Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksistä asiaa, kommentteja!!!

Oona
20.08.2016 |

Mitä mieltä olette?

Meillä parisuhteessa on paljon hiertymää liittyen lähinnä miehen sukulaisiin, joiden edessä mies ei ikinä pidä minun puoliani. Pohdimme eroa ja ollako yhdessä, meillä on kuitenkin paljon myös hyvää ja yhteistä parisuhteessamme. Mutta siis asiani:

Ylläolevaan liittyen minulla nykyisin melko harvoin tekee mieli, ristiriidat vaikuttavat haluihini. Mieheni haluaa seksiä säännöllisesti ja lopulta tilanne päättyy lähes poikkeuksetta siihen, että mieheni saa sitä. Suurin osa kerroista on sitä, että väsytyksen jälkeen suostun siihen että saan selata nettiä puhelimella eikä minun tarvitse osallistua touhuun yhtään. Makaan kyljelläni ja mies panee takaapäin.

Koen itseni todella usein pelkäksi kohteeksi (suhteen kokonaistilanne vaikuttaa varmasti) ja välineeksi. Mies usein seksin jälkeen kiittelee siitä, miten annoin hänelle nautinnon vaikken sitä olisi halunnut itse. Se lisää tunnettani siitä, että olen vain väline hänelle eivätkä tunteeni lopulta kiinnosta häntä yhtään.

En halua kommentteja suhteen tilaan tai erotako -asiaan liittyen vaan ainoastaan tähän seksiosuuteen: Naiset, jakaisitteko tunteeni vai millaisia ajatuksia herättää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tehtävä on antaa miehelleen aina kun miestä haluttaa.

Vierailija
2/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävältähän toi kuulostaa. Mutta sä mahdollistat ton itse. Sano ei. Jos et halua. Nyt tuntuu siltä, että haluatkin uhriutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoimaan tähän, toivoo ap

4/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä, myös sinulla. Jos et kieltäydy kun ei tee mieli niin en oikein ymmärrä mitä aloituksellasi haet. Eivät palstalla vastailevat pysty sinun puolestasi kieltäytymään vaan sinun on se itse tehtävä. 

Kerro miehellesi että ei tee mieli seksiä ja kerro myös miksi ei tee mieli seksiä. Ja sitten kieltäydyt seksistä kokonaan kunnes mies suostuu keskustelemaan. Sitten keskustelette, kunnes asia on joko selvitetty teitä molempia tyydyttävällä tavalla tai eroatte jos mies ei pysty riittävästi tulemaan sinua vastaan sukulaisasiassa eikä näytä edes yrittävän muutosta. 

Vierailija
5/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, vaikka olenkin mies. Tuo kuulostaa kyllä aivan sairaalta!

Mieti nyt oikeasti tuota suhteenne tilaa, vaikket siihen kommentteja halunnutkaan.

Vierailija
6/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi tuollaiseen, eikä suostuisi miehenikään. Seksi on ihanaa ihmisen kanssa, jota rakastaa. Tuo teidän kuvio on jotain järkyttävää.

Menkää parisuhdeterapeutille. Äläkä harrasta seksiä, jos et halua.

Vierailija
7/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona kirjoitti:

Mitä mieltä olette?

Meillä parisuhteessa on paljon hiertymää liittyen lähinnä miehen sukulaisiin, joiden edessä mies ei ikinä pidä minun puoliani. Pohdimme eroa ja ollako yhdessä, meillä on kuitenkin paljon myös hyvää ja yhteistä parisuhteessamme. Mutta siis asiani:

Ylläolevaan liittyen minulla nykyisin melko harvoin tekee mieli, ristiriidat vaikuttavat haluihini. Mieheni haluaa seksiä säännöllisesti ja lopulta tilanne päättyy lähes poikkeuksetta siihen, että mieheni saa sitä. Suurin osa kerroista on sitä, että väsytyksen jälkeen suostun siihen että saan selata nettiä puhelimella eikä minun tarvitse osallistua touhuun yhtään. Makaan kyljelläni ja mies panee takaapäin.

Koen itseni todella usein pelkäksi kohteeksi (suhteen kokonaistilanne vaikuttaa varmasti) ja välineeksi. Mies usein seksin jälkeen kiittelee siitä, miten annoin hänelle nautinnon vaikken sitä olisi halunnut itse. Se lisää tunnettani siitä, että olen vain väline hänelle eivätkä tunteeni lopulta kiinnosta häntä yhtään.

En halua kommentteja suhteen tilaan tai erotako -asiaan liittyen vaan ainoastaan tähän seksiosuuteen: Naiset, jakaisitteko tunteeni vai millaisia ajatuksia herättää?

Kuulostaa siltä, että sinä et oikein olekasvanut aikuiseksi, ja haluaisit toisen ihmisen kantavan susta vastuun niin seksissä kuin ihmissuhteissakin.

Mitäs jos ottaisit ihan itse itsestäsi vastuun? Eli jos et halua seksiä, kieltäydyt, jos joku loukkaa sinua, pidät ihan itse puolesi? Ja jos olet sellaisessa ihmissuhteessa, joka ei ole tyydyttävä, eroat? Etkä vain sysää koko ajan vastuuta muilla.

Vierailija
8/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI suostut tuohon?

Vierailija
9/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä haluat?

Toivoisitko olevasi rohkeampi seksissä tai kohtaavasi miehesi? Kuullostaa pakenemiselta. Tavallaan haluat seksiä, mutta et uskalla haluta?

Se sukulaisissa on jokin tekosyy. Suhde on tiedä kahden välinen.

Miehesi on jotenkin altavastaaja siinä suhteessa sekä suhteessa sukulaisiinsa. Ehkä voisitte yhdessä miettiä sen sukulaisasian, että miten kerrotte tai miten mies osaisi puolustaa? Tai sinä puolustaudut ja mies komppaa. Miettikää etukäteen.

Luulen, että teidän suhteenne on ihan hyvä kun uskallatte kohdata nuo hankalat asiat...etsiä niihin ratkaisun ja toimia yhdessä. Miehesi on tossun alla sukulaistensa suhteen. Se ei ole helppo paikka muuttaa asioit (jos on pikku pojasta asti ollut noin), mutta mahdollista se on. Yhdessä. Toivon voimia.

Vierailija
10/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna niin ukko lähtee, helppoa eikö vaan? Saat hoidettua kaksi ongelmaa yhdellä kertaa, vai miten se nyt menikään?

Vierailija
11/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaisia selvästi.

Vierailija
12/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstin mukaan vaikuttaa siltä että sinä olet uhri ja miehesi on aivan kamala kun pyytää seksiä. Tuollaisesta, että ei halua seksiä mutta antaa miehensä takia tulee varmasti paha mieli mutta onneksi meitä useampia on siunattu puhekyvyllä jolla voit sanoa miehellesi ei.

Vierailija
13/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellesi riittää tuollainen "seksi" niin hän varmasti tyydyttyisi pelkän tekopimpinkin kanssa. Silloin kumpikaan ei olisi käyttäjä eikä käytetty.

Vierailija
14/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä asiassa miehesi ole se joka tekee väärin, vaan sinä itse! Sinähän se olet, joka tuohon suostuu. Sinussa se ongelma on. Sinun joko pitää päästä yli omista murheistasi jotka estävät sinua haluamasta, tai lakkaat suostumasta siihen mitä et nähtävästi halua. Miehesi saa pyytää ja hänellä on oikeus haluta seksiä, sinulla ei ole velvollisuutta sitä antaa, mutta koska annat, ongelma on sinussa, ei hänessä..

T: Mies 28

Vierailija
15/15 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, että millainen se suku on, jos siltä täytyy erikseen puolustautua? Ei minun tai mieheni suku koskaan tee tai sano mitään sellaista, että pitäisi puolustaa itseä tai toista. Olemme ystävällisiä ja hyväksyviä toisiamme kohtaan. Se on normaalia...