Erikoisinta/ällöttävintä mitä olet nähnyt kirpputorilla myytävän?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Puolityhjän Tampax-paketin bongasin kun kiertelin kirppareita. :D hinta oli ihan kelpo, 50snt.
Riisityyny ja sellanen päähierontajuttu on ainakin itseäni hiukan ällöttänyt. Ylipäätään kaikkia sellanen myytävä, mitä edellinen omistaja on käyttänyt liian "lähellä itseään" ällöttää.
Mä olisin voinu ostaa noi tamponit, on meinaan pirusti paljon kalliimpia kaupassa. Ja siis oletan, että olivat käyttämättömiä :D
Joku random myi ilmeisesti omia tai lapsensa luokkakuvia :D Kuka haluaa ostaa ventovieraan ihmisen kuvia? Hinta 14€ ja kommentti, että uutena maksanut 40€
Ilmeisesti joku hupailujuttu, jättiläisdildo...
Vierailija kirjoitti:
lasinen dildo.. rasiassa ja käytetty ei edes pesty.. hinta 30euroa.
Tää ei voi olla totta? Kuka laittais oikeasti PESEMÄTTÖMÄN dildin myyntiin. Hrrr.
Itse olen aina myynyt vanhoja meikkejä ja hiustuotteita kirpparipöydässäni. Ne menee kuin häkä - teinit ostaa kun saavat halvalla laatumerkkejä parilla kolikolla. Mun meikit on kyllä olleet käytännössä kerran kokeiltuja ja olen aina vielä pyyhkäissyt esim. huulipunan pinnan kasvopaperilla - ja oletan, että ostajakin putsaa näin. Tai en tiedä.
Esim. pullosta puristettava itseruskettava, yhden kerran otettu ainetta. Mikäs siinä on vikana :)
Syötävät alushousut avatussa paketissa on mun yli 20 vuotisen kirppiskiertelyuran kamalin havainto.
Hääpuku. Kuka myy sen ainutkertaisen prinsessahetken tärkeimmän täyttymyksen? Ja vielä kirpputorilla!
Vierailija kirjoitti:
Hääpuku. Kuka myy sen ainutkertaisen prinsessahetken tärkeimmän täyttymyksen? Ja vielä kirpputorilla!
Voisin kuvitella, että esimerkiksi eronnut katkera nainen voisi hyvin haluta päästä eroon "ihanista" muistoista. Joo.
Laatikollinen linttaan astuttuja rähjäisiä korkokenkiä. Laatikon reunassa oli tussilla 100 € / pari :D
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppihan keitetään ja ostamisen yhteydessä voi desinfioida tarkasti, joten silloinhan se on puhdas.
Samoin alusvaatteet, jos ovat ehjiä, niin pesuun ja käyttöön, mikä ongelma?
Kuka helvetti haluaa käyttää jollekin toiselle kuulunutta kuukuppia tai jollekin toiselle kuuluneita kalsareita?
mun mielestä vähän outoa oli yksittäinen vaippa, hinta 20snt :D
eipä siinä mitään, kai se voi olla hyvä löytö jos sattuisi juuri olemaan vauvan kanssa kaupungilla ja vaipat unohtuneet kotiin eikä tahtoisi ostaa kokonaista pakettia........mutta kuinka todennäköinen tilanne se sitten olisi........ :D
Lasitölkillinen kaljapullon korkkeja, 2 €. Tän tyyppisiä näkee usein jostain syystä.
Jonkun lapsen varmaan kerhossa tms. väsätty äitienpäiväkortti. Okei, se on herttaista -sille omalle äidille, ei muille. Suunnilleen tällainen:
a4 paperille tehty ja hintana 5€
Ehdottomasti ällöttävin mitä olen nähnyt oli likaisessa pahvilaatikossa olleet metalliset, vanhat gynegologin välineet. En halua edes ajatella mitä tarkoitusta varten joku ne haluaisi ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran hääpuku kirpparilla myynnissä, ei tosin ollut oma vaan kuvausrekvisiittana käytetty. Ei siis ollut sillä mitään tunnearvoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuukuppihan keitetään ja ostamisen yhteydessä voi desinfioida tarkasti, joten silloinhan se on puhdas.
Samoin alusvaatteet, jos ovat ehjiä, niin pesuun ja käyttöön, mikä ongelma?
Olen ostanut alusvaatteita netistä ja kirppikseltä pari kertaa mutta mielestäni olivat käyttämättömiä, joissakin jopa alkuperäiset hintalaput kiinni. Kuitenkin pesin ennen käyttöä. Alusvaatteet ja sukat sekä kengätkin yleensä ostan uutena. Urheilukenkiä joskus ostanut sellaisia uudenveroisia pari kertaa käytettyjä koska ovat kalliita uutena.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun lapsen varmaan kerhossa tms. väsätty äitienpäiväkortti. Okei, se on herttaista -sille omalle äidille, ei muille. Suunnilleen tällainen:
a4 paperille tehty ja hintana 5€
Tuo oli kyllä erikoista. Kuka myy oman lapsensa askarteleman kortin ja kuka sen ostaa ellei ole joku tunnetun henkilön askartelema kortti ja silloinkin pitäisi olla joku maailmanluokan tähti kyseessä.
Hammasharja (käyttämätön sentään!)