Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo kolmas mies paljastui väkivaltaiseksi...

Vierailija
21.08.2016 |

Miten tää on mahdollista... Tää on nyt jo kolmas vakavampi suhde missä mies on alkanut käyttää väkivaltaa mua kohtaan... En tajua miten ne osuu kaikki mulle. Huono tuuri vai mikä??

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ehdit olemaan suhteissa kunnes väkivaltaisuus tulee esiin?

Ei ap.

Mutta yhdestä väkivaltaisesta suhteesta kokemusta. Töniminen alkoi kun muutettiin yhteen, pahempi väkivalta mun raskauden loppupuolella. Eli aikaakin merkittävämpi on, kuinka haavoittuvassa asemassa uhri on.

Vierailija
22/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitset itsellesi tiedostamattasi jännämiehiä. Normimiehet ei varmaan kiihota tarpeeksi? Onko normaali isäsuhde ja kasvoitko tavallisessa perheessä?

No se on totta että en usein ihastu ns tavallisiin miehiin. Kaikki mun suhteet on olleet jossain määrin hankalia luonteeltaan tai muuten outoja tapauksia. Mutta ei kaikki oo kuitenkaan olleet väkivaltaisia, nää kolme vaan.

Kai mulla on ihan normaali isäsuhde. Perhe oli suht tavallinen. Isä kyllä oli useimmiten töissä mutta se kai on ihan normaalia? En mä kyllä sen kanssa koskaan paljon mitään tehnyt tai viettänyt aikaa.

Ap

Et vastannut siihen kysymykseen että etkö sinä muka ole omalla käytökselläsi vaikuttanut siihen että ovat käyneet väkivaltaisiksi.

Ei normaali mies ala väkivaltaiseksi vaikka akka käyttäytyisi kuinka. Älä puhu paskaa. Ap vaan on valinnut itselleen näitä väkivaltaisia miehiä, joku niissä häntä vetää puoleensa, ja nämä miehet myös vaistoaa sen että kuka naisista on sellainen joka antaa hakata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa vikaa. Lapsuus oli myös väkivaltainen, luultavasti etsin tiedostamattani jatkumoa sille, enkä huomaa näitä ns. vaarallisia merkkejä ihmisissä, kun olen tottunut siihen koko elämäni aikana ja pidän sitä jotenkin normina.

Nyt olen onnellisesti sinkkuna niin kauan, kunnes opin havaitsemaan ja torjumaan niitä varoitusmerkkejä, ja oikeasti lähtemään ajoissa suhteesta.

Kerrothan meille niistä merkeistä?

Vaikea kertoa, kun en tosiaan tiedä mitkä ovat selväjärkisen ihmisen piirteitä ja mitkä väkivaltaisen :D Se tässä on ongelma. Rajat ovat tosi hämäriä, kun olet elänyt vain väkivaltaisten ihmisten kanssa, etkä edes tiedä miten ns. normaali ihminen käyttäytyy. Itse olen taas ihan päinvastainen käytökseltäni, elän liikaa muille, olen liian kiltti ja liian alistuva. Sekään ei taas ole normaalia. Tässä koitan nimenomaa hakea sitä keskiväliä, normaalia, tasapainoisen ihmisen mallia. Kerron sitten kun keksin sen!

Sama juttu. Kun sitten tapasin ihanan normaalin tasapainoisen miehen, hän ei halunnutkaan sittenkään mua. Onko mussa joku pahan merkki, jota normaali mies välttää?

Vierailija
24/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitset itsellesi tiedostamattasi jännämiehiä. Normimiehet ei varmaan kiihota tarpeeksi? Onko normaali isäsuhde ja kasvoitko tavallisessa perheessä?

No se on totta että en usein ihastu ns tavallisiin miehiin. Kaikki mun suhteet on olleet jossain määrin hankalia luonteeltaan tai muuten outoja tapauksia. Mutta ei kaikki oo kuitenkaan olleet väkivaltaisia, nää kolme vaan.

Kai mulla on ihan normaali isäsuhde. Perhe oli suht tavallinen. Isä kyllä oli useimmiten töissä mutta se kai on ihan normaalia? En mä kyllä sen kanssa koskaan paljon mitään tehnyt tai viettänyt aikaa.

Ap

Et vastannut siihen kysymykseen että etkö sinä muka ole omalla käytökselläsi vaikuttanut siihen että ovat käyneet väkivaltaisiksi.

Ei normaali mies ala väkivaltaiseksi vaikka akka käyttäytyisi kuinka. Älä puhu paskaa. Ap vaan on valinnut itselleen näitä väkivaltaisia miehiä, joku niissä häntä vetää puoleensa, ja nämä miehet myös vaistoaa sen että kuka naisista on sellainen joka antaa hakata.

Usein jaksavat kuunnella siihen asti, kun nainen menee tunnustamaan että sai selkäänsä kotona. Sitten alkaa. Ikään kuin luvan kanssa.

Vierailija
25/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin vois katsoo,. En tunne itse lainkaan väkivaltaisia ihmisiä ja jos sä niihin törmäät jatkuvasti vika täytyy löytyä peilistä. Anna kun arvaan, päihteet kuuluu sun elämääsi vahvasti?

Vierailija
26/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiltti, väkivaltainen ei käy ärhäkkään väkivaltaiseen kiinni turpaan saamisen pelossa, ja älykäs, jotkut miehet lopulta vihaa sitä ominaisuutta.

Vierailija
27/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta... Täällä oikeasti syyllistetään väkivaltaisiin suhteisiin joutunutta naista siitä että hän muka ei osaa valita täyspäisiä miehiä, että vika on hänessä eikä niissä miehissä? Ihminen ei voi vaikuttaa siihen kehen rakastuu, pariutumisella on vähän tekemistä rationaalisten päätösten kanssa, sitä ei voida pelkistää matikaksi jossa 1+1=2.

Vierailija
28/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätään vielä kerran, että oli nainen sitte provosoinut miehiä lyömään tai ei niin lyöminen on joka tapauksessa väärin toki

Vierailija
29/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala tapailla ulkomaalaisia miehiä, tuollainen muutos suhteen edetessä on suomipojille aivan liian ominaista.

Oksettava rasisti. 

Vierailija
30/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta... Täällä oikeasti syyllistetään väkivaltaisiin suhteisiin joutunutta naista siitä että hän muka ei osaa valita täyspäisiä miehiä, että vika on hänessä eikä niissä miehissä? Ihminen ei voi vaikuttaa siihen kehen rakastuu, pariutumisella on vähän tekemistä rationaalisten päätösten kanssa, sitä ei voida pelkistää matikaksi jossa 1+1=2.

Välillä varmasti näinkin, mutta aivan satavarmasti monella naisella on ollut se tilanne elämässä että hän on esimerkiksi pitänyt jotain ujoa miestä ihan kivana ja ollut ihan kiinnostunutkin, mutta hän on odottanut ujon miehen tekevän itse aloitteen, ja sitten kun sitä ei ole tapahtunut niin hän on luovuttanut sen miehen kohdalla ja mennyt sen sijaan johonkin baariin notkumaan, ja odottanut että siellä joku mies tulisi ja lähestyisi, koska hän on halunnut miehen tekevän sen aloitteen......ja sieltähän on sitte putkahtanut se naistenhakkaaja jännämies tekemään aloitetta.

Voi sitä silloin miettiä että olisiko pitänyt vaan kelputtaa se ujompi ja vähemmän miehekäs mies.

En tietenkään sano etteikö se ujo mieskin voisi suuttua ja lyödä, mutta nyt puhutaan todennäköisyyksistä.

Vierailija
31/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiltti, väkivaltainen ei käy ärhäkkään väkivaltaiseen kiinni turpaan saamisen pelossa, ja älykäs, jotkut miehet lopulta vihaa sitä ominaisuutta.

On kyllä varmasti totta. Olimme jo eronneet kylläkin juuri, ja pakosta asuimme vielä yhdessä, ja mies päätti silloin vielä käydä kimppuun. Haistatin paskat mielessäni ja ensimmäistä kertaa pistin vastaan ja potkaisin takaisin. Mies pelästyi silminnähden ja oli loppuillan hyvinkin kilttiä poikaa. En näe väkivaltaa ratkaisuna, mutta silti, kumpa olisin tajunnut tehdä niin aikasemmin :D

Ja kyllä, olin kiltti ja älykäskin, tai ainakin älykkäämpi kuin mies.

Vierailija
32/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Totta kai voi vaikuttaa keneen rakastuu. Toisille ihmisille tosiaan pariutumisella on vähän tekemistä rationaalisten päätösten kanssa, mutta se näkyy sitten ero- ja väkivaltatilastoissa. Järjen käyttö parinvalinnassa on paitsi ihan mahdollista niin myös erittäin suositeltavaa.

Puolustelisitko muuten sitä väkivaltaista osapuolta sillä, että se nyt vain on temperamenttinen tapaus ja että lähisuhdeväkivallalla on vain vähän tekemistä rationaalisten päätösten kanssa?

Vierailija
33/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsomisen paikka?

Vierailija
34/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä varmasti näinkin, mutta aivan satavarmasti monella naisella on ollut se tilanne elämässä että hän on esimerkiksi pitänyt jotain ujoa miestä ihan kivana ja ollut ihan kiinnostunutkin, mutta hän on odottanut ujon miehen tekevän itse aloitteen, ja sitten kun sitä ei ole tapahtunut niin hän on luovuttanut sen miehen kohdalla ja mennyt sen sijaan johonkin baariin notkumaan, ja odottanut että siellä joku mies tulisi ja lähestyisi, koska hän on halunnut miehen tekevän sen aloitteen......ja sieltähän on sitte putkahtanut se naistenhakkaaja jännämies tekemään aloitetta.

Voi sitä silloin miettiä että olisiko pitänyt vaan kelputtaa se ujompi ja vähemmän miehekäs mies.

En tietenkään sano etteikö se ujo mieskin voisi suuttua ja lyödä, mutta nyt puhutaan todennäköisyyksistä.

Ujoilla miehillä niitä patoumia vasta on... Näitä on tullut nähtyä. Onneksi vain sivusta.

Vierailija
35/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No avaan nyt sitten vähän näitä tapauksia.

Yksi miehistä paljastui väkivaltaiseksi siten että ensiksi vitsin varjolla esim läppäsi tai nipisti mua. Siis ihan muuten vaan. Sitten ajan kuluessa alkoi esim vääntää mun kättä selän taakse, potkia ja työntää mut pois sängystä tai sohvalta. Kaikki oli siis jotain läppää kai hänen mielestä, nauroi aina kun muhun sattui. Tykkäsi muutenkin pilkata mua ja heitti sellasta ala-aste tasosta vitsiä musta koko ajan. Pääsin lopulta hänestä eroon kun petti mua ja tajusin että ei tää oo mulle hyväksi ja jätin hänet.

Toinen paljastui niin, että oli siis aina ollut melko piikikäs ja ilkeä välillä ja sellainen alentuva mua kohtaan. No sitten kerran oltiin mökillä ja se ratsasi mun puhelimen salaa siellä. Löysi viestit mitkä olin laittanut kaverille miehestä, valitin siis siitä kaverille että mies on usein niin inhottava. No mies suuttui tästä ihan silmittömästi, että olin puhunut "paskaa" hänestä ja vaati saada tietää kelle kaikille olin puhunut. Otti sitten musta kiinni ja töni seiniä päin, riuhtoi ja löi mahaan. Ja sitten heitti mut pelkässä yöpaidassa ulos, ja sillon oli jo melko kylmä kun oli syksy. Ei päästänyt sisälle kun vasta parin tunnin päästä. Olin ihan hysteerinen ja mies vain sanoi että jos koskaan puhun hänestä kellekään hän tuhoaa mun elämän. Jatkoin kuitenkin suhdetta ja mies hakkasi mut vielä pariin otteeseen kunnes lopulta tajusin että seuraavaksi oon varmaan arkussa. Oli tosi vaikeaa päästä eroon hänestä ja eron jälkeen hän levitti musta kaikkea paskaa eteenpäin. Vieläkin kuulen niitä juttuja välillä... Tää on varmaan ollut kaikista pahin suhde. Olin niin hajalla koko jutun jälkeen.

Kolmas eli uusin oli sellainen että juotuaan muuttuu tosi ilkeäksi ja mustasukkaiseksi. Kerran tultuaan baarista pyysi mut luokseen ja menin. Alkoi sitten töniä mua kun ajatteli että oon pettänyt. Ei uskonut kun sanoin että en oo. No sitten nää paheni, aina humalassa alkoi haukkua mua. Ja nyt sitten viimeksi löi. Jätin miehen heti seuraavana päivänä, on yrittänyt ottaa yhteyttää ja pyytää anteeksi, mutta en halua enää olla häneen yhteydessä.

Ja en siis itse juo alkoholia melkein ollenkaan, oon ehkä kaksi tai kolme kertaa vuodessa humalassa. Kun joku sitä epäili.

En osaa sanoa, miksi oon niin huono ihmistuntija ja miksi aina meen nalkkiin. Kuten jo sanoin aikasemmin, mun kaikki suhteet on olleet jotenkin hankalia. Jotenkin viehätyn haastavista ihmisistä. En tiedä. Ja oon itse sellainen että parisuhteessa yritän kaikkeni ja annan itestäni tosi paljon sille toiselle. Ja silti saan vaan pelkkää paskaa aina niskaan.

Ap

Vierailija
36/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mahda mitään. Jotkut naiset vaan on semmoisia. Paljon on tullut vastaan naisia, joita tekee mieli vetää turpaan.

Vierailija
37/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sille mahda mitään. Jotkut naiset vaan on semmoisia. Paljon on tullut vastaan naisia, joita tekee mieli vetää turpaan.

Ovatko olleet ylimielisiä naisia? Se ylimielisyys karisee äkkiä..

Vierailija
39/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos todennäköisyyksistä puhutaan, niin eiköhän ne miehet, jotka päällisin puolin vaikuta "ujoilta ja hiljaisilta" hakkaa niitä muijiaan kotona pe-pullon jälkeen ihan yhtälailla kuin jotkut sosiaalisemmat miehet, jotka uskaltaa hakea naista tanssimaan tansseissa tai baarissa.

Yrität nyt yleistää omien patoutumien pohjalta Ja pahimpia tapauksia ovat juuri tuollaiset, keillä niitä pahoja patoumia on. Jos sattuu vaikka ero tulemaan (mikä nyt vain on aika yleistä nykyään), niin siinäpä voi kuolla lapset, akka ja mies kerta heitolla. Ei ole mitään keinoja käsitellä pettymyksiä tai riitatilanteita.

Vierailija
40/55 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki miehet on tarpeeksi ärsytettyinä väkivaltaisia, kun eivät sanallisesti pärjää naiselle niin nyrkki heilahtaa.