Antti Tuiskun "varmana tietona" pidetty "poikaystävä" meni naimisiin
Minulla on petetty olo :D Opin av:lta, että Smakin ja Kotikadun Kalle L. on Antti Tuiskun pitkäaikainen poikaystävä. Tätä on hoettu jo vuosien ajan. Tänäät otsikot kertoivat, että Antti oli ollut Kallen häissä bestmanina ja Kallen puoliso on Hanna-niminen nainen. Mihinkään ei voi enää luottaa :D Kohta varmaan kerrotaan, että Anttikin kihlannut naisen?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten kiva nähdä se instakuva. Kerrankin tosi tyylikkäät smokit nuorilla miehillä päällä, ei mitään outoja virityksiä. SieppiSalminen on söpö pariskunta, onnea heille, mutta niiiiin noloa toi teemapukeutuminen. Aivan sama kun pariskunnilla samanlaiset tuulipuvut :) "me ollaan niinku tiimi"
Mikä teemapukeutuminen? Sointuvat toisen asuun kuten kuuluukin.
Ei kuulu, vaan on ihan mautonta.
Minä pidän mauttomana sitä ettei tiedä mikä sopii yhteen, eli perus av-mammatyyli.
No Kalle on Antin exä vuosien takaa? Eronneet hyvässä hengessä.
Heh, on mieletöntä kuinka ahdasmielistä porukkaa av:llä oikeesti on! Wannabe-suvaitsevaisia mammoja jotka eka pitää Anttia ja Kallea selvänä parina ja muistavat näissä spekulaatioviesteissään tehdä selväksi että asia on heille ihan fine mutta ihmettelevät mikseivät voi tulla ulos kaapista jne. Sitten kun käy selväksi että Kalle on mitä varmimmin heterosuhteessa kun avioonkin astui, alkaa jankutus siitä että Antin ja Kallen täytyy varmasti olla exiä! Aivan kuin homo ja hetero eivät voisi olla parhaita ystäviä ilman suhdehistoriaa! Olis maailmassa aika monta ystävätöntä homoa (ja heteroa ja biseksuaalia jne) jos näin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Heh, on mieletöntä kuinka ahdasmielistä porukkaa av:llä oikeesti on! Wannabe-suvaitsevaisia mammoja jotka eka pitää Anttia ja Kallea selvänä parina ja muistavat näissä spekulaatioviesteissään tehdä selväksi että asia on heille ihan fine mutta ihmettelevät mikseivät voi tulla ulos kaapista jne. Sitten kun käy selväksi että Kalle on mitä varmimmin heterosuhteessa kun avioonkin astui, alkaa jankutus siitä että Antin ja Kallen täytyy varmasti olla exiä! Aivan kuin homo ja hetero eivät voisi olla parhaita ystäviä ilman suhdehistoriaa! Olis maailmassa aika monta ystävätöntä homoa (ja heteroa ja biseksuaalia jne) jos näin olisi.
Tottakai homo ja hetero voivat olla ystäviä!
Olin lukenut av:lta ja muista medioista jo niin pitkään tuosta Kallen ja Antin suhteesta, että minulle ehti muodostua heistä mielikuva parina. Kallea pidin homoseksuaalina juuri näiden pitkäaikaisten huhujen perusteella. Eli huhut ohjasivat omia ajatuksiani. Ei minulla ole yhtääm mitään sitä vastaan, että ovat sittenkin vain ystäviä :) Ihmettelen vain, miksei näitä suhdehuhuja koskaan kukaan av:llakaan korjaillut. Sen vuoksi en edes osannut epäillä, koska suhdetta pidettiin täällä yleisenä tietona :D Hyvä, että nyt kuitenkin asian oikea laita on selvinnyt!
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Antti ovat kavereita. Kalle hetero, Antti gay, muttei taida seurustella juuri nyt vakituisesti tai jos seurustelee, niin pikkupeto ei ole järin uskollista sorttia. Antilla ja kaverillan oli pieni "hetki" tässä kesällä. Sellainen poikarakkaustuokio ;) Ei toi Antin suuntautuminen mikään salaisuus ole. Osa tietää, osa luulee ja osaa ei kiinnosta, mutta yhtä tiedetty se homma on kuin Siltsunkin kaapissaoloaikoina. Ehkä' Antti vielä joku päivä tulee kaapista julkisesti. Sen oma asia.
Ana tulee vielä kaapista ja kolisten.
Vierailija kirjoitti:
MInusta hauskaa, että ip-lehdet uutisoivat nimenomaan noin sanoin eli meni naimisiin "Hanna-nimisen naisen kanssa". Eivät miettineet, että sillä Hannalla on varmaan sukunimikin ja sukupuolen uutisoiminen tuossa tilanteessa on lähinnä huvittavaa.
Niinpä. Ihan kuin olisi olemassa Hanna-nimisiä miehiä.
Antti kutsui Emma-gaalassa Kallen lavalle sanoen" veljeni" ei mieheni. Antilla miesystävä joka ei ole julkkis..
Minsi jonkun pitäisi vielä vuonna 2016 tulla kaapista? Antaa kaikkien kukkien kukkia eikä omasta seksuaalisuudesta mitään numeroa tarvitse tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInusta hauskaa, että ip-lehdet uutisoivat nimenomaan noin sanoin eli meni naimisiin "Hanna-nimisen naisen kanssa". Eivät miettineet, että sillä Hannalla on varmaan sukunimikin ja sukupuolen uutisoiminen tuossa tilanteessa on lähinnä huvittavaa.
No esim. Hanna-Barbera -kaksikon toinen osapuoli William Hanna oli mies.
Sieppi on saanut vain rakkauskiloja.
Siepin maha pullottaa, odottaakohan ? Onko vauva tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Sieppi on saanut vain rakkauskiloja.
Raskauskiloja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitää?! Tätä on vuosikausia jauhettu ympäri nettiä ja nyt kaikki paljastuu valheeksi :D Muistaakseni jossain lehdessä (seiska? :p) on kuitenkin mainittu Antin kumppanin olevan musiikkipiireisä tuttu, joten siitäkö huhut lähteneet liikkeelle aikoinaan. Ja kun Kalle ja Antti nähty usein yhdessä. Ystävinä.
Minä luin aiheesta täältä ensi kerran oliko se Emma-gaalan jälkipuinneista, kun Antti oli pyytänyt Kallenkin lavalle palkintopuheen aikana ja kutsui tätä jotenkin tyylillä "mun mieheni" tms. Ilmeisesti se sitten kuulosti homommalta kuin oli tarkoitus.
My brother from another mother oli sanat joita Antti käytti Kallesta Emmoissa. Onpa homoa.
Huhut noiden kahden suhteesta on lähteneet liikkeelle varmaan siitä että Antti ja Kalle asuivat jonkun aikaa kämppiksinä ja joidenkin ihmisten mielestä homo ei voi olla toisen miehen läheisyydessä ilman että asiaan liittyy seksi eli pelkkä ystävyys oli poissa laskuista. Ihmiset on typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon kyllä hämmentynyt :D miksi tieto tuosta naisesta ei ole tullut aiemmin ilmi? Olen niin pinttynyt ajatteluun että Antti ja Kalle olivat pari, että tuo Hanna näyttää ihan joltain valevaimolta.
Hä täh. En ymmärrä.
No ei tuo Kallen seurustelu ja asuminen naisen kanssa mikään salaisuus ole ollut :D Moneen kertaan on täälläkin ketjuissa koitettu väliin kertoa mutta kun mammat oli päättäneet että Antti ja Kalle on pari niin kaikki sitä vastaan oleva tieto sivuutettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai homo ja hetero voivat olla ystäviä!
Olin lukenut av:lta ja muista medioista jo niin pitkään tuosta Kallen ja Antin suhteesta, että minulle ehti muodostua heistä mielikuva parina. Kallea pidin homoseksuaalina juuri näiden pitkäaikaisten huhujen perusteella. Eli huhut ohjasivat omia ajatuksiani. Ei minulla ole yhtääm mitään sitä vastaan, että ovat sittenkin vain ystäviä :) Ihmettelen vain, miksei näitä suhdehuhuja koskaan kukaan av:llakaan korjaillut. Sen vuoksi en edes osannut epäillä, koska suhdetta pidettiin täällä yleisenä tietona :D Hyvä, että nyt kuitenkin asian oikea laita on selvinnyt!
"Huhua" (huhu on olemassa ja elää vain nettipalstoilla, esim lehdistössä ei ole asiasta ikinä huhuttu yhtään mitään) on korjailtu moneen kertaan, sinäkin olet vain sivuuttanut ne viestit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitää?! Tätä on vuosikausia jauhettu ympäri nettiä ja nyt kaikki paljastuu valheeksi :D Muistaakseni jossain lehdessä (seiska? :p) on kuitenkin mainittu Antin kumppanin olevan musiikkipiireisä tuttu, joten siitäkö huhut lähteneet liikkeelle aikoinaan. Ja kun Kalle ja Antti nähty usein yhdessä. Ystävinä.
Minä luin aiheesta täältä ensi kerran oliko se Emma-gaalan jälkipuinneista, kun Antti oli pyytänyt Kallenkin lavalle palkintopuheen aikana ja kutsui tätä jotenkin tyylillä "mun mieheni" tms. Ilmeisesti se sitten kuulosti homommalta kuin oli tarkoitus.
No mitään tuollaista ei kyllä sanonut. Lavalle nousi En kommentoi-albumin tekijätiimi, eikä ketään kutsuttu paikalle Antin miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalle ja Antti ovat kavereita. Kalle hetero, Antti gay, muttei taida seurustella juuri nyt vakituisesti tai jos seurustelee, niin pikkupeto ei ole järin uskollista sorttia. Antilla ja kaverillan oli pieni "hetki" tässä kesällä. Sellainen poikarakkaustuokio ;) Ei toi Antin suuntautuminen mikään salaisuus ole. Osa tietää, osa luulee ja osaa ei kiinnosta, mutta yhtä tiedetty se homma on kuin Siltsunkin kaapissaoloaikoina. Ehkä' Antti vielä joku päivä tulee kaapista julkisesti. Sen oma asia.
Ana tulee vielä kaapista ja kolisten.
Viimeistään siinä vaiheessa kun tää hype alkaa laskemaan, jotain uutta pitää keksiä.
Eiks se Peto on irti - video ollut " kaapista ulos tulemista "? Se kohta jossa naiset kiehnää mutta Antti haukkaa niiden välistä banaania, joka on fallossymboli? Mitä te vielä tarviitte? Oon ite bi, ja aina kun oon naisen kanssa ni luullaan lesboksi ja luullaan että oon tullut kaapista ja kun oon miehen kanssa niin luullaan heteroksi. En mä koko ajan mieti omaa seksuaalista suuntautumista ja muista tähdentää, että tässä on tää mun poikaystävä, mutta mä tykkään silti naisistakin, oon bi. Biseksuaalisuus on liian vaikeaa käsittää. Voi teitä. Menkää kotiin, täällä ei ole mitään nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on alle 30 kpl Hanna-nimisiä miehiä :) t. väestörekisterikeskus
Kyllä Suomessa on lehdistöllä ollut tapana jättää puolisot ja kumppanit rauhaan, jos he eivät itse halua tulla julkisuuteen. Tämä on ollut maan tapa jo pitkään.