Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/ällöttävintä mitä olet nähnyt kirpputorilla myytävän?

Vierailija
21.08.2016 |

Tästä oli joskus ketju mutta se on kadonnut.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lasinen dildo.. rasiassa ja käytetty ei edes pesty.. hinta 30euroa.

Luin ensin että lasten dildo

Vierailija
42/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä loosissa oli pesemättömiä, risaisia ja kuluneita lastenvaatteita koko loosi täynnä. Ne oli vain viskattu siihen ja pöytä oli siis tupaten täynnä. Hintapyynnöt oli samaa luokkaa kuin kaupassa uusista. Silmäänpisti mm. lasten talvihaalari, jonka olin itse ostanut edellseinä syksynä kaupasta alennusmyynnistä halvemmalla kuin mitä hintapyyntö ko. haalarissa oli kirpparilla. En mä voinut niitä siinä kuin vilkaista, koska kun otti siitä yhdet farkut, rapisi hiekkaa lattialle, sekä kun näki hintalaput, ei paljon kiinnostanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liasta pinttyneet vanhat pehmolelut.

Vierailija
44/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettyjä tutteja

Vierailija
45/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisen aikaan Rairuohoa kasvatettuna jossain rumassa astiassa, hinta oli muistaakseni 5 e. Oli vaikea pidättää naurua. :)

Vierailija
46/46 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina myynyt vanhoja meikkejä ja hiustuotteita kirpparipöydässäni. Ne menee kuin häkä - teinit ostaa kun saavat halvalla laatumerkkejä parilla kolikolla. Mun meikit on kyllä olleet käytännössä kerran kokeiltuja ja olen aina vielä pyyhkäissyt esim. huulipunan pinnan kasvopaperilla - ja oletan, että ostajakin putsaa näin. Tai en tiedä.

Esim. pullosta puristettava itseruskettava, yhden kerran otettu ainetta. Mikäs siinä on vikana :)

No hyi. Jostain käytetystä huulipunasta voi saada esim. huuliherpeksen. 

Ei ne nyt niin paljon uutena maksa, että kannattais käytettynä ostaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän