Jo kolmas mies paljastui väkivaltaiseksi...
Miten tää on mahdollista... Tää on nyt jo kolmas vakavampi suhde missä mies on alkanut käyttää väkivaltaa mua kohtaan... En tajua miten ne osuu kaikki mulle. Huono tuuri vai mikä??
Kommentit (55)
Valitset itsellesi tiedostamattasi jännämiehiä. Normimiehet ei varmaan kiihota tarpeeksi? Onko normaali isäsuhde ja kasvoitko tavallisessa perheessä?
Eikö MITÄÄN merkkejä missään vaiheessa kun tutustuitte?
Etsit tietyn tyyppisiä miehiä, jotka käyttäytyvät tietyllä tavalla. Perinteiset naistenhakkaajien tunnusmerkit on niitä, jotka sua kiehtoo. Valitettavasti. :/
Tykkäsikö määrätä ja päättää asioista?
Ala tapailla ulkomaalaisia miehiä, tuollainen muutos suhteen edetessä on suomipojille aivan liian ominaista.
Samaa vikaa. Lapsuus oli myös väkivaltainen, luultavasti etsin tiedostamattani jatkumoa sille, enkä huomaa näitä ns. vaarallisia merkkejä ihmisissä, kun olen tottunut siihen koko elämäni aikana ja pidän sitä jotenkin normina.
Nyt olen onnellisesti sinkkuna niin kauan, kunnes opin havaitsemaan ja torjumaan niitä varoitusmerkkejä, ja oikeasti lähtemään ajoissa suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ala tapailla ulkomaalaisia miehiä, tuollainen muutos suhteen edetessä on suomipojille aivan liian ominaista.
Varsinkin Turkista ja lähi-idästä löytyy hyviä miehiä.
Kauanko ehdit olemaan suhteissa kunnes väkivaltaisuus tulee esiin?
Vierailija kirjoitti:
Miten tää on mahdollista... Tää on nyt jo kolmas vakavampi suhde missä mies on alkanut käyttää väkivaltaa mua kohtaan... En tajua miten ne osuu kaikki mulle. Huono tuuri vai mikä??
Väkivalta on aina väärin, mutta väitätkö että ihan tyhjästä vaan ovat alkaneet kaikki löydä, ja sillä ei ole ollut mitään tekemistä sinun käytöksesi kanssa?
Jätä mies ja sitten pohdiskele että onko jotain mitä sinä voisit tehdä toisin jotta seuraavassa suhteessa ei tunteet kuumenisi.
Vierailija kirjoitti:
Etsit tietyn tyyppisiä miehiä, jotka käyttäytyvät tietyllä tavalla. Perinteiset naistenhakkaajien tunnusmerkit on niitä, jotka sua kiehtoo. Valitettavasti. :/
Niin, todennäköistä lienee että hänen miehensä ovat olleet miehekkäitä jännämiehiä, jotka ovat lähestyneet naista jossain baarissa. Nämä johtavat usein tuollaiseen suhteeseen. Mutta kun muunlaiset miehet ei kelpaa ja itse ei voida tehdä aloitetta.
Ihan syyttä suotta alkavat väkivaltaisiksi? Tietynlaiset ihmiset + tietynlaiset ihmiset = katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa vikaa. Lapsuus oli myös väkivaltainen, luultavasti etsin tiedostamattani jatkumoa sille, enkä huomaa näitä ns. vaarallisia merkkejä ihmisissä, kun olen tottunut siihen koko elämäni aikana ja pidän sitä jotenkin normina.
Nyt olen onnellisesti sinkkuna niin kauan, kunnes opin havaitsemaan ja torjumaan niitä varoitusmerkkejä, ja oikeasti lähtemään ajoissa suhteesta.
Kerrothan meille niistä merkeistä?
Vierailija kirjoitti:
Valitset itsellesi tiedostamattasi jännämiehiä. Normimiehet ei varmaan kiihota tarpeeksi? Onko normaali isäsuhde ja kasvoitko tavallisessa perheessä?
No se on totta että en usein ihastu ns tavallisiin miehiin. Kaikki mun suhteet on olleet jossain määrin hankalia luonteeltaan tai muuten outoja tapauksia. Mutta ei kaikki oo kuitenkaan olleet väkivaltaisia, nää kolme vaan.
Kai mulla on ihan normaali isäsuhde. Perhe oli suht tavallinen. Isä kyllä oli useimmiten töissä mutta se kai on ihan normaalia? En mä kyllä sen kanssa koskaan paljon mitään tehnyt tai viettänyt aikaa.
Ap
Ei ole ap:n vika jos sataa tahi paistaa. Mulkeroita on maailma täynnä. Pää pystyyn NAINEN ja usko että parempi itsekseen kuin katastrofissa.
Opettele olemaan hyvä ja ystävällinen ja jos toinen ei ole sellainen, turha jäädä miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on totta että en usein ihastu ns tavallisiin miehiin. Kaikki mun suhteet on olleet jossain määrin hankalia luonteeltaan tai muuten outoja tapauksia. Mutta ei kaikki oo kuitenkaan olleet väkivaltaisia, nää kolme vaan.
Kai mulla on ihan normaali isäsuhde. Perhe oli suht tavallinen. Isä kyllä oli useimmiten töissä mutta se kai on ihan normaalia? En mä kyllä sen kanssa koskaan paljon mitään tehnyt tai viettänyt aikaa.
Ap
Et vastannut siihen kysymykseen että etkö sinä muka ole omalla käytökselläsi vaikuttanut siihen että ovat käyneet väkivaltaisiksi.
Näitä miehiä yhdistää väkivalta ja sinä, sinä pystyt vaikuttamaan vaan toiseen asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrothan meille niistä merkeistä?
Vaikea kertoa, kun en tosiaan tiedä mitkä ovat selväjärkisen ihmisen piirteitä ja mitkä väkivaltaisen :D Se tässä on ongelma. Rajat ovat tosi hämäriä, kun olet elänyt vain väkivaltaisten ihmisten kanssa, etkä edes tiedä miten ns. normaali ihminen käyttäytyy. Itse olen taas ihan päinvastainen käytökseltäni, elän liikaa muille, olen liian kiltti ja liian alistuva. Sekään ei taas ole normaalia. Tässä koitan nimenomaa hakea sitä keskiväliä, normaalia, tasapainoisen ihmisen mallia. Kerron sitten kun keksin sen!
Tutustupa käsitteeseen law of attraction, vetovoiman laki.