IS: Taas yks boomeri ei taas ymmärrä nuorison tarpeita
Pitänee siirtyä ostamaan ostoksensa muualta
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000009154319.html
Kommentit (29)
Tulevaisuudessa päivittäistavarakauppojen kannattaa pitää ovensa lukossa. Ihmiset voivat tilata ostoksensa kotiinkuljetuksellakin. Mä olen tilannut jo 4 vuoden ajan. Riittää, että kaupassa on henkilökuntaa keräämässä ostokset sekä kuljettajia kuljettamaan ostokset asiakkaille. Oikeasti ei ole mitään tarvetta siihen, että asiakkaat itse pääsisivät kauppaan sisälle.
hyvä juttu, on hieno kuva vastuullisista kansalaisista ja meidän arvojemme puollustajista!
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa päivittäistavarakauppojen kannattaa pitää ovensa lukossa. Ihmiset voivat tilata ostoksensa kotiinkuljetuksellakin. Mä olen tilannut jo 4 vuoden ajan. Riittää, että kaupassa on henkilökuntaa keräämässä ostokset sekä kuljettajia kuljettamaan ostokset asiakkaille. Oikeasti ei ole mitään tarvetta siihen, että asiakkaat itse pääsisivät kauppaan sisälle.
Kun et ole itse ostamassa/ valikoimassa...
Siinä sitten saat sen kalleimman vaihtoehdon, mädäntyneimmän banaanin, vanhimman lihapaketin jne.
Hyvä, että puututaan. Samoin voisi puuttua myös Kuopion vanhan sokkarinkongin ulkopuoliseen toimintaan niin uskaltaisi alkuperäinen savolainenkin liikkua omilla kulmillaan
Lasten vanhemmissa on aivan liikaa juoppoja, sekopäitä ja muuten vain hällä-väliä ihmisiä. Ei ihme, että jälkikasvu on aivan sekopäistä. Putkaan vain.
No ketä kiinnostaa sun es-tölkkiostoksesi ja pärinä?
IS ssä ei ole tollaista otsikkoa, sähän valehtelet.
Minä sinulle nuorison tarpeita näytän
On kyllä hyvin säilynyt tuo kauppias, yli 70v kuitenkin sit jo.
Vanhemmat ei yhtään välitä. Nuoriso pitäisi saada ruotuun virkavallan toimesta.
Boomeria ketuttaa oma menetetty nuoruus ja se että ei pääse enään nuorten naisten piireihin :) ainahan ikäihmiset valittavat näistä samoista asioista.
AP on siis sitä mieltä, että nuorten kuuluukin harrastaa kaupan parkkihallissa kaahailua, tappeluita ja huumekauppaa?
Miksi pitää kirjoittaa p a s k a a.
Ap,otsikko on tämä :
K-kauppiaalla tuli mitta täyteen nuorten häiriköinnistä – ilmoitus ”muutoksista” keräsi palautevyöryn.
Täytyy olla ensimmäinen kerta kun tän palstan otsikossa sanaa "boomeri" käytetään oikeasta ikäryhmästä :D
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla ensimmäinen kerta kun tän palstan otsikossa sanaa "boomeri" käytetään oikeasta ikäryhmästä :D
Syntynyt ennen vuotta 1951? Minä kuvan perusteella veikkaisin, että ko kauppias on noin 55-60v ikäinen eli ei boomeri mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on siis sitä mieltä, että nuorten kuuluukin harrastaa kaupan parkkihallissa kaahailua, tappeluita ja huumekauppaa?
Huumeet ovat nykyään ihan ok. Ihan pääministeritasolla hyväksytään viihdekäyttö.
Idiootti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeet ovat nykyään ihan ok. Ihan pääministeritasolla hyväksytään viihdekäyttö.
Idiootti
Sen viihdeporukka on hyvin tunnettu huumeiden käytöstään. Sori nyt vaan ettei siellä landella tajuta näitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Haistakoon p a s k a n, tuo k-kauppias.
Haista itse.
Ei ne ole mitään nuorten leikki/hengailu/kuminpoltto paikkoja.
.
Autohallin käyttöä on jo jouduttu rajoittamaan kaikilta käyttäjiltä.
– Sinne ei päästetä tietyn kellonajan jälkeen asiakkaita. On aivan järjetöntä, että on rakennettu valtavat lämpimät hallit asiakkaille, ja sitten ne joudutaan sulkemaan järjestysongelmien takia, Aaltonen sanoo.