Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu olla kaunis ihminen?

Vierailija
21.08.2016 |

Miltä tuntuu elää kauniilla naamalla?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin turhalta kun ei siitä ole mitään hyötyä.

Vierailija
2/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiseltä. Jotkut kadehtii, toiset pitävät ulkonäön perusteella pinnallisena ja tyhmänä. Viihdynkin nykyään parhaiten yksin, mutta joskus olisi ollut kiva kokea se, miltä tuntuu kuulua johonkin tyttöporukkaan kaikkine illanviettoineen.

Vierailija
4/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole kauheasti hyötyä. Yksinäiseltä. Naiskavereita on vaikea saada ja mieskavereilla on usein seksi mielessä.

Silti tuntuu kivalta olla katseltu ja ihailtu.

Vierailija
5/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ei yksinäisissä ole kauniita. Ainoastaan, jos muuttaa opiskelujen / työn perässä niin saattaa olla hetkellisesti yksinäinen eli ehkä kaksi päivää.

Vierailija
6/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussat

- ei tarvi meikata tai laittautua sen kummemmin näyttääkseen kauniilta > pääsee nopsaan liikkeelle ihan minne vaan

- kuvat onnistuvat helposti

- vaatteet istuvat

- kieltämättä on joskus etua työhaastatteluissa yms.

Miinukset

- ahdistelu, perään huutelu ja muut tuttavuudentekijät

- ulkonäön perusteella tuomitsijat

Vierailija
7/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivalta

Juuri näin.

Vierailija
8/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kun teidät tuomitaan kauneutenne vuoksi. Voi nyyhkis. Ihan tässä lakkaa olemasta kateellinen ja alkaa olla iloinen omasta rumuudestaan. Minua kun ei tuomita, ainoastaan vältellään eikä minua voi mitenkään rakastaa, koska kun minua katsoo, näkee kuvottavan ihmisen.

Luojan kiitos en ole kaunis, saatettaisiin luulla pinnalliseksi (ulkonäöllä kun selvästikään ei mitään merkitystä todellisuudessa ole?) ja olla kateellisia (mikä on paljon pahempi kuin kadehtia itse muita?) ja lähestyä (mikä on pahempi kuin jos kukaan ei ikinä lähesty?) ja luulla arvokkaammaksi kuin on (mikä on pahempi kuin arvottomana pitäminen?).

Voi, kyllä ihan säälittää, miten onnetonta elämänne onkaan. :(

Vierailija
9/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttavalta välillä. Ihmiset tuomitsee ulkonäön perusteella idiootiksi ja pinnalliseksi, tyhmäksikin. Naiskavereita ei juuri ole koska he puhuvat kateuksissaan pahaa, mieskavereita ei ole koska he aina ihastuvat tai tahtovat sänkyyn. Onneksi olen introvertti sillä olen todella paljon yksin, eikä se haittaa. N24

Vierailija
10/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olla kaunis. Kun hymyilee ja on ystävällinen, niin miehet kuin naiset tykkäävät.

Vierailija
11/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäiseltä. Jotkut kadehtii, toiset pitävät ulkonäön perusteella pinnallisena ja tyhmänä. Viihdynkin nykyään parhaiten yksin, mutta joskus olisi ollut kiva kokea se, miltä tuntuu kuulua johonkin tyttöporukkaan kaikkine illanviettoineen.

Jaha. Tämä on taas näitä.

Ihan kuin kauniilla ihmisellä ei olisi ystäviä, kyllä nimittäin on.

Olisikohan vika jossain muussa, vaikka luonteessasi?

Vierailija
12/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi v*ttu nyt taas... Jooh, sovitaan näin!

Vierailija
13/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse meikata ja laittautua, vaan on kaunis ilmankin ja ihmisten päät kääntyy silti.

Lähes kaikki vaatteet näyttää hyvältä ylläni, saan hyvää palvelua yleensä kaikkialla, minua huomioidaan paljon, saan ehkä hieman helpommin empatiaa ja anteeksi, opiskellessa ja työpaikoilla olen yleensä ollut se lellitty luottotyyppi, ihmiset ovat ystävällisiä, saan töitä aika helposti jne.

Ja tuntuuhan se joskus aika hyvältä, kun muut katsovat selkeästi ihaillen.

Mitään ilkeämielistä kadehdintaa en ole ikinä huomannut, vaan päinvastoin naiset jollain tapaa "fanittavat" aika helposti ja olen haluttua seuraa.

Bimboksikaan ei luulla tai ole luultu ikinä, vaan tuntuu, että moni pitää minua fiksumpana kuin olenkaan ja multa kysellään paljon neuvoa kaikenlaisiin asioihin, arvostetaan silläkin saralla.

Ulkonäköäni kehutaan paljon, mutta henkisiä ominaisuuksia kehutaan vähintään yhtä paljon.

Olisi oikeasti todella mielenkiintoista tavata joskus joku niistä, jotka täällä kertovat ettei heitä oteta kauneutensa tähden vakavissaan vaan pidetään bimbona ym.

Mun on vaikea kuvitella tuollaista.

Onko teidän tyylissä sitten jotain "tuksumaista" ja oletteko enemmän lähinnä laittautuneet näyttäviksi vai oikeasti luonnonkauniita (eli ehostusta, värikypärää hiuksiin ym. ei tarvitse juurikaan ja look on luonnollinen)?

Vierailija
14/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Olen aina saanut erityisesti miehiltä huomiota ja olen saanut jokaisen miehen jonka olen halunnut.

Ystäviä on, läheisimmät ovat lapsuudenystäviä. Nuorempana oli kateutta/mustasukkaisuutta naisten puolelta, mutta eipä sitä enää vanhempana, seurakin on tosin erilaista.

Vierailija
15/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Mulla on aina ollut ystäviä ja kavereita, useampi pitkäaikainen ystävä jopa varhaislapsuudesta saakka.

En toisaalta ole hengaillut rumien kanssa, vaan lähes jokainen ystäväni on kaunis ja tyylikäs, eli en osaa sanoa millaista olisi, jos yrittäisi ystävystyä jonkun esim. lihavan pottunokan tai lyhyen hiirulaisen kanssa.

Vierailija
16/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kateellisia on aina. Lähinnä kyllä ihailua tulee sekä miesten että naisten puolelta. Jotkut, jotka eivät tunne, pitävät ylpeänä, mitä en ole. Hyötyä on joskus ollut jossain työhaastatteluissa, sen myönnän.

Vierailija
17/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi v*ttu nyt taas... Jooh, sovitaan näin!

??

Tämä on ihan perusvastaus av:lla, "olen niin kaunis, etten saa ystäviä". Todellisessa elämässä en ole törmännyt yhteenkään tällaiseen. Kauniilla ihmisillä juuri on ystäviä. Jokainen tuntemani kaunis ihminen on sosiaalisesti verkostoitunut, on siis kavereita mutta myös hyviä ystäviä.

Myös itse viihdyn kauniiden ihmisten seurassa parhaiten, vaikuttaa ensivaikutelmaan. Jos pitäisi valita potentiaalisia ystäviä, niin kyllä minä niistä kauniimmista olisin kiinnostunut. Toki kauneus on katsojan silmässä ja siihen vaikuttaa myös olemus valtavan paljon. Valovoimaisuus on muutakin kuin pelkkä symmetrinen naama kauniilla piirteillä.

Vierailija
18/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees

Huomion saaminen ja katseiden kerääminen on aika nastaa.

Vierailija
19/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse meikata ja laittautua, vaan on kaunis ilmankin ja ihmisten päät kääntyy silti.

Lähes kaikki vaatteet näyttää hyvältä ylläni, saan hyvää palvelua yleensä kaikkialla, minua huomioidaan paljon, saan ehkä hieman helpommin empatiaa ja anteeksi, opiskellessa ja työpaikoilla olen yleensä ollut se lellitty luottotyyppi, ihmiset ovat ystävällisiä, saan töitä aika helposti jne.

Ja tuntuuhan se joskus aika hyvältä, kun muut katsovat selkeästi ihaillen.

Mitään ilkeämielistä kadehdintaa en ole ikinä huomannut, vaan päinvastoin naiset jollain tapaa "fanittavat" aika helposti ja olen haluttua seuraa.

Bimboksikaan ei luulla tai ole luultu ikinä, vaan tuntuu, että moni pitää minua fiksumpana kuin olenkaan ja multa kysellään paljon neuvoa kaikenlaisiin asioihin, arvostetaan silläkin saralla.

Ulkonäköäni kehutaan paljon, mutta henkisiä ominaisuuksia kehutaan vähintään yhtä paljon.

Olisi oikeasti todella mielenkiintoista tavata joskus joku niistä, jotka täällä kertovat ettei heitä oteta kauneutensa tähden vakavissaan vaan pidetään bimbona ym.

Mun on vaikea kuvitella tuollaista.

Onko teidän tyylissä sitten jotain "tuksumaista" ja oletteko enemmän lähinnä laittautuneet näyttäviksi vai oikeasti luonnonkauniita (eli ehostusta, värikypärää hiuksiin ym. ei tarvitse juurikaan ja look on luonnollinen)?

Just just, että kaikki laittautuneet naiset on jotain tuksuja? Tai että siinä olisi ylipäätään jotain pahaa? Kyllä sulla taitaa olla vähän turhan isot luulot tosta sun ulkosesta olemuksesta. Mä tiedän paljon ihmisiä joille ollaan samalla tavalla kohteliaita, heitä kehutaan jne ja silti he ovat ulkonäöltään ihan tavallisia.

Vierailija
20/66 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaltahan se. Tuntemattomat miehet avaavat ovia/pitävät ovea auki ja myös hymyilevät. Joka paikassa: bussissa, kadulla, töissä on tultu kehumaan ulkonäköä ja pyydetty puhelinnumeroa. Miehenikin kehuu minua kauniiksi aina kun nähdään. Se vaan tuntuu yksinkertaisesti hyvältä näyttää hyvältä ja pukeutua puhtaisiin tyylikkäisiin vaatteisiin. Joka paikassa pystyy kävelemään ilman meikkiä ja hiukset ovat luonnostaan paksut ja kiiltävät, joten niitäkään ei tarvitse laittaa. Meikkaan kuitenkin hillitysti (meikkivoide, kulmakynä, ripsiväri ja huulipuna) koska se kohottaa itsetuntoani ja tulee naisellinen olo. Välillä kuitenkin tuntuu, että jää ulkonäkönsä varjoon, eli ihmiset varsinkin miehet haluvat tutustua ulkonäköni takia, ei luonteen. Olen kyllä niin onnellinen ja elämä on ihanaa. Uskon kyllä, että te kaikki ootte kauniita!

N20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme