun tapauksessa kysessä oli parisuhdeväkivalta, sekä henkinen että fyysinen, joten oli aika ymmärrettävää, ettei tuonut asioita julkisuuteen.

Vierailija
114/114 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa tähän juttuun, mutta onhan niitä miehen kanssa seurustelleita, jotka on myöhemmin menneet yhteen naisen kanssa, ja toisin päin.

Eli bi-seksuaaleja

Sairaita kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan