Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä pistää yli 300 eur/kk haisemaan äitini kotikäynteihin. Sairasta!

Vierailija
21.08.2016 |

2 krt/kk isä ottaa äidin kotiin noin 2 tunniksi. Äiti pysyvästi sairaalassa aivokasvaimen takia. Äiti ei muista illalla enää että on käynyt kotona eikä ymmärrä että on kotona.
Sit valittaa kun rahat on tiukilla.
Mielestäni ei mitään järkeä.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan aika kova paikka kun puoliso sairastuu eikä itse pysty enää huolehtimaan hänestä. Toivottavast aloittajalle ei käy noin. Se yhteinen aika on korvaamatonta ja isällesi tärkeää.

Vierailija
82/87 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vanhatkin haluaa seksiä harrastaa

Ai kauheeta, tästä tuli mieleen mulla hirveitä ajatuksia, mitähän se isäsi sille äidillesi tekee, kun hakee sen kotikäynnille ja kun äiti ei ees enää muista niistä käynneistä jälkikäteen mitään. Joku häiriintynyt kieroliero voisi käyttää tällaista tilannetta kuvottavasti hyväkseen. Meissä kaikissa ihmisissä on pimeät puolemme, mitä jos isälläsi pääsee ne valloilleen, kun hakee äitisi sairaalasta kotikäynneille ja kun tietää, ettei äitisi ole ihan tässä maailmassa, ymmärrä oikein mitään siitä, mitä ympärillä tapahtuu. Oletko koskaan vanhempiesi luona käymässä tarkistamassa, mitä siellä tapahtuu, kun isäsi ottaa hänet sinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei välttämättä muista, niin sillä hetkellä kun äiti on kotona hänellä on varmasti parempi olla kun tuttu paikka ympärillä. Isälläsi ja äidilläsi on myös kahdenkeskeistä aikaa, joka on tärkeää. Miten voit olla noin kylmä Ap?

Vierailija
84/87 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perintöä en tule saamaan kun ei vanhemmillani ole juurikaan rahaa.

Minä sit kuuntelen valitusta rahoista. Sairaalalasku pellästään 2500 euroa.

Ap

Vuotuinen maksukatto sairaalamaksuissa on vähän vailla 700 e/v ja sen jälkeen lyhytaikainen laitoshoito 17,90 e/vrk. Jos asiakas on varaton, maksaa kunta.

Äiti kunnan sairaalassa saattohoito-osastolla ja siis kyse pitkäaikaishoidosta. Menee tulojen (molempien yhteenlasketut tulot) mukaan tietty %-osuus. Pelkkiin maksuihin menee nyt enemmän kun mitä isä saa eläkettä käteen.

Käyn sairaalassa 2 krt/viikko ja aina kun äiti tulee kotiin.

Olen samaa mieltä nro 12 kanssa. Isä "ostaa" itselleen paremman omstunnon tällä tavalla. Mielestäni turha valittaa rahasta kun itse aiheutat kulut.

Ei asiassa ole mitään väärää, mutta ehkä 1krt/kk tai joka toinen kk riittäisi.

Ap

Miten äidilläsi, saattohoitopotilaalla, voi olla niin hurjat tulot, vaikka sanoit itse, etteivät vanhempasi ole varakkaita?

Äidillä eläke noin 3000 euroa, isällä just ehkä 2000 euroa. Velkaakin on vielä reilusti. Mielestäni ei paljon.

Ap

Eli äitisi kuukausitulot olivat yli 10 000 e eikä sittenkään mitään muuta jää kuin velkaa!

Siis tämä? Mistä tämä 10 000e pieraistiin?

Ehkä sitä että eläke määräytyy tulojen mukaan, joku prosenttiosuus, eli voi päätellä että jos nyt saa eläkettä 3000e niin on ennen eläkettä tienannut 10 000e/kk.

Vierailija
85/87 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Saattohoito on ilmaista

Vierailija
86/87 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muakin ärsyttäisi kuunnella valittamista asiasta, jonka on itse aiheuttanut. Ja lapsena ärsytti olla nälässä, koska vanhemmat ei osannu käyttää rahaa fiksusti.

Jos äitisi ei tajua olevansa kotona, miten se häntä mitenkään auttaa? Isäsi tekee tuon vain omaksi ilokseen. Siinä ei ole mitään väärää, että tekee noin (jos ei ole muita elätettäviä kuin oma itsensä), mutta se on oma valinta eikä sitten tarvitsisi valittaa rahapulastakaan.

Äitin luona vierailu sairaalassa tulisi varmasti halvemmaksi.

Sairaus ei ole omavalinta.

Vierailija
87/87 |
22.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän